שניצל
חבר משקיען
- הודעות
- 8,292
- מעורבות
- 1,744
- נקודות
- 113
לך תראה הסרט"איש המרתון"סליחה.
אתה מוזמן להתנקם בי מחר ב-2.
לך תראה הסרט"איש המרתון"סליחה.
אתה מוזמן להתנקם בי מחר ב-2.
גם בולגרי מתקשה מאוד שתימני טוב ניכנס לתמונה5- גם נגן דיגיטלי שנחשב לאחד הטובים בעולם מתקשה מאוד כאשר פטיפון טוב נכנס לתמונה.
נמר, האם אתה מוכן לצאת מנק' הנחה שיש הקלטות , שישמעו יותר טוב בCD וכאלו שיותר בתקליט?
נמר לא ענית על השאלה.
התשובה שלך אומרת "פטיפון נשמע יותר טוב בצורה מוחלטת".
זו לא הייתה השאלה שלי.
צודק במיליון אחוז,ואם נגיע לתובנה הזו יתכן ונפסיק לראות צעירים עם פרוזקט ב5000 שח מסבירים שזרקו הCD לפח ושפניהם"מתכרכמות"לשמע צליל דיגיטלי.
הרי זו מדיה שונה לחלוטין,עם יתרונות וחסרונות.
בערך כמו לעשן מיקטרת ,צריך לנקות,קשה למצוא טבק,צריך להזין המיקטרת, לקנות מצת מיוחד,
כמה שכטות והעסק ניגמר,אי אפשר לעשן בכל מקום,כלומר אפשר בבית,ואחרון חביב-לא פחות מסוכן.
לעומת זאת בסיגריות -כמו דיסקים,אפשר לקנות בכל מקום,יש הרבה סוגים,העסק בקיצור זמין וללא פיצפוצים,כל אחד ואהבתו.
הEMM מבחינת נתונים כמו שכתבתי וגם מבחינת המבט החטוף בתמונות אמור לעלות על הCARY בכל נקודה שהיא.
סתם שאלה למה הכוונה בבאס מוגדר יותר?
גם בולגרי מתקשה מאוד שתימני טוב ניכנס לתמונה
מול פרוג'קט ב-5K צריך לשים נגן במחיר דומה. את ההשוואות האלה עשיתי המון פעמים. ברוב המקרים לנגן הדיגיטלי היו יתרונות של נקיון, מהירות מיידיות ודינמיקה אבל הפטיפון הציג יתרון בטבעיות, במה ותחום תדרים אמצעי מלא יותר.
אם הבחירה היתה בין נגן דיגיטלי ב-5K לפטיפון ב-5K הבחירה שלי היתה ללא ספק CD.
כאשר מדברים על פטיפונים יקרים הפערים מצטמצמים ומה שנותר זה הטעם האישי.
הבעיה היא שפטיפון הוא באמת כמו מקטרת, דורש עבודה והתייחסות שלא תמיד שווה את גוון הצליל שלו.
גידי.
הסט האנלוגי שלי מפורט בכרטיס האישי שלי.
בראשית בפליבק דיזיין מדובר במהנדס אחד ולא בצוות של מהנדסים כפי שאתה מתאר,
בשנית יש דיוחים על תקלות למכביר במכשיר.
בשלישית-חבר ניסה להביאו דרך מאסטרו אאודי-בקיצור באם לא מזמינים למעלה מעשרים מכשירים מחירו בארץ גבוה יותר מאשר ה-EMM ,ולמה ליקנות מכשיר עם אבא ואמא חורגים?כאשר אפשר לקבל את הגב של EMM .
בקשר לטרנספורט אהבתי את הגישה הפוזיטיבית שלך"לא הכי טוב"
למכשיר שלי יש המנגנון ALL METAL שלמיטב ידיעתי הוא המנגנון "כן הכי טוב".
אבל למה שלא תמשיך בממיר ההולנדי שלך,הרי ארוכות הסברת לנו על הבחירות המושכלות שלך.
אהבתי גם מאוד את ההזמנה ליבואנים להביא פליבק דיזיין ולמכור לך במחיר יבואן-ומפה אני קורא לכל היבואנים לעשות מאמץ כביר ולמכור לדיז האחד והיחיד לפחות את החיקוי לEMM המכונה פלייבק- דיז-זין(לא למחוק הפלייבק),מכיוון שהוא הגדול מכולם,ובמידה והוא יכליל במערכתו מכשיר שכעין זה, הדבר מהווה גושפנקה לבחירה אולטימטיבית ונכונה ועלול לגרם לגל מכירות אדיר בישראל הולנד הונגריה ואולי גם בפולין.בקשר לחבר האופטלמולוג,שמחתי לישמוע שיש צדיק אחד בסדום,מה בקשר לאאודיולוג.
ונחזור להיות רציניים המכשיר חובר עם האינטרקונקטים של נמר(אקוסטיק זן כמדומני)החשמל הבאתי ALLUMINATA מהבית.
משה אינני מכיר אותך.
אך נשמע לי שאתה שבוי באג'נדה קשה במיוחד .
אל טעם ועל ריח לא נתווכח, אבל האג'נדה האוטומטית שלך שCD=רע , פטיפון=טוב, לא עוזרת לשום דיון.
זה דיון עם קיר.
וזה מאוד לא נעים גם לקרוא את זה.
אני מבין אותך.
זה באמת לא נעים לאכול כל לוקש שזורקים לציבור, כגון נגנים דיגיטליים.
אתה מוכן בבקשה להסביר את הלוקש של "נגן דיגיטלי"?
תודה
ארז
אני מבין אותך.
זה באמת לא נעים לאכול כל לוקש שזורקים לציבור, כגון נגנים דיגיטליים.
איזה מגברים דיגיטליים יצא לך לשדך לרמקול שלך באותה רמת מחיר של הרמקול ?
נמר יקירי, אתה יותר מידי פוליטקלי קורקט. אתה חושש ששניצל יעקור לך איזו שן בטעות?
מה אתה חושש לומר "כן, המדיום הדיגיטלי נשמע לעתים קרובות מדי כמו המצאה טכנולוגית של האוסטרלופיתקוס"?
"אני אישית חושב שפטיפון איכותי ומושקע ולא בכסף, בהתאמה של זרוע, ראש, מגבר פונו וכבילה יהווה תחרות ראוייה גם לנגנים יוקרתיים מאוד". אתה באמת עומד מאחורי המילים האלה? הרי בכל ההשוואות ששמעתי בחיי (ושמעתי גם שמעתי) בין פטפונים משובחים לנגני CD משובחים, נשמעו אלה האחרונים חיוורים ורזים וקלושים כל כך, כאילו יצאו זה עתה מאותו מחנה שהשלט שלו נגנב לפני זמן קצר.
חוץ מזה, אני בהחלט מאמין שלא רחוק היום ששניצל יעבור לפטפון. אין לו ברירה, הוא אודיופיל אמיתי.
אז הסר דאגה מלבך בנוגע לזה ולחברי. ממליץ לך, מאוד מאוד, לפנות דווקא לחבריך המאוד מאד קרובים, ולברר איתם למה הם מספקים לי מידע, לא הכי נעים אודות חברם הקרוב. כנראה נמאס להם ממשהו. רק אל תבוא אלי בטענות.