סבבה אחי כל אחד וטעמו הוא. אני חושב שלא היה מה להשוות אף סט לסט שאמיר הרים, שבעקבות חווית השמיעה שם רכשתי לי רמקול של זינגלי מאותה סידרה.
לגבי הסט שאייל הרכיב אני לא חושב שזה מקרה קלאסי של חוליה חלשה אני פשוט חושב שאולי הסינרגייה לא הייתה במיטבה, אבל נעזוב את זה כי זה לא ממש חשוב, בתערוכות קשה ליבואן להעמיד מערכת חלומות קמתבקש, זה תלוי בהמון דברים שאינם קשורים אליו.
אני לא מבין , צריך לו תקופה של BURN IN של שבוע ? או שכול פעם שמחברים אותו לחשמל צריך BURN IN של שבוע ?הי רוזי..
כפי שכתבתי פעם, התייאשתי מזמן מהאפשרות למכור Class D.
הדבר שהכי מקשה על המכירה שהמגבר חייב להיות מחובר לחשמל זמן ארוך מאוד לפני שמיעה.
בימים הראשונים הוא נשמע רע. מיכני ולא נעים. רק אחרי כשבוע ימים הצליל נעשה "מוסיקלי".
למי יש סבלנות לזה? לקוח ממוצע מתחיל לשמוע אחרי 3 דקות והסבלניים ביותר מחכים לילה אחד. זה לא מספיק.
בגלל זה כל אחד חווה את המגבר אחרת ואין אחידות דעים.
ה D200 כנראה לא יהיה המגבר הסופי בסט הפרטי שלי אבל הוא בהחלט מפתיע מאוד כל מי שנכנס ושומע.
דברים מסויימים הוא עושה מצויין - שליטה ברמקול, נוכחות, פירוט, עומק, שקיפות, טבעיות. דברים אחרים לא.
בעיקר - תדרים גבוהים לא חלקים כמו עם מגבר משובח. תדרים גבוהים פתוחים וגם נקיים וחלקים זה דבר נדיר
מאוד וגם יקר מאוד. מחייב סינרגייה מושלמת בין כל חלקי המערכת ובין המערכת ועם חלל ההאזנה. עניין מסובך...
משה:
1. "אבל לא שמעתי עדיין נגן עד 10000$ שלא המיט שממון על עפעפיי או לא הקפיץ אותי אחרי כמה דקות להשתיק את המדקרה הדיגיטלית"
2. "כמו ברוב נגני התקליטורים ששמעתי, הצליל היה קטן ודק".
- או שהטעם שלך מופלא מאין כמותו, ו/או האנינות שלך היא בממדים אינטרגלקטיים(1) או שסתם לא שמעת נגני תקליטורים טובים(2).
אני, אם יורשה לי, שומע בעיקר תקליטים, יש לי הרבה הרבה יותר מהם מאשר תקליטורים ובעצם אני מעדיף את התוצר המוזיקלי האנלוגי (הוכם ההשקעה הכספית בהתאם).
ברם, אולם, האמירות הנ"ל צורחות מופרכות קשה. כל כך קשה, עד כי, כמו במקרים רבים, פשוט הופכות ללא אמינות בעליל.
כמה חבל (לאור השפה, האהבה לנושא ובכלל).
סתם לשם עניין , איזה מגברים כן עונים לנושא הזה של גבוהים כאלו ? ובאיזה סדרי מחיר ?
אתה יואל ואני שמעון ואינני שופט אותך, אז למה לך לשפוט אותי?
אינני מדבר בשם עם ישראל היושב בארצו לבדד ולבטח, אלא בשמי בלבד (או בכינוי החביב שלי כאן, משה).
ובכן כפי שכתבתי, כל קומפקט ששמעתי עד 10000$ (ושמעתי, כמו רבים מאתנו, כמה עשרות) נשמע לאוזניי כפי שתיארתי. יתר על כן: מעולם לא שמעתי נגן תקליטורים, בכל מחיר, שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב.
הנגן היחיד שהעלה חיוך בין אוזניי הוא השילוב שהזכרתי (הטרנספורט של CEC עם הממיר של AUDIO LOGIC). וזאת למה? מפני שסוף סוף שמעתי משהו דיגיטלי שיכול לאפשר לי לשמוע את ההקלטות מן הדור האחרון בלי להיות מוכה סייגים וכיווצים. אחרי הכול, אני רוצה ליהנות מן המוזיקה, לא לסבול ממנה. האם אינך מודע לכך שיש אנשים שממש סובלים מצלילים לא נעימים, לא מכוונים, לא הרמוניים, וכיו"ב?
"שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב". [/B]
ליואל פרלמן,
פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב.
לאייל פור,
אני מכיר מצוין את המערכת השנייה ושמעתי אותה עם כמה וכמה נגנים.
שנית, אני בהחלט חושב שניסיון רב ואוזן טובה מאפשרים לבודד משתנים,
ואני מניח שהיית מסכים אתי אילו הייתי מוקסם מאחד הנגנים שאתה משווק.
לדיז 1,
אינני רוצה שום שיג ושיח איתך!
ניסיתי להיות נחמד איתך לרגע, אבל אתה ממשיך כהרגלך בהתבריינות שלך.
בשום אתר אין מקום לעבריין מקלדת סדרתי כמוך, ואם לא תסור מדרכי,
לא רק שאפנה להנהלת האתר, אלא אגיש נגדך תלונה למשטרה.
ראה הוזהרת!
שנית, אני בהחלט חושב שניסיון רב ואוזן טובה מאפשרים לבודד משתנים,
בואנה נמר, אתה כותב ממשאלות ליבך?
מה אתה מערבב אותי עם משטרה ומשה
להפך, ניסיון רב מלמד שאי אפשר לבודד משתנים בתוך מערכת שאתה לא מכיר.
אדם מנוסה, ברצונו לבדוק מכשיר ספציפי, תמיד יעשה זאת בסביבה בה הוא מכיר את שאר המשתנים (שאר חלקי המערכת).
"פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב."
- מטלטל? הפטפון? כמו לולב?
אכן, חוויות כבירות הן. בעוונותי לא היה לי העונג. ייתכן, ומתישהו. אמן.