אחת הסיבות לכך שהתחום נחלש דרמטית ב-10 עד 15 השנים האחרונות זו ההופעה של קבצי אודיו הדחוסים שהפכו את המוסיקה לנגישה מאוד מצד אחד, ועניה בפרטים, רזולוציה, ואיכות סונית מן הצד השני...
מן הסתם כמשתמשים בקבצים כאלה זה כבר לא באמת משנה באיזו מערכת הם מנוגנים, הכל נשמע אותו הדבר.
בדיוקמייק, אתה לעולם לא תדע על קיומם.
יש מאות של חובבי אודיו, שאפילו לא נכנסים לפורומים.
ולא חסרים גם בעלי ממון, שנכנסים לחנות/יבואן...
קונים..... וזהו.
שני הסנט שלי :
1. סיקרן אותי אז הלכתי לקרוא שוב את הסקירה של איציק על ה 7010. שמתי לב שהוא ציין שזה הרסיבר היחיד ( ! ) , ההדגשה במקור , שנשמע טוב בסטריאו. האמת שלא שמעתי מזמן רסיבר ק"ב אז אני סקרן לנסות.
2. באותה סקירה הוא בחן עם דיסק של אריק טרופז. זה מזכיר לי סיפור מעברי : חיפשתי פעם סאב שיתחבר למדפיים שלי. באחת החנויות כשהסברתי מה חיפשתי אמרו לי אתה לא צריך סאב. אמרתי מה הכוונה ? אמרו לי תקשיב. חיברו מדפיים של b&w לרסיבר אונקיו ב 2000 שקל . ומה השמיעו ? אריק טרופז. ואכן קול בס אדיר הציף את החדר ... מרשים מאד. "למזלי" הייתי כבר קצת מנוסה והבנתי שזה מיד-בס בעוצמות מטורפות ולא בס אמיתי ... וגם לא היו שם שום ניואנסים או טקסטורות. בום בום.
.
אתם כותבים איכות המוסיקה אבל מתכוונים לאיכות הצליל.
אריה
לא ממש מקנא ביבואנים.
חלק גדול מהיבואנים, גילו לדעתי ביתר שאת,את תחום היד שנייה, שמגלגל לדעתי את עיקר העיסקאות.
הם מציעים טריידים מעניינים,העיקר שיבואו.
מעבר לכך, הם נושאים את כל הקשיים של להיות עצמאי במדינת ישראל.
ותאמינו לי שיש, אני כזה.
משתמע שחובב אודיו אמור לשדרג כל שנה שנתיים על מנת שכל היבואנים יחייכו
נראה גם שחלק מהכותבים מרגישים שעל מנת להיות חובב יש לשדרג לפחות רכיב על בסיס שנתי
נראה לי שהמצב הפוך... היבואנים מבצעים טרייד אין כי אין הרבה ברירה... כל בעל עסק היה מעדיף עסקת מזומן על עסקת טרייד אין, תאמין לי
ולכן זה עוד אחד מהגורמים שדווקא תוקעים את העסק ולא עוזרים בקידומו.
הרי סוד גלוי לכל