רמקולים Fat Lady של Morel – ביקורת לגברת


truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
לא , לא , ולא.
זה חשוב??(lol)
אני משוכנע שהבעיה הייתה שם בריצפה. איך זה? מדדת שזה לא נכון?

העדפתי לבזבז את זמני על דברים אחרים.
הפעם אני מסכים איתך
אם אתה כותב את מה שכתבת, בלי שהייתה נוכח במינכן? וגם לא
קראת את מה שרן כתב? {למרות שיש לך דברים חשובים יותר} אז על סמך מה רשמת שהרצפה עקומה?

כשהרקדן רוקד לא יפה הוא תמיד מאשים את הרצפה העקומה(lol), וכאן בהחלט מאשימים את הרצפה(lol)

דיז - הרמקולים הוצבו בחדר גדול וריק ללא שום טיפול מינימלי
מורל ידעו היטב היכן החדר , ויכלו בהחלט למנוע את הצגתו ו/או השמעת הבכורה שלו . אם הם הסכימו , משמע שהם חשבו שזה בסדר . אתה לא בא ונכנס לטריטוריה של רמקולים במחירים כאלו , בלי שאתה שולט בכול האספקטים של הצגת הרמקול . אלא אם כן אתה פשוט חובבן ואז ממילא לא צריך לשים עליך כ"כ הרבה כסף .

לא שמעתי את הרמקול אבל לבוא ולומר שההבדל הוא בגלל אקוסטיקה נראה לי כמו לומר שהרצפה עקומה
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
תומר היקר .

לא יודע מה איתך אותי לימדו שרמקול בסדרי גודל כאלו צריך מגבר שנע בין %100 ל 150% ממה שרשום על הרמקול.

לגבי הדרייברים : א. כל מה שכתבתי מבוסס על הכיתוב באתר.
ב. מורל בעצמם סיפרו שהחלקים של הרכב יוצאים לשוק לפני מה שיוצא לבית כי כיוון שהם RAW אז הם יכולים לבדוק ולראות ולקבל פידבקים על זה.
ג.הדימיון בין הסט המיוחד של הELATE שיצא והיחידות של הFAT LADY דומה מדיי. לא נראה לי שהם סתם יצאו בערך באותו זמן.

אם הNAP נותן 250W ב4 אוהם , והוא לא מגבר זרם גבוהה , לדעתי האישית מבחינת ההבנה המינימלית שלי בתחום (הרי היא מינימלית לא?) הוא לא מתאים בשביל להוציא הכל מהרמקול הזה.

כולם כל היום מספרים לי על זה שהעובדות על הנייר שוות כלום והכל תלוי באיך שזה נשמע.

אז אם ככה : רוב המוחלט של הדעות על ההגברה של NAIM עם הגברת השמנה היו לרעה מאוד.
בדיוק אבל בדיוק בבעיות של הגברה חלשה מדיי על רמקול דורשני מדיי. עירבול, העלמות כלים, רזון ועוד.

אז בבקשה, הנה , גם מבחן ההגיוני וגם מבחן ההשמיעה הוכיחו זאת.

בנתיים היחיד שלא שמע כאלו דברים היה נמר וזה היה על מגבר שהתאים.

ושוב הכל הוא ללא שמיעה, אלא קריאה מדוקדקת של הדברים שנכתבו בכמה וכמה אתרים ע"י כמה שומעים .
+
הדברים הכתובים באתרי היצרנים עצמם.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
שניה..אמנם לא שמעתי לכן אני לא יכול לתת דעה איך זה באמת נשמע. אבל כמה שאני הולך לכתוב הוא לאחר קריאה יבשה של הנתונים + הסקת מסקנות ממה שכול מי שכתב ששמע אמר.

הNAP500 נותן כ 140 RMS . ב8 אוהם.
הגברת השמנמנה מבקשת ב4 אוהם כ 300 וואט נומינלי ויכולה להחזיק עד כ1000 וואט.
כמו כן היא בעלת נצילות של 87 דיבי סה"כ, ומחזיקה בתוכה 2 דרייברים של 9" , מיד של 6.5" , וטוויטר 1.25".
לכל הדרייברים כמו כן מגנטים מנאודיום חזקים מאוד וכמו כן סלילים של 3" .

אמנם NAIM לא מספקים את העבודה של המגבר ב4 אוהם, אבל אם נהיה ממש אופטימים, נגיד שהוא יתן 250WRMS ב4 אוהם , או 270 עם הספק הנוסף של ניים.

עדיין זה מעט מדיי לדעתי האישית בלבד וניסיוני בלבד .
מההכרות שלי עם אותם דרייברים לרכב (ושמעתי בכמות של עשרות זוגות) אלו יחידות נהדרות אך אם מצוותים אותן למשהו שהוא פחות מהכיתוב הנומינלי שלהן הן מתחילות לעשות בעיות.

לעומת זאת אצל נמר יש מגבר שב4 אוהם נותן 400WRMS. גם אם הוא לא מספק לו מספיק חשמל ונגיד שהוא נותן 350WRMS זה מספיק כוח ובור מספיק עמוק להניע את הרמקול כמו שהוא דורש. לפחות מבחינה של הסתכלות יבשה לחלוטין.

בנוסף NAIM לא מספקים שום ידע האם המגבר יורד גם ל 2 אוהם ,אפילו שאני מאמין בלב שלם שהוא מחזיק זאת בלי בעיה.
אבל הוא לא מסוגל לתת מה שמגבר בסדר גודל של נמר נותן לפי הנתונים שלו , שאצל נמר זה 800 WRMS , שגם מתאים יותר ל PEAK בתנאים מחמירים בצורה קשה ביותר.

בקיצור נשמע לי מאוד הגיוני הסיפור שההגברה לפי הרבה אנשים לא התאימה לרמקול.

אשמח לשמוע זאת בקרוב ולהווכח בטעותי המרה.

אבל שוב זה רק נשמע לי הגיוני לגמריי.


אגב אם היו שואלים אותי מה המגבר שהייתי צריך לחבר לרמקול כזה התשובה הייתה מינימום 390WRMS לערוץ ב 4 אוהם.

אני חושב שאתה צודק
ולתומר למרות כול מה שאתה אומר , אם הניים הזה הוא אח למשפחה ששמעתי לפני המון זמן , אני ממש לא מתפלא
 

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
אורי כתב

הNAP500 נותן כ 140 RMS . ב8 אוהם.
הגברת השמנמנה מבקשת ב4 אוהם כ 300 וואט נומינלי ויכולה להחזיק עד כ1000 וואט.
כמו כן היא בעלת נצילות של 87 דיבי סה"כ, ומחזיקה בתוכה 2 דרייברים של 9" , מיד של 6.5" , וטוויטר 1.25".
לכל הדרייברים כמו כן מגנטים מנאודיום חזקים מאוד וכמו כן סלילים של 3" .

אמנם NAIM לא מספקים את העבודה של המגבר ב4 אוהם, אבל אם נהיה ממש אופטימים, נגיד שהוא יתן 250WRMS ב4 אוהם , או 270 עם הספק הנוסף של ניים.

עדיין זה מעט מדיי לדעתי האישית בלבד וניסיוני בלבד .
אני חושב שיש הגזמה במה שכתבת. אם נצא מהנחה, נכונה לדעתי, שהמגבר מסוגל ל ~250 וואט RMS לערוץ ב 4 אוהם ובהנחה שמנצלים את הכל ברמקולים הללו מקבלים עוצמה של 111 db לערוץ שהיא לכל הדעות (אני חושב) עוצמה גבהה שלא ניתן לשמוע בה. רמות של 85-95 db ואני מזכיר, לערוץ, הם עוצמות נורמליות וגבוהות לשמיעה של מוזיקה. על פי נתוני המגבר והרמקולים הם מתקבלות ב 1-8 וואט לערוץ, ועדיין נשארת רזרבה מספיקה ויותר ממספיקה של עוצמה במקרה של הופעת פיקים במוזיקה.
לכן לדעתי אין שום בעיה להשתמש במגבר הזה כאשר המשתנה היחיד הוא עוצמת ההגברה. כל זאת ללא הבעת דעה על האיכות שכמובן לא מתבטאת בנתוני העוצמה.
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
כל כוונתי הייתה בקשר לעבודה הנכונה של הרמקול ודווקא לא עוצמתו.
הבעיה שהיחידות האלו כמה נצילות שיהיו צריכות הרבה אנרגיה כדי לזוז נכון לינארית כי אלו מגנטים מנואדיום וסלילי 3" אשר יושבים עוד מבחוץ.
כמו כן הטוויטר הזה הוא סופר מדוייק ויורד מאוד נמוך, הוא גם מאוד כבד יחסית, חזק, עם תא אחורי כזכור לי, סליל מאוד גדול והטוויטר עצמו 1.25" .
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
יכלו למנוע? נכון .אף על פי כן

מורל ידעו היטב היכן החדר , ויכלו בהחלט למנוע את הצגתו ו/או השמעת הבכורה שלו . אם הם הסכימו , משמע שהם חשבו שזה בסדר .

כפי שציינתי {גלוי נאות,אני לא הייתי נוכח שם,רק מציג עובדות} ההחלטה לבחור בהגברה של ניים אודיו נבעו
משיקולים פוליטיים גרידא -ודובר על זאת רבות... בכל מקום.
{מפיץ משותף בארה"ב של מורל וניים}

יחד עם זאת אני נוטה להאמין שבתערוכה/הדגמה הבאה,הם יפיקו את הלקחים המתאימים. (ורד)
 

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
היי אורי,
הבעיה שהיחידות האלו כמה נצילות שיהיו צריכות הרבה אנרגיה כדי לזוז נכון לינארית כי אלו מגנטים מנואדיום וסלילי 3" אשר יושבים עוד מבחוץ.
כמו כן הטוויטר הזה הוא סופר מדוייק ויורד מאוד נמוך, הוא גם מאוד כבד יחסית, חזק, עם תא אחורי כזכור לי, סליל מאוד גדול והטוויטר עצמו 1.25"
האם כל המידע שאתה מציין לא מתבטא בסופו של דבר בנתונים הסופיים של הרמקול כפי שנמדדו על ידי היצרן, אני משער שכן. אם נתוני המגבר מתאימים הוא יהיה מסוגל להפעיל אותם ביעילות. טוב או לא זה עניין של טעם.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לא הבנתי .
הם ועוד איך, לא סתם נומינלי מבקשים כ300 וואט RMS.
לא סתם יש להם פיק ב1000 .
לא סתם אפילו שהרכיבים של מורל לרוב מאוד נצילים הרמקול הוא סה"כ 87 dB.
שלא תטעה אין לי כלום נגד הרמקול , להפך , אני חושב שבוא מהמם.

ההגברה הזו פשוט לא מתאימה מבחינה הגיונית וכמו שאמרתי עובדה שכל מי ששמעה את זה ככה "כמעט" לא אהב ודיווח בדיוק על אותם דברים שנשמעים בדיוק כמו תוצאות של בעית הגברה מסוג זה.
 

yo-ss

אוהב את התחום
הודעות
280
מעורבות
0
נקודות
0
הגברה של 350 אלף ש"ח ? :מה??????????:
זה נכון?
אז החדר הזה באמת היה "הישג" שם.
עד עכשיו הענקתי את פרס "החדר המבאס" של התערוכה לרמקולים הגדולים של ויויד עם ההגברה של לוקסמן
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
תומר היקר .

לא יודע מה איתך אותי לימדו שרמקול בסדרי גודל כאלו צריך מגבר שנע בין %100 ל 150% ממה שרשום על הרמקול.

זאת תפיסה בסטריאו לרכב, לא בסטריאו ביתי.

לגבי הדרייברים : א. כל מה שכתבתי מבוסס על הכיתוב באתר.
ב. מורל בעצמם סיפרו שהחלקים של הרכב יוצאים לשוק לפני מה שיוצא לבית כי כיוון שהם RAW אז הם יכולים לבדוק ולראות ולקבל פידבקים על זה.ג.הדימיון בין הסט המיוחד של הELATE שיצא והיחידות של הFAT LADY דומה מדיי. לא נראה לי שהם סתם יצאו בערך באותו זמן.

בעוד כשבועיים תתפרסם כתבה שלי בת 8 עמודים (בעתונות הכתובה), שתעסוק באודיו בקצה העליון ובתערוכת מינכן. יש בה גם ראיון עם בעל חברת מוראל ועל ה"גברת השמנה".

אז אם ככה: רוב המוחלט של הדעות על ההגברה של NAIM עם הגברת השמנה היו לרעה מאוד.בדיוק אבל בדיוק בבעיות של הגברה חלשה מדיי על רמקול דורשני מדיי. עירבול, העלמות כלים, רזון ועוד. אז בבקשה, הנה , גם מבחן ההגיוני וגם מבחן ההשמיעה הוכיחו זאת.

אני מתייחס למה שאני שמעתי, בתנאים שקבעתי לעצמי ולא עושה סטטיסטיקות או ניזון משמועות או מדעות של אחרים. נמר אהב, אני אהבתי וגם החברה האלה Standout demo AWARDS: http://www.soundstage2.com/avtour2009/he_sd02.html

תומר


,
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
זאת תפיסה בסטריאו לרכב, לא בסטריאו ביתי.
,

תומר את זה לימדו אותי ב:
הגברת אולפן
הגברת PA
הגברה ביתית

בלי שום קשר לרכב, אתה נתפס למילים והופך אותן לעולם שלפ.

ובנוסף לפי כל המלצה של כל יצרן רמקולים נורמלי.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
תומר את זה לימדו אותי ב:
הגברת אולפן
הגברת PA
הגברה ביתית

בלי שום קשר לרכב, אתה נתפס למילים והופך אותן לעולם שלפ.

ובנוסף לפי כל המלצה של כל יצרן רמקולים נורמלי.

אורי,

יצרני רמקולים ביתיים נוהגים להמליץ בפני הקונים על מינימום ועל מקסימום Recommended amplifier power. יש חברות המציינות רק את המינימום, יש כאלה שרק את המקסימום ויש את שניהם. לדוגמא:
http://www.bowers-wilkins.co.uk/display.aspx?infid=3986&terid=3992&sc=hf
מניסיון של 25 שנה עם כמה מאות רמקולים בסלון ביתי, לא עם רמקולים בעלי נצילות נמוכה מאוד, לא עם כאלה שהעכברה יורדת מ- 3 אום, לא בעוצמות בהן יורד דם מהאוזניים (גם לא באולפן ולא בהופעה חיה), משהו באמצע עובד טוב מאוד. זה ידוע שרמקול יכול להינזק בקלות מחוסר הספק של מגבר, מאשר מעודף. נדירים הרמקולים שצרכים הגברה של יותר מ- 150W/pc. מבחינתי תם הויכוח, איש באמונתו יחיה.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
היה ויכוח?
סה"כ דיון יפה, פורה ונעים הליכות.
אחד השרשורים הכי נעימים בכל אחד מהפורמים שיש בארץ.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
לא מבין משהו.

המונח "ריצפה עקומה" משמש מאז ומתמיד כתרוץ דחוק, שקוף ונלעג למוצר או ביצוע עלוב. אם אכן כך הוא הרמקול החדש של מורל, כיצד זה מתיישב עם ההתרשמות החיובית למדי שבראש שירשור זה ?
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
המונח "ריצפה עקומה" משמש מאז ומתמיד כתרוץ דחוק, שקוף ונלעג למוצר או ביצוע עלוב. אם אכן כך הוא הרמקול החדש של מורל, כיצד זה מתיישב עם ההתרשמות החיובית למדי שבראש שירשור זה ?


בקלות:

אנחנו בישראל - מסיקים מזה שישר המוצר לא טוב (גם אם לא שמעת אותו)
בתערוכה החדר היה קצת בעייתי מה שגרם למוצר להשמע לא משהו למחיר שלו אז ישר כל האנשים הנחמדים פה נהנים לקטול.(וזה כאלו ששמעו את המוצר מה תגיד על אלו שהורגים אותו לפני ששמעו בכלל?)
בארץ מי ששמע את הרמקול בסביבה אחרת עם הגברה אחרת טוען שזה רמקול נפלא. לא רק בכתבה הזו זה נאמר אלא שמעתי את זה מעוד כמה אנשים.
אתה כבר וותיק מספיק כדי ללמוד לא להתיחס למה שאנשים כותבים בפורמים לא?
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0

אני מתייחס למה שאני שמעתי, בתנאים שקבעתי לעצמי ולא עושה סטטיסטיקות או ניזון משמועות או מדעות של אחרים. נמר אהב, אני אהבתי וגם החברה האלה Standout demo AWARDS: http://www.soundstage2.com/avtour2009/he_sd02.html




,


זה בדיוק העיניין.
אני מאמין להתרשמות של נמר ששמע את הרמקול בסביבה אקוסטית מוכרת עם אלקטרוניקה שהוא מכיר ועם שינוי בסוגי האלקטרוניקה שחיבר אל הרמקול -לאין שיעור יותר אמיתי ומשמעותי מאשר כל מיני מומחים עם או בלי זקן ששמעו משהו בתערוכה.
למה אנשים נוסעים לתערוכות-לא יודע (כאחד שהיה והבין שזה חארטה)
כל אודיופיל מתחיל יוכל להגיע לתוצאה צלילית טובה יותר אם היה באפשרותו להרכיב מערכת סביב רמקול נתון למשל אצלו בבית (בהינתן חלל מינימאלי מתאים)
לבוא לחדר לא מוכר עם כמה קופסאות יום לפני פתיחת התערוכה, לחבר הכל, להזיז כאן ושם ולקוות לטוב-זה באמת לא רציני.
לכן הדרישה כביכול שמערכת נתונה, תשמע שם טוב- היא דרישה לא מציאותית, עבור מי שמאמין שאודיו זה לא מותג אלא התאמה בין מכשירים, ביניהם לבין חלל האזנה ובין כל אילו , למאזין.

התערוכה היא אקט שיווקי שנועד למשוך תשומת לב למותגים ולא למקסום איכות סאונד.
כחלק מהאקט השיווקי הזה- יש תקשורת, יש כתבים שכותבים את התרשמותם והדבר המצחיק הוא אותם מומחים שחושבים שהם יכולים לומר משהו חכם על ציוד שהם שומעים בתנאים האילו.
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
זה בדיוק העיניין.
אני מאמין להתרשמות של נמר ששמע את הרמקול בסביבה אקוסטית מוכרת עם אלקטרוניקה שהוא מכיר ועם שינוי בסוגי האלקטרוניקה שחיבר אל הרמקול -לאין שיעור יותר אמיתי ומשמעותי מאשר כל מיני מומחים עם או בלי זקן ששמעו משהו בתערוכה.
למה אנשים נוסעים לתערוכות-לא יודע (כאחד שהיה והבין שזה חארטה)
כל אודיופיל מתחיל יוכל להגיע לתוצאה צלילית טובה יותר אם היה באפשרותו להרכיב מערכת סביב רמקול נתון למשל אצלו בבית (בהינתן חלל מינימאלי מתאים)
לבוא לחדר לא מוכר עם כמה קופסאות יום לפני פתיחת התערוכה, לחבר הכל, להזיז כאן ושם ולקוות לטוב-זה באמת לא רציני.
לכן הדרישה כביכול שמערכת נתונה, תשמע שם טוב- היא דרישה לא מציאותית, עבור מי שמאמין שאודיו זה לא מותג אלא התאמה בין מכשירים, ביניהם לבין חלל האזנה ובין כל אילו , למאזין.

התערוכה היא אקט שיווקי שנועד למשוך תשומת לב למותגים ולא למקסום איכות סאונד.
כחלק מהאקט השיווקי הזה- יש תקשורת, יש כתבים שכותבים את התרשמותם והדבר המצחיק הוא אותם מומחים שחושבים שהם יכולים לומר משהו חכם על ציוד שהם שומעים בתנאים האילו.

(Y)

מסכים

ולמרות זאת בתערוכת "דיגיטאון " האחרונה דווקא ניסיתי וגם לדעתי הצלחתי לייצר סאונד
סביר מהחדר שהיה ברשותי , שבמזל ובאופן טבעי היה לא רע אקוסטית , ורק זרם החשמל
שעמד בעומס של כל התערוכה על +-215v העיב על תוצאה שיכלה להיות הרבה יותר טובה.

אבל...היו לי חששות ואמרתי לעצמי שאם לא אצליח לייצר סאונד סביר , פשוט לא אדגים
ואהפוך את התערוכה לפסיבית בלבד .

בכלל,לדעתי , כל מציג בתערוכה , שלא מצליח להגיע לתוצאה סבירה , יעשה לעצמו טובה גדולה
אם יציג מוצרים פסיבית בלבד.

אגב , התגובות לגברת השמנה , רק מחזקות שבעתיים את דעתי.

בתערוכת מינכן 2008 לדוגמא (שלא ביקרתי), כששאלתי את אחד היצרנים שאי עובד איתו , מדוע הוא
לא מדגים , תשובתו היתה : לא אדגים רמקולים ב 20,000 יורו אם הם ישמעו רע , נקודה!
וכל זאת למרות האכזבה של הקהל שבא לראות ולשמוע את הרמקול המדובר .
אגב, וזאת עובדה , לא כולם מדגימים , ואני בטוח שזו החלטה שנעשתה מחשש העדר תוצאה
טובה למוצר ,ולא ממאמץ מינורי של חיבור 2 מכשירים עם כבלים לרמקול .
ולמרות שמתחרים אחרים כן הדגימו .

אמיר ארמה
 

נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
זה בדיוק העיניין.
אני מאמין להתרשמות של נמר ששמע את הרמקול בסביבה אקוסטית מוכרת עם אלקטרוניקה שהוא מכיר ועם שינוי בסוגי האלקטרוניקה שחיבר אל הרמקול -לאין שיעור יותר אמיתי ומשמעותי מאשר כל מיני מומחים עם או בלי זקן ששמעו משהו בתערוכה.

זה ברור. אין תחליף להאזנה בבית בתנאים ועם ציוד מוכר.

למה אנשים נוסעים לתערוכות-לא יודע (כאחד שהיה והבין שזה חארטה)

סיבות נפוצות:

1. שבירת שגרה.
2. מפגש עם חובבים אחרים, יצרנים ומשווקים מובילים מכל העולם, מהווה חוויה מעשירה.
3. האזנה לציוד יוקרתי ולדגמים החדשים ביותר שאינם מיובאים לישראל.
4. קניית תקליטים, דיסקים וציוד אודיו.
5. האזנה להרצאות מקצועיות ולהופעות חיות.

כל אודיופיל מתחיל יוכל להגיע לתוצאה צלילית טובה יותר אם היה באפשרותו להרכיב מערכת סביב רמקול נתון למשל אצלו בבית (בהינתן חלל מינימאלי מתאים)
לבוא לחדר לא מוכר עם כמה קופסאות יום לפני פתיחת התערוכה, לחבר הכל, להזיז כאן ושם ולקוות לטוב-זה באמת לא רציני. לכן הדרישה כביכול שמערכת נתונה, תשמע שם טוב- היא דרישה לא מציאותית, עבור מי שמאמין שאודיו זה לא מותג אלא התאמה בין מכשירים, ביניהם לבין חלל האזנה ובין כל אילו , למאזין.

ישנם מציגים שמצליחים לשחזר צליל טוב מאוד, גם בתנאי תערוכה.

לרעל ולזלזול באחרים לא התייחסתי.
 
נערך לאחרונה ב:

dys

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
0
נקודות
16
אני כשלעצמי נוטה לא האמין לביקורות בנושא אדיו והדגמא הבולטת היא הרמקול הזה. חלק גדול מהישראלים שהיו בתערוכה באו אם רשמים שליליים, לעומת זאת תומר ו
http://www.soundstage2.com/avtour2009/he_sd02.html

טוענים את ההפך.
נמר כותב דברים טובים על הרמקול ששמע אצלו בבית, לעומת זאת ירון כותב

במקרה לא מתוכנן יצא לי לשמוע את הגברת השמנה אצל נמר מחוברת להגברה של המבחן לזמן קצר יחסית (כשעה)
הגברת אולי שמנה אבל הצליל שהיא מפיקה קצת רזה מידי
לטעמי יש הדגשה גדולה על הגבוהים על חשבון המיד והתוצאה הסופית קצת סטרילית מידי
יתכן שזה הצליל האמיתי שאודיופילים אמיתים מחפשים ? (אני לא אודיופיל, אני סתם אוהב מוזיקה ) - אני לא כותב את זה בציניות יתכן שהרמקול משקף בדיוק את מה שנכנס ללא תוספת צבע לצליל שלה אני רגיל
את ההגברה שהיתה מחוברת לרמקולים אני לא מכיר (פרט לPower) ומאז הביקור הקודם אצל נמר החדר עבר טיפול אקוסטי רציני (יבוש קשה של הצליל ?) כך שדעתי על הצליל היא על כל השילוב ולא רק על הרמקול עצמו
ירון
כבר כתבתי במקום אחר שלדעתי כל הכתיבה בנושאי אדיו טעונה פסיכולוגית וסוגסטיה עצמית כך שקשה (לפחות לי) לקבל את הכתוב כפשוטם בנושאים הללו.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור