האם כבל רשת משפיע

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

;););)
 

אורי הייתי מצפה ממך לא לכתוב שטויות. אתה "כתב" .

כל מה שאני כותב בדוק.
 
אורי הייתי מצפה ממך לא לכתוב שטויות. אתה "כתב" .

כל מה שאני כותב בדוק.

גם אני כתבתי שלא חשתי בהבדלים עם כבל רשת לאודיופילים. ואני חושב שאני שומע לא רע, המערכת שלי סבירה פלוס, בדקתי כבל של אודיוקווסט שנחשב לא רע (אל תשכח שיש לי גישה כמעט לכל כבל) וזה כבר מבטל לך את אופציה 4 מהפוסט הקודם.
 
חבל שלא הייתם בהדגמה של נורדוסט
שיושבים שם ממספיק אנשים ושומעים את הדרמה
בין רשת פשוט לבין רשת נורדוסט.
לא הבדל אלא דרמה.
לכן הגישה שלי שיש הבדלים וכי יש וזה משפר מאד
את התוצאה בהשקעה קטנה יחסית .
 

לי יש כבלים מצויינים בין הטובים בארץ ואין לי בעייה להעריץ אחרים ,
כמו התרומה שנורדוסט יכולים לתרום למערכת בכל סוג של כבל.
תוך התאמה למערכת.
 
למרות שאני לא ליכודניק ביבי הוא הנורדוסט שלי.
 
למרות שאני לא ליכודניק ביבי הוא הנורדוסט שלי.
אני מבין שכוונתך לנוד...דורסט:)
 

אם אין השפעה של כבל רשת.
1.אתה חרש
2. המערכת שלך שווה ל
3.הכבל שבדקת סתם "חוט"
4. כל התשובות נכונות.

עכשיו נהפוך את השאלה: אם יש השפעה של כבל רשת:
1. הפסיכולוגיה משפיע על שמיעתך
2. במערכת שלך (שיהיה שם מפוצץ כמה שיהיה) יש כרטיס רשת דפוק/מיושן או
או שלמערכת מעבד איטי מאוד...
3. הכבלים שנבדקו בין כבל פשוט ללא סיכוך ובין כבל רשת איכותי ויקר,
ולא בין כבל מסוכך במחיר רגיל ובין כבל יקר...
4. הראוטר בבית דפוק , השקע בקיר דפוק, החוט בקיר דפוק....
5. כל התשובות נכונות
 
עכשיו נהפוך את השאלה: אם יש השפעה של כבל רשת:
1. הפסיכולוגיה משפיע על שמיעתך
2. במערכת שלך (שיהיה שם מפוצץ כמה שיהיה) יש כרטיס רשת דפוק/מיושן או
או שלמערכת מעבד איטי מאוד...
3. הכבלים שנבדקו בין כבל פשוט ללא סיכוך ובין כבל רשת איכותי ויקר,
ולא בין כבל מסוכך במחיר רגיל ובין כבל יקר...
4. הראוטר בבית דפוק , השקע בקיר דפוק, החוט בקיר דפוק....
5. כל התשובות נכונות

2-5 לא קשורים לאיכות הסאונד

הייתי מסתפק ב-1

גם שתיית ויסקי משפיעה באותה צורה על סאונד.
אולי הגיע זמן לדרג את איכות האלכוהול? :שתוי:
 

אגב שימו לב לחבר את הכבל בכיוון הנכון - יש סימון על הכבל לאיזה צד לחבר ראוטר ולאיזה את הסטרימר
אחרת האלקטרונים עלולים להתבלבל וכבר דווחו מקרים שבמקום פינק פלויד התקבלו סטאטיק ובן אל
 
נערך לאחרונה ב:
אישה מגיעה לפסיכיאטר. ומספרת לו שבעלה השתגע ״ בעלי אוכל את כל הכוסות בבית
ומשאיר את הידיות !
הפסיכיאטר עונה לה :״באמת בעלך לא בסדר. החלק הכי טעים הוא הידיות ״

יש כאן מישהו בפורום שמנסה לפרש מה שאני כותב.
כאשר לוקח על עצמו את תפקיד ״ הפסיכיאטר / פסיכולוג.
 
:D
 

חבל שלא הייתם בהדגמה של נורדוסט
.

דווקא הייתי.. במינכן לפני שנים
אני גם אמרתי לעצמי וואו. איזה שינוי היה.

הם רמאים. עושים קסמים בקרקס.
תפסו בחור מעלה ווליום תוך כדי הדגמה.
אמר אחר כך כי זה לא משנה

בקיצר, ..
 
מיכאל
ברצינות ?
 
מיכאל
ברצינות ?

כן.
אולי הוא העלה ווליום כדי להיות 'על בטוח' ובאמת לא משנה -- לדעתו לפחות

שינוי סאונד היה בהחלט דרסטי.
לא כזה שאני מרגיש בהחלפת כבל אלא יותר החלפת מגבר :)


אבל זה לא קשור לכבל רשת

אני יכול לשים כסף על זה שאף אחד פה לא יזהה החלפת כבל רשת בצורה עיוורת
 

הזוי!
יש איזה תיעוד/לינק ברשת על המקרה הזה ?
 
הידיות הן החלק הכי טעים,
״ אין הבדל בין כבלי רשת ״
אתה מפסיד בהתערבות.
אז אמרת , אז מה ?
 
״ אין הבדל בין כבלי רשת ״

בוודאי שיש הבדל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור