יש בעיה ברשת שמפריע לי להתחבר לאתר כאן, ולכן יתכן שיהיו התמהמהויות בעתיד בתגובות. אתכם הסליחה.
מר קול,
אמשיך את הדיון כאן כי סך הכל המאמר נכתב כאן...
תודה על ההבהרות.
כאמור נושא התמחור מעניין, אבל אין לך שום סיבה להצטדק. יפה לראות שגם לרכיבים "קטנים" כמו נגדים וקבלים אתם מעניקים תשומת לב ולא חוסכים בעלותם. אבל עדיין, לדעתי, זה לא החלק המשמעותי בתמחור. יהיה מעניין לשמוע מה הם השיקולים בקביעת מחיר. האם זה בא בהשוואה למוצרים דומים בשוק, או כחישוב קר של עלויות ורווח מספק, או שיש כאן רצון למצב מוצר ברמה מסוימת כדי לזכות בהערכה זו או אחרת?
הבנדם העשיר ביותר בגרמניה ואחד העשירים בעולם לא התעשר ממכירת מוצרי יוקרה, להיפך, הוא הקים רשת זולה מאוד למוצרי מזון. אני חושב שגם באאודיו זה יכול להיות דומה או קרוב. עשיר יהיה מי שימכור מוצרים זולים... אז אני מניח שיש לכם סיבה אחרת, ולאו דווקא התעשרות מהירה
לתמחור, שיש שיראו בו גבוה.
כתבת שהשוואת את הרמקולים בתהליך המחקר לכלי נגינה. האם היה מצב בו הרמקולים היו מושלמים בניגון כלי מסוים אך נכשלו בנגון תזמורת? ואיך פתרתם בעיות כאלו?
הרעיון לקרוס חיצוני הוא מוצלח מאוד לדעתי, כבר חשבתי על זה בעבר, ובאחת המערכות שלי אכן זה כך. האם אתם מתכננים יצור קרוסים שונים לאותו רמקול כדי לענות על דרישות שונות של צרכנים שונים וחללים שונים?
זה שהמארז תוכנן באאטוקד לא עושה רושם היום.... להיפך...
אני מניח שהמארז בנוי מלוחות אם די אף שמודבקות אחת על רעותה לאחר שנחתכו לצורה המתאימה. מה זה מבנה פריזמתי אסימטרי?
האם שיתפתם בתכנון מעצב מוצר?
למה לא?
המרחק בין הטוויטר לבס הוחלט לאחר חישובים או כתוצאה מניסיון?
למה החלטתם לצאת עם רמקול מדפי ולא ריצפתי?
בתהליך התכנון, איזו חשיבות הענקתם לסוג ואיכות ההגברה? התמקדתם בהגברה מסוימת בתהליך הפיתוח? תמליצו על הגברה מסוימת? וכו'
אני מניח שיהיו לי עוד שאלות...
אשמח לתשובות ולדיון פורה...
.