האם כבל רשת משפיע

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

להבנתי, במכשירים שמבודדיפ הלבנית - במכשור רפואי בעיקר - יש שנאי, והם לא כאלה קטנים

שנית, זה לא בשביל למנוע "זיהום", אלא למנוע כניסת מתח גבוה שיכול לשבש מערכות קריטיות מצילות חיים

זיהום במובן שלך לא יכול להכנס כי גם כבל בשקל עומד בתקנים מחמירים.

תבדוק בלינק שנתנו למעלה איך הכבל ב-350$ בנוי..
 
בכבלים אנלוגים אין מנגנון תיקון שגיאות ואיכות הכבל מושפעת מבידוד , עובי וסוג החומר
יש נוסחה פשוטה לחישוב התנגדות של כבל לפי חומר ועובי - זה מדעי לחלוטין
לעומת זאת התקן של USB כולל מנגנון איתור שגיאות וחבילות שמגיעות לא תקין נשלחות שוב
גם במוד אסינכרוני יש איתור שגיאות ואם יש יותר מדי שגיאות (כמות ביטים שמשתנה) המוד משתנה לסינכרוני
אם בקצב של 44 קילו הרץ 16 ביט לשנייה - מעל 700000 ביטים שמועברים בשניה (וזה קובץ רגיל לא 192/24) יתהפכו גם 100 ביטים אין מצב בעולם שמישהו יוכל לשמוע את זה אלא אם כן הוא חייזר
גם 100 זה המון ואם זה המצב אז הכבל דפוק לגמרי ושום דבר לא יעבור

יכול להיות שכאשר רואים את הכבל זה משפיע פסיכולוגית ובגלל זה שומעים טוב יותר (בדומה לאוכל שיותר טעים בגלל איך שהוא נראה) אבל במבחן עיוור אין אפשרות להבחין כי אין הבדל
חבל על הכסף - התחביב הזה לא זול יש מספיק דברים שאפשר להשקיע בהם

אני חושב די כמוך. וקשה לקרוא לי טכנוקרט. למרות זאת, טרם יצא לי לבחון כבר usb מאוד יקר לעומת כבל רגיל. אבחן את זה גם. בעניין כבלי רשת. ממש השתדלתי לשמוע - לא הלך לי. מבחינתי זה היה נשמע אותו הדבר כמו הכבל רשת הפשוט הזה של הכמה שקלים למטר.
 
אני ממש מצטער ומבקש סליחה שאני שומע הבדלים בין כבלי רשת.
חבר נתן לי כבל ״יקר״ שמעתי קיבלתי הבדל בתוצאה אז קניתי .
אף אחד לא הכריח אותי לקנות וזה אחד השידרוגים הכי זולים ביחס לתוצאה.
 

אני ממש מצטער ומבקש סליחה שאני שומע הבדלים בין כבלי רשת.
חבר נתן לי כבל ״יקר״ שמעתי קיבלתי הבדל בתוצאה אז קניתי .
אף אחד לא הכריח אותי לקנות וזה אחד השידרוגים הכי זולים ביחס לתוצאה.
אם החבר לא היה מגלה לך כמה הוא עולה, והוא היה מגיע בלי כיתוב ובלי כלום לא היה לך מושג.

לכבלי רשת יש פיזיקה מאוד פשוטה בהוויתה .

אגב לעומת כבלי USB למשל , שבהם תוכלו לראות בקצוות פריטים פסיבים שעוזרים מאוד, לעולם לא תראו אותם בכבלי רשת.
למה ? כי לא צריך.........
 
מה לגבי דין כבל דיגיטלי?
 

האם יש הבדל בין CAT5 ל CAT6
 
האם יש הבדל בין CAT5 ל CAT6

כן. ההבדל הוא בסיכוך. CAT 5 זה פרוטוקול די ישן כבר. היום בהתקנות חדשות משתמשים כבר ב-CAT 7 לרוב או ב-CAT 6 לאלה שזה מספק את הצרכים שלהם.
 

כן. ההבדל הוא בסיכוך. CAT 5 זה פרוטוקול די ישן כבר. היום בהתקנות חדשות משתמשים כבר ב-CAT 7 לרוב או ב-CAT 6 לאלה שזה מספק את הצרכים שלהם.

CAT 5 מיושן ולא רלוונטי, אבל CAT 5E בסדר גמור עבור רשת ג'יגהביט ביתית.
אצלי שלושה כאלה נכנסו לשרוול הירוק

CAT 6 עובר סרטיפיקציה יותר נוקשה ומעביר ספקטרום תדרים יותר רחב, וכתוצאה מזה מעביר קצבים עד 10Gbps.
ויש גם 6A..

אבל אין לך כרטיסי תקשורת כאלה
אפילו לי אין, כי לא מספיק לשדרג שרת. בציוד קצה - במיוחד בציוד אודיו, סטרימרים למינהם - ישנם כרטיסים מעופשים, כמו שחברינו אומר. זה מצחיק איזה ציוד זבל יש בסטרימר שעולה 10,000$ :)
 
ואנחנו עדיין משלמים את המחירים... ממש לאחרונה שדרגתי את המקור דיגיטלי שלי. תג המחיר 40,000₪ מחיר חו״ל. האם אני יכול לומר שהמחיר שלו ממקסם את הרכיבים שלו?? וואלה לא יודע וגם לא ממש מעניין אותי היות ולקבל את התוצאה שהוא נותן זה מה שצריך לשים. ולפי מי שאתה אומר כנראה שעדיין לא כל הרכיבים במכשיר כזה עולים בקנה אחד עם תג המחיר.
 
אבל אין לך כרטיסי תקשורת כאלה
אפילו לי אין, כי לא מספיק לשדרג שרת. בציוד קצה - במיוחד בציוד אודיו, סטרימרים למינהם - ישנם כרטיסים מעופשים, כמו שחברינו אומר. זה מצחיק איזה ציוד זבל יש בסטרימר שעולה 10,000$ :)
אז איך בכל זאת אפשר להסביר את התוצאה? אם הקומפוננטים חרא?
 

ל 10g ומעלה העולם עבר כבר מזמן לרשת אופטית ,
SFP פלוס, או מיקרו SFP פלוס
ואם רוצים יותר מהר יש גם SFP28
תוך כמה שנים זה יכנס גם למחשבים האישיים (במחשבים
שולחניים יש כרטיסי רשת אופטיים) , התשתיות הישנות יוחלפו לסיבים אופטיים עד הבית (יש כבר כמה מקומות בארץ שיש להם) , אבל גם אז כנראה יהיו כאלו שיחפשו כבל רשת אופטי טוב ל AUDIO :)
 
נדייק:
CAT5 הוא לא פרוטוקול כי אם Category .

CAT 5 הוא כבל טוויסטד אשר בו כל זוג גידים הוא טוויסטד והוא אינו מסוכך כלל ותומך קצב העברה של 10/100Mbps בתדר 100MHZ.


CAT 5e הוא כבל טוויסטד אשר בו כל זוג גידים הוא טוויסטד והוא אינו מסוכך כלל ותומך קצב העברה של 10/100/1000Mbps בתדר 100MHZ.

CAT 6 זהה לCAT5e אך תומך בתדר 250MHZ , ישנם כאלו המסוככים וישנם כאלו שלא.

CAT6a הוא השדרוג האמיתי ובו לא רק שהוא מסוכך לגמריי כל זוג כבלים טוויסטד יושב על שתי צלעות נפרדות בצלב העובר באמצע . כמו כן רובם עשוי מוליך אחד ולא מוליכים רבים והוא תומך עד מהירות של כ 10Gbps בתדר 50MHZ.

CAT7 הוא כבל עבה יותר משום שכל זוג מוליכים טוויטסד מסוכך בפני עצמו ובתוך הכבל הם מונחים בצורה אחרת לגמריי כאשר בינהם חוצץ לכל האורך ולאחר מכן כל הכבל מסוכך בסיכוך מאוד עבה .הם תומכים עד 10Gbps בתדר 600MHZ ותומכים במחבר מסוג GigaGate45 .
 
אני חושב די כמוך. וקשה לקרוא לי טכנוקרט. למרות זאת, טרם יצא לי לבחון כבר usb מאוד יקר לעומת כבל רגיל. אבחן את זה גם. בעניין כבלי רשת. ממש השתדלתי לשמוע - לא הלך לי. מבחינתי זה היה נשמע אותו הדבר כמו הכבל רשת הפשוט הזה של הכמה שקלים למטר.

בדקתי חמישה כבלי usb. אצלי במערכת. באותו הזמן, היו אצלי לתקופה של שבוע.

המחירים התחילו ב 120 ש"ח והגיעו למעל 10000 ש"ח (כולל כמה ברמות הביניים כמובן - 2500, 5000 ש"ח)

חד משמעית, יש הבדל דרמטי בין הכבלים. מבחינת אופי, גוון צליל, כמה מהיר הכבל וכל שאר הדברים הסטנדרטים שאנחנו מחפשים בתחום.

אגב, כשעשיתי את השדרוג הראשון מכבל ווירוורלד בסיסי מאוד לכבל של 3500 ש"ח, בדקתי על הרבת'+בלדליוס+בל קנטו 3.5 עם רף לינק על מחשב. שמיע באבו-אבוה. השוויתי כבל יקר מאוד גם במערכת אחרת שאני מכיר, הכבל שעלה 5000 ש"ח הפסיד לכבל של 3500 ונראה מגוחך על ידו.

תרצה שמות, בפרטי.
 

ואנחנו עדיין משלמים את המחירים... ממש לאחרונה שדרגתי את המקור דיגיטלי שלי. תג המחיר 40,000₪ מחיר חו״ל. האם אני יכול לומר שהמחיר שלו ממקסם את הרכיבים שלו?? וואלה לא יודע וגם לא ממש מעניין אותי היות ולקבל את התוצאה שהוא נותן זה מה שצריך לשים. ולפי מי שאתה אומר כנראה שעדיין לא כל הרכיבים במכשיר כזה עולים בקנה אחד עם תג המחיר.

כן, והעניין הוא שאחד גורר שני
אם אתה משדרג כרטיס רשת, אתה חייב לשדרג מעבד בצורה רצינית (אחרץ לא עשית כלום)
ולאחר מכן גם לוח אם
ולדאוג לקירור מתאים
אז איך בכל זאת אפשר להסביר את התוצאה? אם הקומפוננטים חרא?

אני לא מסביר את התוצאה. התייסתי לדבר ספציפי - כבל תקשורת.

אם אתה תסע בכביש 6 על קורקינט לא תסע מהר מדי.

כי כרטיס תקשורת בציוד אודיו הוא זול, ואיטי. בגלל זה הוא גם לא דורש מעבד חזק, וגם לא צריך מערכת קירור כתוצאה מזה.

ואם אתה בכל זאת רוצה הסבר - אז היני - התוצאה טובה, כי זה ממש לא משנה איזה רכיב תקשורת יש שם :) גם 100mbps מלפני 25 שנה הולך

Makes sense?
 
בדקתי חמישה כבלי usb. אצלי במערכת. באותו הזמן, היו אצלי לתקופה של שבוע.

המחירים התחילו ב 120 ש"ח והגיעו למעל 10000 ש"ח (כולל כמה ברמות הביניים כמובן - 2500, 5000 ש"ח)

חד משמעית, יש הבדל דרמטי בין הכבלים. מבחינת אופי, גוון צליל, כמה מהיר הכבל וכל שאר הדברים הסטנדרטים שאנחנו מחפשים בתחום.

אגב, כשעשיתי את השדרוג הראשון מכבל ווירוורלד בסיסי מאוד לכבל של 3500 ש"ח, בדקתי על הרבת'+בלדליוס+בל קנטו 3.5 עם רף לינק על מחשב. שמיע באבו-אבוה. השוויתי כבל יקר מאוד גם במערכת אחרת שאני מכיר, הכבל שעלה 5000 ש"ח הפסיד לכבל של 3500 ונראה מגוחך על ידו.

תרצה שמות, בפרטי.

כבל USB איננו כבל רשת.
הקשר בינהם מתחיל ונגמר במילה כבל .
 
אין לי ניסיון עם כבל רשת ולכן לא טענתי שום דבר. התגובה הזו שלי היא לגבי הטענה על כבל usb. בדיוק כמו הטענות שאין הבדל בין כבלים דיגיטליים (לי יש ניסיון עם coax). כאמור, באבוה יש.
 

אבל הדיון הוא על כבל רשת לא על USB.
זה יותר בלבול בשיח
 
אם אין השפעה של כבל רשת.
1.אתה חרש
2. המערכת שלך שווה ל
3.הכבל שבדקת סתם "חוט"
4. כל התשובות נכונות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור