המערכת של צחי נימני (סטריאו)

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יפה...ליגה לאומית .בניה חכמה כל הכבוד.
 
סט מרשים מאוד צחי.
בכלל רמקולים מטורפים,ומדויקים.
תהנה חביבי.
 

צחי ,אני מאד אהבתי את מה שעשית ..

זה לא חוכמה גדולה לבנות סטאפ בתקציב עם 6 ספרות , זה הרבה יותר מאתגר לעשות את זה בתקציב צנוע

ההחלטה שלך להתמקד ביד שנייה , בתוספת הבנה של מה אתה אוהב , ולאיזה ציוד יש נותן תמורה גבוהה לכסף , גרם לך להשקיע בהגברה המצוינת של אקופייז וברמקולים של THIEL מהשנים שהם הוציאו יצירות מופת , הגודל של הרמקול עם יחידת ה12 אינץ שלו , ועם החלק התחתון שנכנס לבטן , גורם לי להזיל ריר שאני מסתכל על ה8 אינץ הצנועים שלי

תיהנה מהמוזיקה , יש לך יופי של ציוד :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
 
צחי גם צריך לגדל את המשפחה המופלאה שלו ( הרופא שלהם ) , וגם בחירות בטוב טעם , חוץ מזה הבן אדם טריפוליטאי , שם גרוש לא הולך מיותר
 
צחי גם צריך לגדל את המשפחה המופלאה שלו ( הרופא שלהם ) , וגם בחירות בטוב טעם , חוץ מזה הבן אדם טריפוליטאי , שם גרוש לא הולך מיותר
מה זמזכיר לי שמזמן לא העברנו כמה גרושים לרופא שיניים והמצב בפה ......
 

צחי ,אני מאד אהבתי את מה שעשית ..

זה לא חוכמה גדולה לבנות סטאפ בתקציב עם 6 ספרות , זה הרבה יותר מאתגר לעשות את זה בתקציב צנוע

ההחלטה שלך להתמקד ביד שנייה , בתוספת הבנה של מה אתה אוהב , ולאיזה ציוד יש נותן תמורה גבוהה לכסף , גרם לך להשקיע בהגברה המצוינת של אקופייז וברמקולים של THIEL מהשנים שהם הוציאו יצירות מופת , הגודל של הרמקול עם יחידת ה12 אינץ שלו , ועם החלק התחתון שנכנס לבטן , גורם לי להזיל ריר שאני מסתכל על ה8 אינץ הצנועים שלי

תיהנה מהמוזיקה , יש לך יופי של ציוד :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
חייב גילוי נאות : אני מאכיל 7 נפשות ובית זללן שאוכל את מה שנישאר . לקנות יד2 זו לא אידאולוגיה זה פשוט מה שאפשר . הבחירה היא בין מערכת בינונית מינוס חדשה או מערכת בליגה אחרת לחלוטין מרכיבים יד2 .
העיסוק בציוד עם פזמ לא בשביל כל אחד ! צריך לקחת בחשבון תיקונים ותחזוקה שאלולים לצוץ בתדירות גבוהה יותר. הייתי שמח למגבר מודרני יותר אבל סביר שהיתי צריך להפרד ממאה אלף שח לפחות.
לגבי הרמקול : יש לי רומן ארוך עם חברת thiel , יצירות מופט בעניי ! כל דבר אחר חדש שיתקרב ליכולות של הרמקול הזה יפריד אותי מעוד חבילה של חמש שש ספרות.
 
חייב גילוי נאות : אני מאכיל 7 נפשות ובית זללן שאוכל את מה שנישאר . לקנות יד2 זו לא אידאולוגיה זה פשוט מה שאפשר . הבחירה היא בין מערכת בינונית מינוס חדשה או מערכת בליגה אחרת לחלוטין מרכיבים יד2 .
העיסוק בציוד עם פזמ לא בשביל כל אחד ! צריך לקחת בחשבון תיקונים ותחזוקה שאלולים לצוץ בתדירות גבוהה יותר. הייתי שמח למגבר מודרני יותר אבל סביר שהיתי צריך להפרד ממאה אלף שח לפחות.
לגבי הרמקול : יש לי רומן ארוך עם חברת thiel , יצירות מופט בעניי ! כל דבר אחר חדש שיתקרב ליכולות של הרמקול הזה יפריד אותי מעוד חבילה של חמש שש ספרות.
מה היית קונה בתקציב בלתי מוגבל, חדש מהחנות?
 
מה היית קונה בתקציב בלתי מוגבל, חדש מהחנות?

נראה לי שכדאי שפשוט תפתח פוסט מסודר ונרכז שם את כל הפנטזיות.
 

מגבר : היתי רוצא לטעום כל מפלץ טרנזיסטורי במיוחד מדויקים דינאמים ונטרליים (דאגוסטינו , קונסטליישן ...)
רמקול : זה של נמר נשמע לי מושלם
 
מה היית קונה בתקציב בלתי מוגבל, חדש מהחנות?

במקרה שלי, טידל אגוריה.
 

מה היית קונה בתקציב בלתי מוגבל, חדש מהחנות?

Wilson Alexandria XLF
בהחלט "מספיק" לי
והראשון ב WishList שלי.

מגבר.
אין לי פנטזיות שם
מה שהכי מתאים והכי נכון לרמקולים.

מקור
MSB הטופ.

זהו.
 
מקור : הכיוון יהיה ממיר מפלץ מבוסס ציפים של סברה , פחות R2R . הלומין הבחיר הוא כיוון טוב.
 
מקור : הכיוון יהיה ממיר מפלץ מבוסס ציפים של סברה , פחות R2R . הלומין הבחיר הוא כיוון טוב.
הדאק של סולושן זה הדאק הכי טוב ששמעתי עד היום...
 

Msb גם אופציה אבל מחיר חלום
 
יפה מאד צחי יקירי

אין ספק שמערכת מאוזנת שנשמעת מדהים והכי חשוב במחיר צנוע

הקטע המושמע הוא אכן של אסתר עופרים מאלבום נהדר

יישר כח
נשיקות מרחוק ... לכל החמולה
 
נערך לאחרונה ב:
לעניין הכבלים (רמקולים ואינטקונקטורים) שהוזכרו, מדובר בכבלים נהדרים ששימשו אותי שנים לפני שעברו לצחי היקר. החברה לא פעילה יותר (הבעלים כבר די מבוגר , ייתכן כבר לא בחיים) מזה כמה שנים.

עדיין ניתן למצוא פה ושם את הכבלים שלהם באודיוגון.

הסדרה של צחי נקראת ״פואמה 3״, ממליץ בחום לכל מי שמחפש כבלי נחושת בטופולוגית ״ריבון״.
כאמור ניתן למצוא אותם בשוק היד 2 ובמחירים יחסית סבירים (מאות דולרים)

משתלבים נהדר עם הגברה של פליניוס..

שם החברה: RSA) - ridge street audio)
 

נערך לאחרונה ב:
צחי, מה אתה אומר על הפרה/דאק?
 
אני הייתי רוצה רמקול פלאנר חלומי וגבוה.. Alsyvox :לב: יכול להגשים חלום!
 
כשמפנטזים מפספסים את הנקודה, הרי רובנו אוהב את מה שיש לו, אז למה לא להנות ממה שבאמת יש!?
לפחות עד לשדרוג הבא, הרי כולנו יודעים שאין סוף לפנטזיות ולרצונות.
גם אם תהיה לנו המערכת שהכי חלמנו ופינטזנו עליה, הרי שבתום שנה שנתיים או לכל היותר שלוש, נרצה לשדרג או לשנות או להחליף או לשפר או "וואט-אבר", שזה חלק לא פחות חשוב בתחביב המגניב והמדהים הזה!

מסקנה: תהנו ותתענגו על מה שיש, כי מה שיש בהחלט תענוג אחד גדול!

שיהיה לכולם סבבה, המון בריאות בכלל ובפרט בימים טרופים אלה.

חג שמח לכל ישראל באשר הוא :לב: :שתוי: (ורד)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור