האם כבל רשת משפיע

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רגע, לא הבנתי.
בכל מה שנוגע לסיגנל, אתה מאוד צודק, אלה חיות אחרות לגמרי.
ובנוגע לרעש?

כי אני חשבתי שבאיזשהו שלב ארצה אולי לעשות משהו לגבי רעש מהרשת הביתית (בינתיים יש לי בעיות יותר קשות לפתור במערכת), ושבשלב ההוא שווה יהיה לבדוק אם כבל רשת אודיופילי יכול לתרום משהו.
טעיתי?

(זו שאלה אמיתית, אז אם טעיתי אשמח ללמוד ממך איפה)
 
ובנוגע לרעש?

אולי תיקח כבל STP
https://customcable.ca/stp-vs-utp-cables-application-comparison/

אבל לדעתי זה לא משנה כי
- האם אין לך Wi Fi בבית?
- אין לך טלפונים סלולרים?
- מיקרוגל? מקרר?
- רשת חשמל?
- ספקי כוח?

כל אלה מייצרים הרבה יותר הפרעות מכבל רשת

אני למשל עברתי לספק כוח לינארי במחשב כי הוא הקרין רעש בטוויטרים.
אומנם הייתי צריך להצמיד את האוזן לרמקול, אבל זה עצבן אותי..


לגבי הפרעות, ההמלצה היא קודם כל להשתמש בכבל ולא ב-Wi Fi ולהרחיק כמה שיותר ציוד אלחוטי מהמערכת
 
צחי , אהבתי את התשובה שלך ״לא מסכים שוני״
ולא שלחת אותי לפסיכיאטר או לרופא אוזניים :בעד:
אין בעייה שאין הסכמה ,פשוט לא מתעמק בענין הטכני כי אם רק בתוצאות.
כתבתי פעם שחבר שלי עובד באינטל 20 שנה בתחום ג׳יטר ומספר לי שהוא
יכול להרצות לי שלשה חודשים ברצף כמה העניין מורכב וכמה קשה לפתור את הבעיות
בגיטר ובכל התמסורת הדגיטלית , אז אני מבין את ההתלהבות של חלק מהפורום
אבל תשובות וישועות לא יגיעו .
תודה והמשך דיון פורה.
 

אולי תיקח כבל STP
https://customcable.ca/stp-vs-utp-cables-application-comparison/

אבל לדעתי זה לא משנה כי
- האם אין לך Wi Fi בבית?
- אין לך טלפונים סלולרים?
- מיקרוגל? מקרר?
- רשת חשמל?
- ספקי כוח?

כל אלה מייצרים הרבה יותר הפרעות מכבל רשת

אני למשל עברתי לספק כוח לינארי במחשב כי הוא הקרין רעש בטוויטרים.
אומנם הייתי צריך להצמיד את האוזן לרמקול, אבל זה עצבן אותי..


לגבי הפרעות, ההמלצה היא קודם כל להשתמש בכבל ולא ב-Wi Fi ולהרחיק כמה שיותר ציוד אלחוטי מהמערכת


תודה,
יילקח בחשבון בבוא העת, אדווח אם יהיה שיפור.
בינתיים הדבר היחיד שניסיתי (פילטר רשת) לא עשה הבדל.

לגבי ההמלצה שלך: נשמע הגיוני. אצלי היה הבדל משמעותי כשהעפתי את המחשב וה D2D יחד עם הספקי כוח המפונפנים שלהם מהדופלקס האודיופילי לנקודת חשמל רחוקה. הציוד דווקא נשאר במקום. אולי באמת כדאי לנסות להרחיק אותו, הבאת לי רעיון.
 
אם אין השפעה של כבל רשת.
1.אתה חרש
2. המערכת שלך שווה ל
3.הכבל שבדקת סתם "חוט"
4. כל התשובות נכונות.

גם אני לא הבחנתי בהבדלים ואני לא מאמין שאני חירש. המערכת שלי סבירה למדי והכבל שבדקתי היה של אודיוקוואסט שלקחתי מ-ט.ר אלקטרוניקה לפני שעברתי דירה. אם היה טוב, היה נסלל בתשתיות בבית החדש. סללתי כבל cat7 שאינו מזוהה עם העם האודיופילי. סך הכל אני מזרים דרכו רשת.
 

יש לי, ולא שומע שום הבדל!
 

לא יודע מה זה, אשמח לקבל תדרוך.
יש לי ראוטר B של בזק.
 

לפני מספר חודשים שיניתי את כבילת הרשת ל cat 7 מכבילת cat 5, השיפור היה מוחשי, קיבלתי יותר שקט ומיקרו דינמיקה משופרת.

טרם ניסיתי כבילה מפונפנת, אהיה מופתע אם יהיה שינוי בינה לבין הכבילה הנוכחית.
 
נערך לאחרונה ב:
בטח עוזר מול Tidal :)
תבדקו אם יש לכם שגיאות בתעבורה בייתית
 
בטח עוזר מול Tidal :)
תבדקו אם יש לכם שגיאות בתעבורה בייתית

רחמנא לצלן גם קובצי ווידיאו או קובצי אודיו מה NAS שיעברו ברשת ללא שגיאות ירוויחו מהעסק.
 

פקטת מידע של אודיו עושה את הדרך הבאה:
שרת של טידל--> ISP של טידל --> GW ארה"ב --> כבל תקשורת אופטי תחת האוקיינוס האטלנטי --> GW ישראל --> ISP של סחבק --> ראוטר של סחבק --> כבל רשת של סחבק --> סטרימר.
ת'כלס היא עושה עוד לפחות 20 תחנות, סווצ'ים, שרתי CDN ועוד ועוד. חלק על כבלים אופטיים, חלק נחושת, חלק DSL, חלק לוויני, סלולרי וכיוצ"ב. למרות זאת, המידע מגיע פרפקט תמיד, כי לפרוטוקול יש תיקון שגיאות.
מה שאנו שומעים זה את הפרוטוקול האמין מעל התווך הפיזי, TCP, שדואג שכל הפקטות תגענה בסדר הנכון. אם חסר ביט, אז לא מנוגן כלום, כי הפרוטוקול מבקש שליחה מחדש. לפעמים חווים את זה כתקיעה או גמגום. אם התקיעה, הגמגום (כלומר תקלה בבקרת המידע) מתרחש בגלל הכבל, אז זה אומר שהכבל פשוט לא תקין.
כל הנס הזה מתרחש אם יש לנו DSL, כבלים, או מאזינים בטלפון ברכבת. אותו מידע מגיע, מושלם, תמיד (בתנאי שהפרוטוקול כולל תיקון שגיאות).
וזה מבלי לרדת לרזולוציות של סוג הנגן\שירות: דיזר (למשל) אוגרת באפר של כל השיר לפני ניגונו, כלומר כל תיקון השגיאות מתרחש לפני הבאפר.
כעת, אני לא יודע אם יש מי שחש בשוני באיכות צליל באודיו, או שיפור בצבעים בנטפליקס (זה אותו דבר בדיוק), אבל אני שומר על ראש פתוח. עם זאת, הסבירות הגבוהה יותר היא שיש לו כרטיס רשת מיושן או תקול, ראוטר שנס ליחו וכמובן כבל ישן\תקול\זול\בתקן עתיק.
 
גם אני לא הבחנתי בהבדלים ואני לא מאמין שאני חירש. המערכת שלי סבירה למדי והכבל שבדקתי היה של אודיוקוואסט שלקחתי מ-ט.ר אלקטרוניקה לפני שעברתי דירה. אם היה טוב, היה נסלל בתשתיות בבית החדש. סללתי כבל cat7 שאינו מזוהה עם העם האודיופילי. סך הכל אני מזרים דרכו רשת.

זה בדיוק העניין. הזרמת רשת לשימוש אינטרנטי זה דבר אחד. הזרמת קבצי אודיו זה דבר אחר. בערב של Nordost אצל גבי בוצעו הדגמות a,b,c. בסיום עבר שופל וגרף את הלסתות של כולם מהרצפה.
 
לפני מספר חודשים שיניתי את כבילת הרשת ל cat 7 מכבילת cat 5, השיפור היה מוחשי, קיבלתי יותר שקט ומיקרו דינמיקה משופרת.

טרם ניסיתי כבילה מפונפנת, אהיה מופתע אם יהיה שינוי בינה לבין הכבילה הנוכחית.

תחליף את המטר כבל רשת האחרון בכבל רשת אודיופילי ותראה מה יקרה. אני יכול להעיד על הדגמה של Nordost שפשוט הייתה חד משמעית.
 

תחליף את המטר כבל רשת האחרון בכבל רשת אודיופילי ותראה מה יקרה. אני יכול להעיד על הדגמה של Nordost שפשוט הייתה חד משמעית.
בדקתי את זה עכשיו שוב מרוב שיעמום עם חבר בדיקה עיוורת, החבר לא ראה מתי הכבל האיכותי מחובר ומתי הפשוט אבל שמע גם שמע!
 
לדעתי לכל חיבור חוטי ( למעט אופטי, אבל נחות יותר)פוטנציאל להכלת רעש בתוכו, ללא קשר לסיגנאל המקורי. רעש אלקטרוני שמזהם את הצליל בסופו של דבר.
לכבל רשת שמחובר לסוויץ' עם שנאי ואליו אינספור מכשירים ברשת יש פוטנציאל לאסוף לא מעט זבל בדרך.
משכתי כבל ישיר מארון התקשורת לסטרימר, ללא כבלים קצרים ואליו בידוד גלווני לנטרול זיהום הסיגנאל ולדעתי יש הבדל בסאונד.
 
נערך לאחרונה ב:
בדקתי את זה עכשיו שוב מרוב שיעמום עם חבר בדיקה עיוורת, החבר לא ראה מתי הכבל האיכותי מחובר ומתי הפשוט אבל שמע גם שמע!

יפה. עם אלו כבלים בוצעה הבדיקה?
 

הכבל הקצר היה איכותי מאד של furutech, אבל היה חלק ממערך תקשורת ביתי ולכן כנראה היה נחות מול כבל cut7 ישיר. מצ"ב צילום המבודד הגלווני שלדעתי עשה עבודה חשובה יותר.
 

תמונות מצורפות

  • 20190312_070444.jpg
    20190312_070444.jpg
    KB 130 · צפיות: 17

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור