EMM VS CARY


שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
5- גם נגן דיגיטלי שנחשב לאחד הטובים בעולם מתקשה מאוד כאשר פטיפון טוב נכנס לתמונה.
גם בולגרי מתקשה מאוד שתימני טוב ניכנס לתמונה
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
נמר, האם אתה מוכן לצאת מנק' הנחה שיש הקלטות , שישמעו יותר טוב בCD וכאלו שיותר בתקליט?

צודק במיליון אחוז,ואם נגיע לתובנה הזו יתכן ונפסיק לראות צעירים עם פרוזקט ב5000 שח מסבירים שזרקו הCD לפח ושפניהם"מתכרכמות"לשמע צליל דיגיטלי.
הרי זו מדיה שונה לחלוטין,עם יתרונות וחסרונות.
בערך כמו לעשן מיקטרת ,צריך לנקות,קשה למצוא טבק,צריך להזין המיקטרת, לקנות מצת מיוחד,
כמה שכטות והעסק ניגמר,אי אפשר לעשן בכל מקום,כלומר אפשר בבית,ואחרון חביב-לא פחות מסוכן.
לעומת זאת בסיגריות -כמו דיסקים,אפשר לקנות בכל מקום,יש הרבה סוגים,העסק בקיצור זמין וללא פיצפוצים,כל אחד ואהבתו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר לא ענית על השאלה.
התשובה שלך אומרת "פטיפון נשמע יותר טוב בצורה מוחלטת".
זו לא הייתה השאלה שלי.

לא טענתי שהפטיפון טוב מהקומפקט באופן מוחלט, נתתי הפוכה על מה שאתה נתת.

כלומר כמו שיכול להיות שהכל תלוי בהקלטות אז יכול להיות שמדיה אנלוגית שמוקלטת טוב תציג תוצאה טובה יותר ממדיה דיגיטלית שמוקלטת ברמה דומה.

לנגן ה-EMM ישנו יתרון שלא מצאתי באף נגן דיגיטלי אחר, הוא נשמע אנלוגי לחלוטין.

הפינק פלוייד שהשתמשתי בו הוא פינק פלוייד תוצרת הארץ {פונוקול} שנחשב להקלטה ממש ממש לא מוצלחת. הדיסק לעומת זאת הוא תוצרת חוץ שנחשב להקלטה לא ממש מוצלחת.

בדינה קרול הבס ב-EMM היה מוגדר יותר מאשר בפטיפון אבל תחום האמצע היה {לדעתי} מלא ודינמי יותר במיוחד בקול השירה.

יש לציין שהתקליט של דינה קרול הוא תקליט כפול במהירות של 33.3 ולא רימסטר מטורף ב-45 RPM. וכפי שציינתי בהתחלה {וחשבתי ששנינו הסכמנו לכך} אני לפחות חשתי שהפטיפון הציג תוצאה טובה יותר.

שמענו הקלטות של מייפל שד על ה-EMM ועל ה-CARY והתוצאות היו ברורות. היתרון החד משמעי היה של ה-EMM במיוחד בבימת הצליל ותמונת הסטריאו שהיתה ריאליסטית לחלוטין.

אלדר הזכיר SACD ויש משהו בדבריו.

כיוון שהמטרה של SACD היא להתקרב לצליל האנלוגי ככל הניתן היינו מוכרחים לבצע את ההשוואה על דיסק שמוקלט בדרך הזו. אני משער שדיסק טוב של SACD יכול בהחלט לגבור על הפטיפון.

אלדר.
תארגן כמה SACD של חומר שיש גם בתקליטים ונעשה השוואה נוספת. מה אומר?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הEMM מבחינת נתונים כמו שכתבתי וגם מבחינת המבט החטוף בתמונות אמור לעלות על הCARY בכל נקודה שהיא.

סתם שאלה למה הכוונה בבאס מוגדר יותר?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
צודק במיליון אחוז,ואם נגיע לתובנה הזו יתכן ונפסיק לראות צעירים עם פרוזקט ב5000 שח מסבירים שזרקו הCD לפח ושפניהם"מתכרכמות"לשמע צליל דיגיטלי.
הרי זו מדיה שונה לחלוטין,עם יתרונות וחסרונות.
בערך כמו לעשן מיקטרת ,צריך לנקות,קשה למצוא טבק,צריך להזין המיקטרת, לקנות מצת מיוחד,
כמה שכטות והעסק ניגמר,אי אפשר לעשן בכל מקום,כלומר אפשר בבית,ואחרון חביב-לא פחות מסוכן.
לעומת זאת בסיגריות -כמו דיסקים,אפשר לקנות בכל מקום,יש הרבה סוגים,העסק בקיצור זמין וללא פיצפוצים,כל אחד ואהבתו.


מול פרוג'קט ב-5K צריך לשים נגן במחיר דומה. את ההשוואות האלה עשיתי המון פעמים. ברוב המקרים לנגן הדיגיטלי היו יתרונות של נקיון, מהירות מיידיות ודינמיקה אבל הפטיפון הציג יתרון בטבעיות, במה ותחום תדרים אמצעי מלא יותר.

אם הבחירה היתה בין נגן דיגיטלי ב-5K לפטיפון ב-5K הבחירה שלי היתה ללא ספק CD.
כאשר מדברים על פטיפונים יקרים הפערים מצטמצמים ומה שנותר זה הטעם האישי. אני אישית חושב שפטיפון איכותי ומושקע ולא בכסף, בהתאמה של זרוע, ראש, מגבר פונו וכבילה יהווה תחרות ראוייה גם לנגנים יוקרתיים מאוד.

הבעיה היא שפטיפון הוא באמת כמו מקטרת, דורש עבודה והתייחסות שלא תמיד שווה את גוון הצליל שלו.

גידי.
הסט האנלוגי שלי מפורט בכרטיס האישי שלי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
הEMM מבחינת נתונים כמו שכתבתי וגם מבחינת המבט החטוף בתמונות אמור לעלות על הCARY בכל נקודה שהיא.

סתם שאלה למה הכוונה בבאס מוגדר יותר?

ניקח לדוגמא קטע קונטרבס מהיר.
הנגן הדיגיטלי יצליח להפריד את התחום הנמוך באופן ברור יותר מהפטיפון. תוכל לחוש בפרטים הקטנים בתחום הנמוך באופן טוב יותר {משמעותית} בנגן CD.

אבל.
מכיוון שנגן דיגיטלי מצליח לייצר יותר בס הפטיפון {שמייצר פחות בס} עלול להטעות ולהרגיש מפורט יותר בתחום הנמוך, זו טעות מפני שהחלק התחתון {הייפר בס} פשוט כמעט ולא קיים בפטיפון.

זה כמו לשמוע רמקול שאין לו בסים ולחוש מיד אוורירי. לא בעיה כל כך לאוור מיד כאשר אין בס שמשלים אותו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
גם בולגרי מתקשה מאוד שתימני טוב ניכנס לתמונה

כפרה עלייך אלדר. אין על העצבים של הבולגרים!:D:D:D:D:D
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
מול פרוג'קט ב-5K צריך לשים נגן במחיר דומה. את ההשוואות האלה עשיתי המון פעמים. ברוב המקרים לנגן הדיגיטלי היו יתרונות של נקיון, מהירות מיידיות ודינמיקה אבל הפטיפון הציג יתרון בטבעיות, במה ותחום תדרים אמצעי מלא יותר.

אם הבחירה היתה בין נגן דיגיטלי ב-5K לפטיפון ב-5K הבחירה שלי היתה ללא ספק CD.
כאשר מדברים על פטיפונים יקרים הפערים מצטמצמים ומה שנותר זה הטעם האישי.
הבעיה היא שפטיפון הוא באמת כמו מקטרת, דורש עבודה והתייחסות שלא תמיד שווה את גוון הצליל שלו.

גידי.
הסט האנלוגי שלי מפורט בכרטיס האישי שלי.

נמר יקירי, אתה יותר מידי פוליטקלי קורקט. אתה חושש ששניצל יעקור לך איזו שן בטעות?
מה אתה חושש לומר "כן, המדיום הדיגיטלי נשמע לעתים קרובות מדי כמו המצאה טכנולוגית של האוסטרלופיתקוס"?

"אני אישית חושב שפטיפון איכותי ומושקע ולא בכסף, בהתאמה של זרוע, ראש, מגבר פונו וכבילה יהווה תחרות ראוייה גם לנגנים יוקרתיים מאוד". אתה באמת עומד מאחורי המילים האלה? הרי בכל ההשוואות ששמעתי בחיי (ושמעתי גם שמעתי) בין פטפונים משובחים לנגני CD משובחים, נשמעו אלה האחרונים חיוורים ורזים וקלושים כל כך, כאילו יצאו זה עתה מאותו מחנה שהשלט שלו נגנב לפני זמן קצר.

חוץ מזה, אני בהחלט מאמין שלא רחוק היום ששניצל יעבור לפטפון. אין לו ברירה, הוא אודיופיל אמיתי.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
משה אינני מכיר אותך.
אך נשמע לי שאתה שבוי באג'נדה קשה במיוחד .

אל טעם ועל ריח לא נתווכח, אבל האג'נדה האוטומטית שלך שCD=רע , פטיפון=טוב, לא עוזרת לשום דיון.
זה דיון עם קיר.
וזה מאוד לא נעים גם לקרוא את זה.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
בראשית בפליבק דיזיין מדובר במהנדס אחד ולא בצוות של מהנדסים כפי שאתה מתאר,
בשנית יש דיוחים על תקלות למכביר במכשיר.
בשלישית-חבר ניסה להביאו דרך מאסטרו אאודי-בקיצור באם לא מזמינים למעלה מעשרים מכשירים מחירו בארץ גבוה יותר מאשר ה-EMM ,ולמה ליקנות מכשיר עם אבא ואמא חורגים?כאשר אפשר לקבל את הגב של EMM .
בקשר לטרנספורט אהבתי את הגישה הפוזיטיבית שלך"לא הכי טוב"
למכשיר שלי יש המנגנון ALL METAL שלמיטב ידיעתי הוא המנגנון "כן הכי טוב".
אבל למה שלא תמשיך בממיר ההולנדי שלך,הרי ארוכות הסברת לנו על הבחירות המושכלות שלך.
אהבתי גם מאוד את ההזמנה ליבואנים להביא פליבק דיזיין ולמכור לך במחיר יבואן-ומפה אני קורא לכל היבואנים לעשות מאמץ כביר ולמכור לדיז האחד והיחיד לפחות את החיקוי לEMM המכונה פלייבק- דיז-זין(לא למחוק הפלייבק),מכיוון שהוא הגדול מכולם,ובמידה והוא יכליל במערכתו מכשיר שכעין זה, הדבר מהווה גושפנקה לבחירה אולטימטיבית ונכונה ועלול לגרם לגל מכירות אדיר בישראל הולנד הונגריה ואולי גם בפולין.בקשר לחבר האופטלמולוג,שמחתי לישמוע שיש צדיק אחד בסדום,מה בקשר לאאודיולוג.
ונחזור להיות רציניים המכשיר חובר עם האינטרקונקטים של נמר(אקוסטיק זן כמדומני)החשמל הבאתי ALLUMINATA מהבית.

לא באמת ביקשתי עיסקה דרך יבואן(אני יכול לקנות ישירות אצל היצרן או דרך מי שאני מכיר)- פשוט רמזתי על מצב בו יש כאילו שפונים ליבואן על מנת לעשות איתו עיסקאות כאילו- האם אתה מכיר אנשים כאילו??? אני כן, אבל לא רוצה לפגוע באף יבואן. תשאל אצל החברים שלך. אולי את עצמיך.
לגבי המנגנן הטרנספורט של איזוטריק- עד כמה שאני יודע הוא איננו מה שהם קוראים
VRDS-NEO שנמצא במוצרי הקצה שלהם.

לגבי הדיז זיין-הסר דאגה מלבך, אדע יותר ממשהו אמין , רגוע ללא פגיעת אגו בעוד שבועיים. מחזיק לך אצבעות שלא יתברר שה EMM שיש גם לאותו בחור – לא יצא מלפפון.

לגבי הממיר ההולנדי שלי- הוא בכלל גרמני ואל דאגה- אני ממשיך איתו בשימחה רבה(במיוחד בגלל שהוא לא עושה אפסקיילינג).

אז הסר דאגה מלבך בנוגע לזה ולחברי. ממליץ לך, מאוד מאוד, לפנות דווקא לחבריך המאוד מאד קרובים, ולברר איתם למה הם מספקים לי מידע, לא הכי נעים אודות חברם הקרוב. כנראה נמאס להם ממשהו. רק אל תבוא אלי בטענות. :(
 

נערך לאחרונה ב:

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
משה אינני מכיר אותך.
אך נשמע לי שאתה שבוי באג'נדה קשה במיוחד .

אל טעם ועל ריח לא נתווכח, אבל האג'נדה האוטומטית שלך שCD=רע , פטיפון=טוב, לא עוזרת לשום דיון.
זה דיון עם קיר.
וזה מאוד לא נעים גם לקרוא את זה.

אני מבין אותך.
זה באמת לא נעים לאכול כל לוקש שזורקים לציבור, כגון נגנים דיגיטליים.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אתה מוכן בבקשה להסביר את הלוקש של "נגן דיגיטלי"?

תודה
ארז

שאלת ותיענה, וזאת אף על פי שכל העניין של דיגיטל מול אנלוג נגרס כבר עד פרוטונים.
אומר את זה בצורה ישירה, והדבר ידוע לרבים: דיגיטל זה מדיום נוח, זה הכול. כל מי שחי בשנות השמונים יודע שהתקליטורים לא החליפו את התקליטים, אלא את הקלטות. מכירת הקלטות השתוותה בשנת 1983 למכירת התקליטים וגברה עליה בשנים אחר כך. למה? כי קלטת זה מדיום טוב יותר מתקליט? לא! זה פשוט מדיום נוח יותר.
ובכן, הואיל וההמון איננו מוצא בדרך כלל הבדל עמוק בין מערכת סטריאו למקלט רדיו במטבח,
והואיל וההמון אינו שואף להתאמץ, והואיל וההמון נסחף בקלות אחרי כל הבטחה ל"קידמה טכנולוגית", והואיל וההמון נסחף בקלות גם אחרי פרסומות, והואיל וחברות התקליטים מונעות משיקולי רווח בלבד, והואיל ותקליט יקר יותר לייצור מתקליטור, והואיל והאודיופילים מעניינים את חברות התקליטים כקליפת השום, והואיל והמעבר בפורמט מתקליטים/קלטות לתקליטורים צפן בחובו רווחים עצומים לחברות התקליטים, מפני שרוב האנשים נפטרו בתמימותם מאוספי התקליטים והקלטות שלהם ורכשו אוספים חדשים מלאים של תקליטורים, ובכן, מן הסיבות האלה ואולי מעוד כמה סיבות אחרות, יצאו חברות התקליטים בהכרזה שהאנלוג מת, יחי המלך החדש, וההמון המשולהב החרה החזיק אחריהן.

העשור מסוף שנות השמונים עד סוף שנות התשעים היה תור הזהב של המדיום הדיגיטלי. פטפון היה מילה נרדפת לפרימיטיביות, ואומללים שונים נפטרו אפילו בחינם מאוספי התקליטים שלהם.
בסוף שנות התשעים, אחרי כ-15 שנים דיגיטליות, ההתלהבות מן המדיה הטכנולוגית הזאת החלה לדעוך, ואנשים התחילו לפקוח אוזניים ולחפש את המוזיקה שאבדה בדרך. מכאן ועד לרנסנס אנלוגי הדרך היתה קצרה, ובאמת, כבר עשר שנים שיותר ויותר חברות מייצרות פטפונים, מגברים לפטפון, וכיו"ב.

אבל אל דאגה. האנלוג לא יחליף את הדיגיטל, מפני שהדבר החשוב ביותר לרוב האנשים הוא הנוחות, ו"רוב האנשים" הוא הדבר היחיד המעניין את חברות המוזיקה ולא האודיופילים ובעלי האוזניים למיניהם.
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
משה, לדעתך עדיף היה שחברות המוזיקה יתעלמו מהנוחות של ה CD, והיום קבצי במוזיקה המנוגנים מאייפודים למינהם,
וימשיכו אם האיכות המוחלטת של האנאלוג? שיתרכזו ב 0.00001% של האוכלוסייה האודיופילית?
כלומר, על מה אתה מעביר ביקורת? לא הבנתי.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
איתי, אינני מעביר ביקורת, אני מסביר. ראה לעיל את תגובתי ל"אורי ו" ואת שאלתו של "ארז וחני".
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
אני מבין אותך.
זה באמת לא נעים לאכול כל לוקש שזורקים לציבור, כגון נגנים דיגיטליים.

איזה מגברים דיגיטליים יצא לך לשדך לרמקול שלך באותה רמת מחיר של הרמקול ?
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
איזה מגברים דיגיטליים יצא לך לשדך לרמקול שלך באותה רמת מחיר של הרמקול ?

לא דיברתי על מגברים דיגיטליים, אלא על נגנים דיגיטליים.
אבל בלי קשר, מעולם לא שמעתי מגברים דיגיטליים ברמת המחיר של הרמקולים שלי.
לעומת זאת, שמעתי כמה וכמה מגברים כאלה ברמות מחיר שפויות יותר,
ותמיד התרשמתי שבאותו מחיר ניתן להשיג הגברה טרנזיסטורית עם מרקם צליל טבעי ועשיר יותר.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
הכל בעניי\עוזניי המשתמש שום דבר לא מוחלט !

נמר יקירי, אתה יותר מידי פוליטקלי קורקט. אתה חושש ששניצל יעקור לך איזו שן בטעות?
מה אתה חושש לומר "כן, המדיום הדיגיטלי נשמע לעתים קרובות מדי כמו המצאה טכנולוגית של האוסטרלופיתקוס"?

"אני אישית חושב שפטיפון איכותי ומושקע ולא בכסף, בהתאמה של זרוע, ראש, מגבר פונו וכבילה יהווה תחרות ראוייה גם לנגנים יוקרתיים מאוד". אתה באמת עומד מאחורי המילים האלה? הרי בכל ההשוואות ששמעתי בחיי (ושמעתי גם שמעתי) בין פטפונים משובחים לנגני CD משובחים, נשמעו אלה האחרונים חיוורים ורזים וקלושים כל כך, כאילו יצאו זה עתה מאותו מחנה שהשלט שלו נגנב לפני זמן קצר.

חוץ מזה, אני בהחלט מאמין שלא רחוק היום ששניצל יעבור לפטפון. אין לו ברירה, הוא אודיופיל אמיתי.

במיקרה גם אני שמעתי בעבר אצל נמר את דיינה קרל בפטיפון ובסידי ועם אני זוכר נכון גם את הפינק פלויד .
אבל אני לאומת ההשוואה האחרונה לא שמעתי את הסידי של EMM אלה את האוריגינל של נמר .
לא היה ניתן לומר שמשהוא היה יותר טוב באופן מוחלט ! כל מידייה הגישה את המוזיקה בצורה קצת שונה . אני באופן אישי אהבתי יותר את הסידי ועדיין למרות שהפטיפון של נמר מנגן ממש טוב אני לא מצליח למצוא בו שום קסם מיוחד שהסידי לא מספק לי . (יסלח לי נמר - ויהי מה )
אבל כל זה בגלל שהעוזן שלי מחוברת למוח וכל מוח מתרגם אחרת את מה שהוא שומע ומה טוב לו .
וכל התאוריות לגבי מה יותר טוב הם תחינת מים .
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אז הסר דאגה מלבך בנוגע לזה ולחברי. ממליץ לך, מאוד מאוד, לפנות דווקא לחבריך המאוד מאד קרובים, ולברר איתם למה הם מספקים לי מידע, לא הכי נעים אודות חברם הקרוב. כנראה נמאס להם ממשהו. רק אל תבוא אלי בטענות. :(

בעבר גלש כאן סירחון אחד שדיבר על זוגתך. אלדר {זה שאתה "ניכנס" בו עכשיו} הגיב בחומרה על מה שהוא כתב. הוא כביכול "הגן" עלייך.

אני חושב שמגיע לו קצת יותר כבוד מצידך.


ניחנתי באינטואיציה טובה לאנשים. אלדר הוא אדם טוב לחבריו ותאמין לי שחבריו הקרובים ביותר נעזרים בו מידי יום והוא תמיד מושיט יד בעת צרה.

לגבי מה שאמרו החברים "הקרובים" שלו עליו. כנראה שהם לא כל כך קרובים. מי כמוך יודע שיש כאלה שמצטירים בתור חברים שלך אבל יתקעו לך סכין בגב בשניה הראשונה שתסתובב.

מי שאמר לך את מה שאמר על אלדר כנראה יגיד עלייך את אותו הדבר ברגע שתסובב את הגב. הזהר מכאלה, אפשר למצוא אותם בכל פח זבל.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור