zs
חבר משקיען
- הודעות
- 4,908
- מעורבות
- 1,590
- נקודות
- 113
אחלה,לדעתי מכובד יותרשלמה ידידי , אני אל נכנס לויכוח , סתם שאלתי מתוך סקרנות , בכל זאת אני מוחק .
אחלה,לדעתי מכובד יותרשלמה ידידי , אני אל נכנס לויכוח , סתם שאלתי מתוך סקרנות , בכל זאת אני מוחק .
מדהים איך אנשים שלא שמעו במשך מספר שעות ברציפות רמקולים קרמיים,מבעים כאן דעות נחרצות כאלה.
היה אחד שכתב שהוא אוהב קרמיקה במטבח....ואני אוהב עץ ברהיטים,וגומי ל״אישה״.
ממליץ לכל הידוענים למיניהם ללכת והקשיב, לפני שבכלל מעלים דבר מה בכתב :עצוב:
מזדמנת, תרתי משמע :אוהב:פיני ,פיני מה לך ולאגו,יש מי שאוהב ויש מי שלא אוהב.
רמקול ככל רמקול,או שנישמע טוב או שלא . יש מיזה ויש מיזה.
עץ ברהיטים זה טוב וגומי לאיזה אישה?
מהרגע הראשון שהקשבתי לרמקול עם יחידות קרמיות הבנתי שזה הרמקול שאני צריך לשאוף אליו.פיני.
אתה צודק.
אני זוכר שבאחת השיחות שלנו שאלת אותי לגבי רמקולים קרמים. עניתי לך שברגע שתחיה עם אחד כזה אתה תשאל את עצמך איך שמעת עד עכשיו. יש עוד שני חברי פורום כאלה. אחד מהם רכש רמקול כמו שלך. כשהוא שאל אותי עליו, אמרתי לו את מה שאמרתי לך. תקנה, תתרגל, לא תחזור אחורה.
כשחפשתי רמקול חדש בחנתי המון רמקולים. חלקם מאוד מדופלמים ומוכרים. כששמעתי שוב רמקול קרמי, אחרי שהרמקולים שלי נמסרו לאיש יקר וחבר טוב, הבנתי בדיוק מה היה חסר לי באחרים. זה לא שאין רמקולים מדהימים שהם אינם קרמים, אבל כנראה שהאופי המדויק, הבס הקצר, המהירות הפרטים והרזולוציה של היחידות הקרמיות, הן משהו שאני לא מסוגל לוותר עליו היום. רומנטיקה זה בזוגיות. במוסיקה אני מחפש לשמוע דברים אחרים. הרומנטיקה עבורי היא הלחן, העיבוד והתוכן. הרמקול לא צריך לעזור למלחין ולמעבד להיות רומנטי.
אגב.
זה לא מתרחש רק בקרמים. זה בכל הרמקולים עם היחידות העשויות מחומרים קשים כאשר הקרמים ניחנים בכמה יתרונות בבס במיוחד (קצר, מדויק, מהיר ומיידי).
לקרמים לעומת זאת יש בעיה. הם חושפניים מאוד. זה עלול להרתיע את מי שחושב לקנות רמקול ב-20k דולר ולחבר לו מגבר של רוטל.
פיני.
אתה צודק.
אני זוכר שבאחת השיחות שלנו שאלת אותי לגבי רמקולים קרמים. עניתי לך שברגע שתחיה עם אחד כזה אתה תשאל את עצמך איך שמעת עד עכשיו. יש עוד שני חברי פורום כאלה. אחד מהם רכש רמקול כמו שלך. כשהוא שאל אותי עליו, אמרתי לו את מה שאמרתי לך. תקנה, תתרגל, לא תחזור אחורה.
כשחפשתי רמקול חדש בחנתי המון רמקולים. חלקם מאוד מדופלמים ומוכרים. כששמעתי שוב רמקול קרמי, אחרי שהרמקולים שלי נמסרו לאיש יקר וחבר טוב, הבנתי בדיוק מה היה חסר לי באחרים. זה לא שאין רמקולים מדהימים שהם אינם קרמים, אבל כנראה שהאופי המדויק, הבס הקצר, המהירות הפרטים והרזולוציה של היחידות הקרמיות, הן משהו שאני לא מסוגל לוותר עליו היום. רומנטיקה זה בזוגיות. במוסיקה אני מחפש לשמוע דברים אחרים. הרומנטיקה עבורי היא הלחן, העיבוד והתוכן. הרמקול לא צריך לעזור למלחין ולמעבד להיות רומנטי.
אגב.
זה לא מתרחש רק בקרמים. זה בכל הרמקולים עם היחידות העשויות מחומרים קשים כאשר הקרמים ניחנים בכמה יתרונות בבס במיוחד (קצר, מדויק, מהיר ומיידי).
לקרמים לעומת זאת יש בעיה. הם חושפניים מאוד. זה עלול להרתיע את מי שחושב לקנות רמקול ב-20k דולר ולחבר לו מגבר של רוטל.
מהרגע הראשון שהקשבתי לרמקול עם יחידות קרמיות הבנתי שזה הרמקול שאני צריך לשאוף אליו.
הכל במקום,מדוייק,ונשמע פשוט נפלא.
של לדבר על העונג בשמיעת מוזיקה לאורך שעות רבות,ובסוף שבוע שהדבר נמשך למעשה כמעט ימים שלמים.
היום אין מאושר ממני מהתוצאה שמתקבלת :מרחף:
לא חושב.השורה האחרונה שכתבתה היא ,היא החשובה מהכל.
אבל צריך להבין שיש עוד חברה שמרגישים כך ולא עם אותו רמקול.
אנשים שונים העדפות שונות.
ואני מאושר בדיוק כמוך.
נקודה למחשבה,אתה חושב שהיינו סובלים אם היינו מיתחלפים?(lol)
שלמה ,רק תדע שאני מעדיף בהרבה את הרמקול שלך על הרמקול הקרמי! אין מה להשוות אותו מבחינת רמקול שמעביר מוזיקה,לבין הקרמי שמעביר רזולוציה ובס קצר! חוץ מזה מי אמר שבס קצר הוא יותר נכון? מי אמר כשזמרת שרה אז צריך לשמוע את כל השששששששש ו פססססססססס מהפה שלה? ואז כל מומחי הקרמי למינהם יגידו שזה בגלל שזה רמקול קרמי,הוא מעביר את כל האינפורמציה!שלמה.
אתה צודק. מצטייר במה שכתבתי שזה או קרמי או כלום. זה לא נכון, ישנם המון רמקולים לא פחות טובים שמשתמשים ביחידות אחרות. אבל רמקול קרמי טוב מספק רזולוציות שקשה מאוד להתחרות בהן. אפשרי אבל לא קל.
החסרונות של הרמקולים הללו הן שצריך לדעת להגביר אותם. הם מפונקים בטירוף, נוטים לבהירות ואנליטיים מאוד. רק הגברה איכותית בהתאמה מושלמת תביא אותם לתוצאה מצויינת. אם זה לא מתרחש זה עלול להיות רמקול מאוד בינוני ואכזרי.
רוזי.
כשאני אומר בס קצר אני מתכוון לבס מדויק בלי סרחים מסביב. זה אומר שאם הבס מוקלט הוא מנגן. ברגע שהוא נגמר בהקלטה הוא נגמר ברמקול. רמקול קרמי שמוגבר טוב לא ימרח את הבס מעבר למה שצריך ומוקלט. זה מתרחש מכמה סיבות. המשקל המינורי של היחידה, הקשיחות של החומר והטכנולוגיה מאחורי היחידות של אקוטון. גם אצלך לא תמצא בס מרוח.
יתרונות נוספים של יחידות קרמיות בלתי ניתן להשיג ביחידות מחומרים אחרים.
קרמיקה אינה מושפעת מחום, לחות, קור. היא אינה מסוגלת להתעוות בתנועה. התנועה של יחידה קרמית/קרבון/אלומניום היא כמו בוכנה - קדימה ואחורה כמקשה אחת. לכן היחידות מהזן הזה מאוד מדוייקות.
שלמה.
על מנת להביא את הרמקול שלך לדיוק ומהירות היית צריך אלקטרוניקה כזו. רמקול קרמי מביא איתו את היתרונות הללו מהבית. לכן עם רמקול קרמי יש ללכת בדרך ההפוכה. לעדן אותם. שנינו מגיעים לאותן תוצאות בעזרת התאמת האלקטרוניקה.
נ.ב
על פי מה ששמתרחש עכשיו אצלי, אני מבין כמה רחוק אפשר להגיע עם הרמקול הזה.
מה שקשה להשגה כנראה לא טוב :עצוב:כל הטענות כאן נגד רמקולים קרמים נובעות מהעוול שהיבואנים עושים להם בהדגמות.
יספר שלמה כמה הרמוניות חסרות באיזופון ערבה אצל דורון. או אצלי בטידל.
הבעיה של רוב החובבים עם רמקולים קרמים היא שמחירם מתחיל מ- 80,000 ש״ח לרמקול בדרגת כניסה, ומטפס למאות אלפים למהדורות גבוהות.
כשרגילים לאכול סטייק מלא תבלינים אז מה חשוב אם זה בשר קפוא או טרי...
מרום.
איזה קרמי שמעת ואיפה?
נמר,שמעתי כמה וכמה קרמיים בחיים שלי,ואני אגיד לך שברגע הראשון היה וואוו ,איזה שקיפות ופירוט,אבל אחרי חצי שעה זה כבר הפסיק לעניין,זה היה נשמע אותו הדבר! אם זה לא מעניין ,מה שווה כל הרזולוציה? ועכשיו תגיד שזה בגלל האלקטרוניקה?כל הטענות כאן נגד רמקולים קרמים נובעות מהעוול שהיבואנים עושים להם בהדגמות.
יספר שלמה כמה הרמוניות חסרות באיזופון ערבה אצל דורון. או אצלי בטידל.
הבעיה של רוב החובבים עם רמקולים קרמים היא שמחירם מתחיל מ- 80,000 ש״ח לרמקול בדרגת כניסה, ומטפס למאות אלפים למהדורות גבוהות.
כשרגילים לאכול סטייק מלא תבלינים אז מה חשוב אם זה בשר קפוא או טרי...
מרום.
איזה קרמי שמעת ואיפה?
לא זו לא האלקטרוניקה, אלו אוזניך.נמר,שמעתי כמה וכמה קרמיים בחיים שלי,ואני אגיד לך שברגע הראשון היה וואוו ,איזה שקיפות ופירוט,אבל אחרי חצי שעה זה כבר הפסיק לעניין,זה היה נשמע אותו הדבר! אם זה לא מעניין ,מה שווה כל הרזולוציה? ועכשיו תגיד שזה בגלל האלקטרוניקה?