קדם מגבר היברידי Nat Magnetic במבחן - מלך חדש?

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

mromm

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שוב.
"סלחן" או "מנומס" זו מילה מכובסת לחוסר שקיפות. רוב הציוד הבינוני הוא כזה.
לדעתי כל מה שזרקת עליו עד עכשיו מוקלט היטב.

נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני!
אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר!
גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות!
 

Toblerone

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
0
נקודות
0
נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני!
אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר!
גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות!
מוזיקליות היא לא ההיפך מ "מפורט,פתוח,שקוף,דינמי"
 

mromm

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
מוזיקליות היא לא ההיפך מ "מפורט,פתוח,שקוף,דינמי"
יש הבדל בין מפורט פתוח שקוף ומוזיקלי,לבין חפירות שזה בטוח לא יכול להיות מוזיקלי.
כשזה מוזיקלי(כמובן לטעמי) והתוצאה מרגשת אותי,זה כבר לא מעניין כל כך הפירוט! אבל מי שמתלהב מעודף פירוט (סאונד אודיופילי) אין לי בעיה עם זה. אני חושב שלאורך זמן,סאונד אודיופילי הופך למשעמם!
 

Toblerone

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
0
נקודות
0
יש הבדל בין מפורט פתוח שקוף ומוזיקלי,לבין חפירות שזה בטוח לא יכול להיות מוזיקלי.
כשזה מוזיקלי(כמובן לטעמי) והתוצאה מרגשת אותי,זה כבר לא מעניין כל כך הפירוט! אבל מי שמתלהב מעודף פירוט (סאונד אודיופילי) אין לי בעיה עם זה. אני חושב שלאורך זמן,סאונד אודיופילי הופך למשעמם!
מדויק
 

Alberto

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
18
נקודות
18
יש גם אודיופילי וגם מוזיקלי באותו סט-אפ. הכל עניין של מחיר והתאמה בין הרכיבים, גודל החדר ותכונותיו האקוסטיות.
שמעתי מערכות סתומות מבחינה מוזיקלית ועתירי רזולוציה.
ומצד שני שמעתי מערכות וגם עם פרזנטציה מרשימה ביותר ביחד עם רוגע ועדינות, מוזיקליות שעושה לך עור ברווז. אז אני מציאה פשוט לשמוע קצת יותר מערכות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני!
אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר!
גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות!

אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן.
אם המערכת חריפה זה לא בשבילי.

מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד.

מערכת שאתה מתעייף ממנה היא מערב לא מאוזנת, מערכת שאתה משתעמם ממנה היא מערכת לא מעניינת. מערכת טובה אמורה להישאר מאוזנת גם בעוצמות גבוהות מאוד, אמורה לפרק את התוצאה הכללית לגורמים ברמה כזו שתוכל להתייחס לקבוצת כלים מבעד לרבים אחרים מבלי שהם יבלעו בתוכם. זו מערכת שלא משעממת אותי. היא מציגה שכבות ורבדים רבים בצליל, מציגה נוכחות של נגנים וזמרים בחלל ואינה מחממת לי כינורות והופכת אותם לנפוחים כמו צ'לו.

הסטיגמה הזו של מערכת היי אנד שקופה וצליל בהיר הוא כמו הסטיגמה על פטיפון וצליל חם. שטויות במיץ עגבניות.

מערכת סלחנית היא כזו שאינה מעבירה מספיק מידע, שאינה חושפת את הפרטים והניואנסים הקטנים שבצליל.
בכלל, מצחיק אותי שבפורום היי אנד אני צריך לשכנע חובבים לא לוותר על צלילים שהוקלטו. הרי אם לא בשביל לקבל מקסימום מידע מהמקור מבלי לשרוט את עור התוף, בשביל מה התכנסנו כאן.

לדעתי פשוט שמעת מערכות בהירות והמשלת את זה למערכות מפורטות. לא כל בהיר הוא מפורט ולא כל מפורט חייב להיות בהיר. העניין הוא שעל מנת להגיע לצליל מאוזן ומפורט ושקוף עלייך לשים הרבה כסף. הרבה מאוד.
 

nizans

חבר משקיען
הודעות
616
מעורבות
10
נקודות
18
אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן.
אם המערכת חריפה זה לא בשבילי.

מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד.

QUOTE]

לכל מי ששמע את הילד של השכנים מתחיל ללמוד לנגן ( במיוחד כינור ) מבין כמה אכזרי יכולה להשמע מערכת איכותית ונכונה.

האם אוהבים את זה או לא עניין של טעם אישי.

ישנה בעיה אחרת שנתקלים בה ושמערכות יוקרתיות ( עלק' ) . נופלות בהן .לעומת מערכות גם יוקרתיות וגם פחות ,צולחות יפה ומרשים, זו קקפוניה מחרידה בד"כ במוזיקה שרוב האודיופילים פחות אוהבים.
ומנסיוני מערכת גם יוקרתית שמורכבת מרכיבים טובים ( אפילו יקרים ) ולא רק יקרים ( כי ככה החליטו המוכרים למתג אותם וכל מיני נושאי כליהם בתחום ) , מעבירה את המוזיקה הזאת בצורה מצויינת.
 

Alberto

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
18
נקודות
18
QUOTE]

לכל מי ששמע את הילד של השכנים מתחיל ללמוד לנגן ( במיוחד כינור ) מבין כמה אכזרי יכולה להשמע מערכת איכותית ונכונה.

[/QUOTE]

אבל אם השכן שלך הוא מhשהו כמו יאשה חפץ (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%90%D7%A9%D7%94_%D7%97%D7%A4%D7%A5 )
אני מבטיח לך שזה כבר לא אשמע לך אכזרי.
 

mromm

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן.
אם המערכת חריפה זה לא בשבילי.

מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד.

מערכת שאתה מתעייף ממנה היא מערב לא מאוזנת, מערכת שאתה משתעמם ממנה היא מערכת לא מעניינת. מערכת טובה אמורה להישאר מאוזנת גם בעוצמות גבוהות מאוד, אמורה לפרק את התוצאה הכללית לגורמים ברמה כזו שתוכל להתייחס לקבוצת כלים מבעד לרבים אחרים מבלי שהם יבלעו בתוכם. זו מערכת שלא משעממת אותי. היא מציגה שכבות ורבדים רבים בצליל, מציגה נוכחות של נגנים וזמרים בחלל ואינה מחממת לי כינורות והופכת אותם לנפוחים כמו צ'לו.

הסטיגמה הזו של מערכת היי אנד שקופה וצליל בהיר הוא כמו הסטיגמה על פטיפון וצליל חם. שטויות במיץ עגבניות.

מערכת סלחנית היא כזו שאינה מעבירה מספיק מידע, שאינה חושפת את הפרטים והניואנסים הקטנים שבצליל.
בכלל, מצחיק אותי שבפורום היי אנד אני צריך לשכנע חובבים לא לוותר על צלילים שהוקלטו. הרי אם לא בשביל לקבל מקסימום מידע מהמקור מבלי לשרוט את עור התוף, בשביל מה התכנסנו כאן.

לדעתי פשוט שמעת מערכות בהירות והמשלת את זה למערכות מפורטות. לא כל בהיר הוא מפורט ולא כל מפורט חייב להיות בהיר. העניין הוא שעל מנת להגיע לצליל מאוזן ומפורט ושקוף עלייך לשים הרבה כסף. הרבה מאוד.

הגדרה של סאונד מוזיקלי תהיה שונה מאחד לשני,בדיוק כמו ההשוואה בין רמקול קרמי שלטעמי נשמע סינטטי(מאד שקוף ומפורט, אבל הסאונד שלו לא מציאותי) לבין רמקול קונבציונלי:מאזין:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
איך שקוף ומפורט יכול להיות סנטטי.
פירוט הרי הוא חלק בלתי נפרד מטבעיות. שקיפות היא לחשוף את הניואנסים של כלי נגינה. זה אומר שהוא יחשוף את אופי שלו.

שקיפות זה מושג כפול. מצד אחד הוא מלמד על רמת פירוט גבוהה ומצד שני רגישות לשינויים. כלומר, רמקול שקוף יחשוף את האלקטרוניקה שמאחוריו, את הכבלים ואת איכות ההקלטה. זו אחת הדרישות שלי מרמקול. זו הסיבה שאני מחזיק ברמקול הקרמי השני שלי. עד היום, לא קיבלתי רזולוציות כאלה מיחידות "רגילות" למעט רמקולים בודדים מאוד איכותיים שמחירם דומה לרמקולים מבוססי יחידות קרמיות.

הבעיה היא שלרמקול קרמי צריך להתרגל. כשמתרגלים קשה מאוד לחזור לרמקול "רגיל".
אחרי שאני חי כבר כמה שנים עם רמקולים בעלי יחידות קרמיות האזנתי לרמקול מבוסס יחידת קרטון. זה היה מאוד רגוע, מלטף, נעים וחמים. אבל היו חסרים לי הרבה פרטים, דינמיות, מהירות, מיידיות וחשוב לא פחות, אולי הכי - רזולוציה.

על מנת להוציא תוצאה טובה מרמקול קרמי צריך לעבוד קשה. עברו אצלי המון מכשירים עד שהגעתי למצב בו המערכת מנגנת בדיוק כמו שצריך. מאוזנת, מהירה שקופה ומפורטת. גם הרמקול החדש שלי, כבר בהתחלה, רחוק מלהשמע סינטטי. האמת היא שרמקול קרמי לא מסוגל להישמע סינטטי בדיוק מהסיבה שהוא קרמי.

אגב.
איזה רמקול קרמי שמעת ועל איזה אלקטרוניקה?
 

נערך לאחרונה ב:

mromm

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
איך שקוף ומפורט יכול להיות סנטטי.
פירוט הרי הוא חלק בלתי נפרד מטבעיות. שקיפות היא לחשוף את הניואנסים של כלי נגינה. זה אומר שהוא יחשוף את אופי שלו.

שקיפות זה מושג כפול. מצד אחד הוא מלמד על רמת פירוט גבוהה ומצד שני רגישות לשינויים. כלומר, רמקול שקוף יחשוף את האלקטרוניקה שמאחוריו, את הכבלים ואת איכות ההקלטה. זו אחת הדרישות שלי מרמקול. זו הסיבה שאני מחזיק ברמקול הקרמי השני שלי. עד היום, לא קיבלתי רזולוציות כאלה מיחידות "רגילות" למעט רמקולים בודדים מאוד איכותיים שמחירם דומה לרמקולים מבוססי יחידות קרמיות.

הבעיה היא שלרמקול קרמי צריך להתרגל. כשמתרגלים קשה מאוד לחזור לרמקול "רגיל".
אחרי שאני חי כבר כמה שנים עם רמקולים בעלי יחידות קרמיות האזנתי לרמקול מבוסס יחידת קרטון. זה היה מאוד רגוע, מלטף, נעים וחמים. אבל היו חסרים לי הרבה פרטים, דינמיות, מהירות, מיידיות וחשוב לא פחות, אולי הכי - רזולוציה.

על מנת להוציא תוצאה טובה מרמקול קרמי צריך לעבוד קשה. עברו אצלי המון מכשירים עד שהגעתי למצב בו המערכת מנגנת בדיוק כמו שצריך. מאוזנת, מהירה שקופה ומפורטת. גם הרמקול החדש שלי, כבר בהתחלה, רחוק מלהשמע סינטטי. האמת היא שרמקול קרמי לא מסוגל להישמע סינטטי בדיוק מהסיבה שהוא קרמי.

אגב.
איזה רמקול קרמי שמעת ועל איזה אלקטרוניקה?

מדוע קשה להתרגל לרמקול קרמי? אם הוא מנגן טיבעי אז מה הבעיה?
ושוב אני טוען ,שלאורך זמן שמיעתי ארוך,,אני מעדיף דרייברים רגילים
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אין סיבה שרמקול קרמי יהיה בהיר או חריף אם הוא יושב בחדר טוב ועם אלקטרוניקה איכותית שמתאימה לו.

העדפה זה משהו אחד, ביצועים זה משהו אחר.
יחידות רמקולים מקרבון ואלומניום מאוד מזכירות יחידות קרמיות באופיין. הכל תלוי במה שמעת, איך שמעת ובאיזה חדר.
אצלי למשל, מערכת חריפה לא עוברת את האוזן. אני קנאי לאיזון. שהטויטר לא יצעק עלי. מצד שני אני קנאי למידע מוסיקלי. אני רוצה לקבל את כל מה שעל התקליטור או התקליט. רמקולים "חמים" או כמו שאוהבים להגדיר "רומנטים". מציגים ביצועים פחות טובים מרמקולים נטרלים/אנליטים כמעט בכל הפרמטרים.

יש משפט שהמצאתי במהלך השנים בהן אני מבקר ציוד אודיו.

רמקול עצבני תמיד אפשר להרגיע. רמקול רגוע אי אפשר לעצבן.

במילים אחרות.
מערכת שקופה ונטרלית מאפשרת לך גמישות שמערכת "רומנטית וחמה" אינה מאפשרת.
 

אבנר126

אוהב את התחום
הודעות
360
מעורבות
1
נקודות
18
אתה עושה הכללה...

מדוע קשה להתרגל לרמקול קרמי? אם הוא מנגן טיבעי אז מה הבעיה?
ושוב אני טוען ,שלאורך זמן שמיעתי ארוך,,אני מעדיף דרייברים רגילים

אני די מסכים איתך שלא חסרים רמקולים מבוססי יחידות קרמיות שנשמעים לא טבעי, וזאת בעיקר בגלל תדרי הרסוננס של הממברנה הקרמית, חותם צליל מוכר וידוע ואף מעצבן לעיתים, גם אם דאגו המתכננים לשמור על איזון טונאלי הרי שתדרי הרסוננס ישמעו כמעט תמיד, מה שיגרום לרמקול להשמע לא טבעי במיוחד חרף היותו מפורט ושקוף ברמות קיצוניות, טבעיות מגיעה בעיקר מאיזון טונאלי והיעדר תדרי רסוננס למיניהם, לא רק דרייברים, גם תיבות.
יחידות קרמיות, במיוחד בסדרות הגבוהות כפי שתמצא ברמקולים שנמר רכש לאחרונה מסוגלות לייצר מהירות, דינמיות, דיוק צליל, פירוט ושקיפות שאין שני לו, אלה הסיבות העיקריות שיצרניות פאר משתמשות בהן, נקודות חיתוך נמוכות xo point ומעגלי שליטה בתדר הרסוננס של קרמי יכולים להוביל לייצור של רמקולים מדהימים וביניהם הטידל שרכש נמר לאחרונה ואולי עוד כמה יצרניות בודדות.
הרמקולים של נמר יעשו כמה דברים חשובים במוסיקה שכמעט ולא תמצא ברמקולים שבהם לא ישתמשו ביחידות קצה קרמיות, היחידים שכנראה מסוגלים להתחרות בהם הם magico שגם ברמקול הדגל שלהם, ה Q7 השתמשו בדרייבר המבוסס על מערכת מגנטית ושאסי זהה ליחידת המיד שאצל נמר.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
וואללה?
ואני חשבתי שזה לא סוג החומר אלא איך מיישמים אותו. שעושה את ההבדל באודיו ובגורמטים
 

mromm

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
אין סיבה שרמקול קרמי יהיה בהיר או חריף אם הוא יושב בחדר טוב ועם אלקטרוניקה איכותית שמתאימה לו.

העדפה זה משהו אחד, ביצועים זה משהו אחר.
יחידות רמקולים מקרבון ואלומניום מאוד מזכירות יחידות קרמיות באופיין. הכל תלוי במה שמעת, איך שמעת ובאיזה חדר.
אצלי למשל, מערכת חריפה לא עוברת את האוזן. אני קנאי לאיזון. שהטויטר לא יצעק עלי. מצד שני אני קנאי למידע מוסיקלי. אני רוצה לקבל את כל מה שעל התקליטור או התקליט. רמקולים "חמים" או כמו שאוהבים להגדיר "רומנטים". מציגים ביצועים פחות טובים מרמקולים נטרלים/אנליטים כמעט בכל הפרמטרים.

יש משפט שהמצאתי במהלך השנים בהן אני מבקר ציוד אודיו.

רמקול עצבני תמיד אפשר להרגיע. רמקול רגוע אי אפשר לעצבן.

במילים אחרות.
מערכת שקופה ונטרלית מאפשרת לך גמישות שמערכת "רומנטית וחמה" אינה מאפשרת.

העיקר אתה נהנה מהם? זה מה שחשוב!
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
שמעת רמקולים קרמיים לפי ? איזה ?

מישל

מישל ידידי ,אני חושב שהיות ואתה יבואן רמקול קרמי,לא צריך להיכנס לויכוח של החבר מרום ונמר.
אין אמת אחת.
 

NStudio-Hiend

חבר משקיען
הודעות
851
מעורבות
43
נקודות
28
שלמה ידידי , אני אל נכנס לויכוח , סתם שאלתי מתוך סקרנות , בכל זאת אני מוחק .
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור