המערכת של צחי נימני (סטריאו)

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היי צחי , אני זוכר אותך לפני שנים כשנראת כמו בתמונה ..... מאז התקדמת הרבה מאוד. בנית מערכת מדהימה ומושקעת ,שגם דרך הנייד נשמעת מרשימה.
לי דרך אגב יש עדיין סנטמנטים לאדגר למרות שהתקדמנו :אצבע מורמת.
 
הרמקולים נשמעים "טיל"
 
מוקלט יפה, אמיתי, שידוך טוב, גוון צליל/שומעים יפה, באמת.
 

מערכת מעולה דיוק עוצמה ונשמה. הכל ביחד.
שמעתי אותה אצל צחי לפני האודיו אלכמי וגם אז נשמע נהדר.
סחטיין!
 
השבועה היא עברה קפיצה משמעותית בזכות החלפת כבל חשמל לפרה ממיר
 
יופי של סרטון ומערכת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור