nizans חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 11 נקודות 18 30/3/20 #41 היי צחי , אני זוכר אותך לפני שנים כשנראת כמו בתמונה ..... מאז התקדמת הרבה מאוד. בנית מערכת מדהימה ומושקעת ,שגם דרך הנייד נשמעת מרשימה. לי דרך אגב יש עדיין סנטמנטים לאדגר למרות שהתקדמנו .
היי צחי , אני זוכר אותך לפני שנים כשנראת כמו בתמונה ..... מאז התקדמת הרבה מאוד. בנית מערכת מדהימה ומושקעת ,שגם דרך הנייד נשמעת מרשימה. לי דרך אגב יש עדיין סנטמנטים לאדגר למרות שהתקדמנו .
M moshem74 חבר משקיען הודעות 1,779 מעורבות 676 נקודות 113 31/3/20 #43 מוקלט יפה, אמיתי, שידוך טוב, גוון צליל/שומעים יפה, באמת.
Y yinonsh חבר משקיען הודעות 538 מעורבות 74 נקודות 28 8/4/20 #44 מערכת מעולה דיוק עוצמה ונשמה. הכל ביחד. שמעתי אותה אצל צחי לפני האודיו אלכמי וגם אז נשמע נהדר. סחטיין!
מערכת מעולה דיוק עוצמה ונשמה. הכל ביחד. שמעתי אותה אצל צחי לפני האודיו אלכמי וגם אז נשמע נהדר. סחטיין!
tzachi חבר משקיען הודעות 2,413 מעורבות 386 נקודות 83 8/4/20 #45 השבועה היא עברה קפיצה משמעותית בזכות החלפת כבל חשמל לפרה ממיר
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,199 מעורבות 1,116 נקודות 113 13/4/20 #46 יופי של סרטון ומערכת.