רמקולים רמקולים בתקציב 30-40K


niv100

אוהב את התחום
הודעות
242
מעורבות
146
נקודות
43
לגמרי
הקפיצה מd7 ל d9.2 זה WOW
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
107
נקודות
43
בתקציב שלך ואם אתה אוהב פוקאל:
Focal Aria 926
NAIM AUDIO SUPERNAIT 3
Node 2i – Bluesound
M6s DAC – Musical Fidelity
כבלים הכי יקרים שתוכל לשים מחברה מוכרת.
לא ההיתי הולך על הצירוף של המגבר והרמקולים האלו. שמעתי שידוך מאד דומה וזה לא משהו.
 

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
לדעתי כל ההמלצות נכונות וכל אחד התנסה קצת אחרת. כולם עשו טעויות בבנית המערכת וכל אחד מדגיש על פי ניסיונו. מי שעשו הכי הרבה טעויות, יש להם הכי הרבה ניסיון ויכולים הכי לעזור לך לבחור נכון הם היבואנים. אז נכון שלכל אחד מהם יש אינטרס למכור את מרכולתו אבל כולם אודיופילים שמביאים ציוד שהם מאמינים בו והשילובים בין מקור, הגברה ורמקול יהיו טובים.
תבקר אותם ומי שיישמע לך הכי טוב ממנו תזמין, שירות זה גם דבר חשוב ומישהו שיודע לענות לך על אלות שיתעוררו בעתיד לגבי הציוד שרכשת.
ביד שניה יש אולי אחלה ציוד אבל היכולת להרכיב מערכת משם מצריכה ניסיון.

וואלה מסכים עם הכל רק לחדד שלא כל יבואנים בתפיסתם למכור מוצר היי אנד בכמה עשרות אלפים ואז לעמוד מאחורי הפירמה או המוצר זה בגדר חובה ולפעמים ביד 2 מוכרים פרטים יעזרו לך ויעמדו מאחורי מוצר שמכרו בסטנדרטים גבוהים יותר מיבואן כזה או אחר (בגבול ההגיוני)
מדובר בבני אדם יש כאלה ויש כאלה שיבואנים לא ישנו בלילה אם יש תקלה בעיה חוסר שביעות רצון או טעות בהחלטה ויעשו הרבה לעזור לך ויש גם יבואנים שמרגע שעבר התשלום אליהם אולי פעם באה שיזכרו מי אתה בכלל זה שתרצה להחליף את רמקול ב 50k לרמקול ב 100k.
מה שברור לאחד לשני ברור ההפך הגמור....
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
קח המלצה מעולה בחינם:
חפש רמקול שיתאים למגבר מבחינה טכנית ולחדר מבחינת גודל ונצילות. ראית משהו שמצא חן בעיניך קרא את הנתונים הבסיסיים שלו וחפש את בן הזוג לפי הנתונים האלה ואח"כ עשה הכל כדי לשמוע בהדגמה את שניהם. לפעמים רמקול מדהים ישמע 'אבוד' עם מגבר או חדר לא תואמים.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
די אתם לקשקש, אלדר שומע עם זוג מונו ב-10K שקלים, אני שמעתי עם מגבר כמה שנים טובות בפחות מזה. אלקטרוניקה זאת לא בעיה. בטח לא DAC. ובטח לא כבלים.
מה עולה 10k שקלים?
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
איכשהו הצלחתם לערער אותי ;)
בתקציב טוטאלי של 50k איך הייתם מחלקים אותו בין רמקולים למערכת?

הי
אנסה לעשות לך סדר מנסיוני :

1.מערכת בונים סביב רמקול.
2.בין רמקול למגבר חייבת להיות סינרגיה.

- כעת , אם אינך רוצה לטעות ואין לך כסף מיותר לבזבז על טעויות והחלפות , תמיד תשמע את שניהם ביחד
ותראה טוב טוב למה מחובר כל העסק ( ממיר כבילה וכו) על מנת למזער טעויות למינימום האפשרי.

- כאשר אתה לדוגמא אומר ,אני מחפש רמקולים ב 40k , זה בסדר גמור , אבל אתה חייב לקחת בחשבון
את כל מה שהיה מחובר לרמקולים בעת ההאזנה שהם (המגבר הממיר הכבילה) אחראים לא פחות לתוצאה הבלעדית.
מאחר ויכול להיות לדוגמא שהרמקול המדובר מחובר למגבר ב 30k וממיר ב 20k וכבלים ב 10k ,
ואז ,אם כל החבילה לא נילקחת בחשבון מתחיל הסיחרור וההימור ומדובר בלא מעט כאבי ראש של טעויות והאזנות .

- אגב,יש אפשרות נוספת ביחס ישיר למשפט שכתוב מעלה , בו לקוחות קונים את הרמקול שאהבו ועלה לדוגמא 40k וחיים עם מגבר קיים ועם הזמן משלימים למגבר ששמעו איתם או שמביאים בעתיד מגבר לשמוע על הרמקול בבית מאחר ומגבר עוד קל לנייד מה שכמעט לא מציאותי במקרה של רמקול רצפתי.

- לגבי יד שנייה הסיפור אינו שונה , ולפעמים מדובר במלכודת דבש ,כלומר ברוב המקרים הרמקול בתל אביב והמגבר בנס ציונה או בחיפה, ולשמוע אותם ביחד על אותו מקור וכבילה זה פשוט לא מציאותי ,וריאלית אין מי שיסכים לנייד אותם להאזנה, ואז מצד אחד זה בזול יותר ומצד שני זה הימור שברוב המקרים ניכשל ,שלא לדבר על מכשיר שאולי עבר איזה תיקון , ולכן הכל צריך להילקח בחשבון .

- יש משפט שמתאים לסיטואציה ושאומר : הפשע משתלם למי שמוכן לשלם !

- אז למה אתה צריך את כל כאב הראש הזה בכלל ,תראה מה קורה לאנשים בלוחות מטעויות בסגנון של דני ידעני.

- לכן ,עצתי לך היא , לך תשמע סט יד שנייה / חדש , סט שלם שמנגן , שתאהב, ומתאים לך בכיס ונגמר הסיפור.

אמיר ארמה
 

נערך לאחרונה ב:

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
הי
אנסה לעשות לך סדר מנסיוני :

1.מערכת בונים סביב רמקול.
2.בין רמקול למגבר חייבת להיות סינרגיה.

- כעת , אם אינך רוצה לטעות ואין לך כסף מיותר לבזבז על טעויות והחלפות , תמיד תשמע את שניהם ביחד
ותראה טוב טוב למה מחובר כל העסק ( ממיר כבילה וכו) על מנת למזער טעויות למינימום האפשרי.

- כאשר אתה לדוגמא אומר ,אני מחפש רמקולים ב 40k , זה בסדר גמור , אבל אתה חייב לקחת בחשבון
את כל מה שהיה מחובר לרמקולים בעת ההאזנה שהם (המגבר הממיר הכבילה) אחראים לא פחות לתוצאה הבלעדית.
מאחר ויכול להיות לדוגמא שהרמקול המדובר מחובר למגבר ב 30k וממיר ב 20k וכבלים ב 10k ,
ואז ,אם כל החבילה לא נילקחת בחשבון מתחיל הסיחרור וההימור ומדובר בלא מעט כאבי ראש של טעויות והאזנות .

- אגב,יש אפשרות נוספת ביחס ישיר למשפט שכתוב מעלה , בו לקוחות קונים את הרמקול שאהבו ועלה לדוגמא 40k וחיים עם מגבר קיים ועם הזמן משלימים למגבר ששמעו איתם או שמביאים בעתיד מגבר לשמוע על הרמקול בבית מאחר ומגבר עוד קל לנייד מה שכמעט לא מציאותי במקרה של רמקול רצפתי.

- לגבי יד שנייה הסיפור אינו שונה , ולפעמים מדובר במלכודת דבש ,כלומר ברוב המקרים הרמקול בתל אביב והמגבר בנס ציונה או בחיפה, ולשמוע אותם ביחד על אותו מקור וכבילה זה פשוט לא מציאותי ,וריאלית אין מי שיסכים לנייד אותם להאזנה, ואז מצד אחד זה בזול יותר ומצד שני זה הימור שברוב המקרים ניכשל ,שלא לדבר על מכשיר שאולי עבר איזה תיקון , ולכן הכל צריך להילקח בחשבון .

- יש משפט שמתאים לסיטואציה ושאומר : הפשע משתלם למי שמוכן לשלם !

- אז למה אתה צריך את כל כאב הראש הזה בכלל ,תראה מה קורה לאנשים בלוחות מטעויות בסגנון של דני ידעני.

- לכן ,עצתי לך היא , לך תשמע סט יד שנייה / חדש , סט שלם שמנגן , שתאהב, ומתאים לך בכיס ונגמר הסיפור.

אמיר ארמה

חבל שלא התייחסת לעובדה שבין רמקול לחדר צריכה להיות סינרגיה ולא רק בין רמקול למגבר וזה למעשה אספקט הרבה יותר קריטי מהמגבר ובטח שהרבה יותר קריטי מאיזה ממיר קיים בסט-אפ וכמובן שהרבה הרבה הרבה יותר קריטי מאיזה כבילה קיימת בסט-אפ.

ולא כי אני חלילה מזלזל באחת החוליות האחרות, אלא שמגברים, ממירים וכבלים טובים יש הרבה בנמצא, אבל חדרי האזנה שלא דופקים את העסק מבחינה אקוסטית יש הרבה הרבה פחות...
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
העדפתי לשדרג רמקולים, הקפיצה פר ההשקעה היא כזאת ששום אלקטרוניקה/כבלים או מקור יכולים להתחרות בה.
:בעד::בעד::בעד:
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
בקיצור השאיפה צריכה להיות לרמקול הכי טוב (וברוב המקרים גם הכי גדול פיזית ) שאפשר למצוא בהתחשב כמובן בחלל ההאזנה (שלא יהיה בומי עם גלים עומדים וכו׳....)
ולשים את רוב התקציב שם. אין מה לעשות כדי לשמוע עוד רבדים ושכבות בהקלטה ולקבל עוד scale,אימג׳ינג, גודל וגובה במה, צריך רמקול יותר גדול עם טווח דינמי יותר גדול
שום מקור הגברה וכבלים לא יתנו את זה ברמקול קטן
וכמו שכתבו פה, הרבה יותר קל לשדרג אלקטרוניקה בעתיד (לצורך פיין טיונינג)
 
נערך לאחרונה ב:

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
בקיצור השאיפה צריכה להיות לרמקול הכי טוב (וברוב המקרים גם הכי גדול פיזית ) שאפשר למצוא בהתחשב כמובן בחלל ההאזנה (שלא יהיה בומי עם גלים עומדים וכו׳....)
ולשים את רוב התקציב שם. אין מה לעשות כדי לשמוע עוד רבדים ושכבות בהקלטה ולקבל עוד scale,אימג׳ינג, גודל וגובה במה, צריך רמקול יותר גדול עם טווח דינמי יותר גדול
שום מקור הגברה וכבלים לא יתנו את זה ברמקול קטן
וכמו שכתבו פה, הרבה יותר קל לשדרג אלקטרוניקה בעתיד (לצורך פיין טיונינג)

בחלוקת תקציב של נאמר 20-40K למערכת- מה שכתבת לא עובד מניסיוני.
כמובן יש העדפות לכל אדם- אבל אוזן מיומנת ומנוסה שמחפשת צליל חלק, עם Finesse וTimbre נכון תבחר בד"כ באלקטרוניקה יותר יקרה מהרמקול. גם ברמקולים של עד 20K, רב גרסאות ה2-way יהיו עדיפות על 3-way .
ולמה זה? כי שרוצים יותר באודיו מבלי לאבד את היתרונות של הדיזיין הפשוט יותר- זה עולה פי כמה וכמה.
בתקציבים של מעל 100K למערכת, נאמר, הרמקול יכול להיות בקלות הרכיב היקר ביותר.
ועוד נקודה חשובה- רמקול מתאימים לחדר! בחדר לא גדול רמקולים מדפיים איכותיים עם מערכת משובחת יכולים לייצר אימג'ינג, טבעיות, מהירות ופיזור הרבה יותר טוב מרצפתי יקר יותר ומערכת נחותה יותר.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
ומה עם הלאקסמאנים ואם נוסיף הפרה....או שלא הבנתי אותך..?

יש את אלגרי.
אנחנו מדברים על מערכת ראשונה, אתה רוצה להמליץ לו על luxman top of the line special edition?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
ומה עם הלאקסמאנים ואם נוסיף הפרה....או שלא הבנתי אותך..?

מה שאני רוצה להגיד, אין כאן איזון כספי.
רמקולים של שניצל עולים חצי מיליון שקל.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
חבל שלא התייחסת לעובדה שבין רמקול לחדר צריכה להיות סינרגיה ולא רק בין רמקול למגבר וזה למעשה אספקט הרבה יותר קריטי מהמגבר ובטח שהרבה יותר קריטי מאיזה ממיר קיים בסט-אפ וכמובן שהרבה הרבה הרבה יותר קריטי מאיזה כבילה קיימת בסט-אפ.

ולא כי אני חלילה מזלזל באחת החוליות האחרות, אלא שמגברים, ממירים וכבלים טובים יש הרבה בנמצא, אבל חדרי האזנה שלא דופקים את העסק מבחינה אקוסטית יש הרבה הרבה פחות...
בחדר צריך לטפל בלי קשר למערכת מכיוון שבחדר רע שום דבר לא ישמע טוב.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
באמת מה שקובע זה החדר ותאמתת רמקולים ,אני למזלי החדר בסדר ,שמתי לב שגם באם משתמש במגבר יקר יחסית קלאס A או במגבר זול קלאס D , התוצאה יותר טובה במגבר החזק בתנאי שהוא נשמע סביר , העניין תלוי כמובן בצרכים של הרמקול , ובעיקר בנטיה של האוזן שלך
 

ofer52

אוהב את התחום
הודעות
413
מעורבות
75
נקודות
28
נסה מרטן
 

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
איפה כתבתי שזה לא עולה כסף?

זה מה שמשתמע מהתגובה שלך לכאורה, שמציגה את עניין החדר כמקרה חיצוני בכלל שדורש טיפול במסגרת אחרת בלי קשר לסוגיית המערכת שתרכש ועם זה אני לא מסכים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור