איך שקוף ומפורט יכול להיות סנטטי.
פירוט הרי הוא חלק בלתי נפרד מטבעיות. שקיפות היא לחשוף את הניואנסים של כלי נגינה. זה אומר שהוא יחשוף את אופי שלו.
שקיפות זה מושג כפול. מצד אחד הוא מלמד על רמת פירוט גבוהה ומצד שני רגישות לשינויים. כלומר, רמקול שקוף יחשוף את האלקטרוניקה שמאחוריו, את הכבלים ואת איכות ההקלטה. זו אחת הדרישות שלי מרמקול. זו הסיבה שאני מחזיק ברמקול הקרמי השני שלי. עד היום, לא קיבלתי רזולוציות כאלה מיחידות "רגילות" למעט רמקולים בודדים מאוד איכותיים שמחירם דומה לרמקולים מבוססי יחידות קרמיות.
הבעיה היא שלרמקול קרמי צריך להתרגל. כשמתרגלים קשה מאוד לחזור לרמקול "רגיל".
אחרי שאני חי כבר כמה שנים עם רמקולים בעלי יחידות קרמיות האזנתי לרמקול מבוסס יחידת קרטון. זה היה מאוד רגוע, מלטף, נעים וחמים. אבל היו חסרים לי הרבה פרטים, דינמיות, מהירות, מיידיות וחשוב לא פחות, אולי הכי - רזולוציה.
על מנת להוציא תוצאה טובה מרמקול קרמי צריך לעבוד קשה. עברו אצלי המון מכשירים עד שהגעתי למצב בו המערכת מנגנת בדיוק כמו שצריך. מאוזנת, מהירה שקופה ומפורטת. גם הרמקול החדש שלי, כבר בהתחלה, רחוק מלהשמע סינטטי. האמת היא שרמקול קרמי לא מסוגל להישמע סינטטי בדיוק מהסיבה שהוא קרמי.
אגב.
איזה רמקול קרמי שמעת ועל איזה אלקטרוניקה?