זה בדיוק העיניין.
אני מאמין להתרשמות של נמר ששמע את הרמקול בסביבה אקוסטית מוכרת עם אלקטרוניקה שהוא מכיר ועם שינוי בסוגי האלקטרוניקה שחיבר אל הרמקול -לאין שיעור יותר אמיתי ומשמעותי מאשר כל מיני מומחים עם או בלי זקן ששמעו משהו בתערוכה.
למה אנשים נוסעים לתערוכות-לא יודע (כאחד שהיה והבין שזה חארטה)
כל אודיופיל מתחיל יוכל להגיע לתוצאה צלילית טובה יותר אם היה באפשרותו להרכיב מערכת סביב רמקול נתון למשל אצלו בבית (בהינתן חלל מינימאלי מתאים)
לבוא לחדר לא מוכר עם כמה קופסאות יום לפני פתיחת התערוכה, לחבר הכל, להזיז כאן ושם ולקוות לטוב-זה באמת לא רציני.
לכן הדרישה כביכול שמערכת נתונה, תשמע שם טוב- היא דרישה לא מציאותית, עבור מי שמאמין שאודיו זה לא מותג אלא התאמה בין מכשירים, ביניהם לבין חלל האזנה ובין כל אילו , למאזין.
התערוכה היא אקט שיווקי שנועד למשוך תשומת לב למותגים ולא למקסום איכות סאונד.
כחלק מהאקט השיווקי הזה- יש תקשורת, יש כתבים שכותבים את התרשמותם והדבר המצחיק הוא אותם מומחים שחושבים שהם יכולים לומר משהו חכם על ציוד שהם שומעים בתנאים האילו.
(Y)
מסכים
ולמרות זאת בתערוכת "דיגיטאון " האחרונה דווקא ניסיתי וגם לדעתי הצלחתי לייצר סאונד
סביר מהחדר שהיה ברשותי , שבמזל ובאופן טבעי היה לא רע אקוסטית , ורק זרם החשמל
שעמד בעומס של כל התערוכה על +-215v העיב על תוצאה שיכלה להיות הרבה יותר טובה.
אבל...היו לי חששות ואמרתי לעצמי שאם לא אצליח לייצר סאונד סביר , פשוט לא אדגים
ואהפוך את התערוכה לפסיבית בלבד .
בכלל,לדעתי , כל מציג בתערוכה , שלא מצליח להגיע לתוצאה סבירה , יעשה לעצמו טובה גדולה
אם יציג מוצרים פסיבית בלבד.
אגב , התגובות לגברת השמנה , רק מחזקות שבעתיים את דעתי.
בתערוכת מינכן 2008 לדוגמא (שלא ביקרתי), כששאלתי את אחד היצרנים שאי עובד איתו , מדוע הוא
לא מדגים , תשובתו היתה :
לא אדגים רמקולים ב 20,000 יורו אם הם ישמעו רע , נקודה!
וכל זאת למרות האכזבה של הקהל שבא לראות ולשמוע את הרמקול המדובר .
אגב, וזאת עובדה , לא כולם מדגימים , ואני בטוח שזו החלטה שנעשתה מחשש העדר תוצאה
טובה למוצר ,ולא ממאמץ מינורי של חיבור 2 מכשירים עם כבלים לרמקול .
ולמרות שמתחרים אחרים כן הדגימו .
אמיר ארמה