ממקלדתו של אנלוגופיל: שתי חוויות מסקרנות מן העולם הדיגיטלי


מצב
הנושא נעול.

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
טוב אז יש תקווה (שלא נצתרך משכנתא):)
 

אלוהיםאדירים

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
0
נקודות
0
סבבה אחי כל אחד וטעמו הוא. אני חושב שלא היה מה להשוות אף סט לסט שאמיר הרים, שבעקבות חווית השמיעה שם רכשתי לי רמקול של זינגלי מאותה סידרה.
לגבי הסט שאייל הרכיב אני לא חושב שזה מקרה קלאסי של חוליה חלשה אני פשוט חושב שאולי הסינרגייה לא הייתה במיטבה, אבל נעזוב את זה כי זה לא ממש חשוב, בתערוכות קשה ליבואן להעמיד מערכת חלומות קמתבקש, זה תלוי בהמון דברים שאינם קשורים אליו.

"על טעם וריח".....אתה יודע.
בלי לפגוע, לאמיר יש ציוד מכובד ורציני, אבל לטעם שלי המערכת שהוא הציג שם (עם הזינגלי) הייתה השנייה הכי לא טובה שהייתה בתערוכה. אבל זה באמת עניין של טעם ואין אמת אחת. העיקר שאתה נהנה ממנה ומהמוזיקה שהיא מוציאה.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
הי רוזי..

כפי שכתבתי פעם, התייאשתי מזמן מהאפשרות למכור Class D.
הדבר שהכי מקשה על המכירה שהמגבר חייב להיות מחובר לחשמל זמן ארוך מאוד לפני שמיעה.
בימים הראשונים הוא נשמע רע. מיכני ולא נעים. רק אחרי כשבוע ימים הצליל נעשה "מוסיקלי".
למי יש סבלנות לזה? לקוח ממוצע מתחיל לשמוע אחרי 3 דקות והסבלניים ביותר מחכים לילה אחד. זה לא מספיק.
בגלל זה כל אחד חווה את המגבר אחרת ואין אחידות דעים.
אני לא מבין , צריך לו תקופה של BURN IN של שבוע ? או שכול פעם שמחברים אותו לחשמל צריך BURN IN של שבוע ?

ה D200 כנראה לא יהיה המגבר הסופי בסט הפרטי שלי אבל הוא בהחלט מפתיע מאוד כל מי שנכנס ושומע.
דברים מסויימים הוא עושה מצויין - שליטה ברמקול, נוכחות, פירוט, עומק, שקיפות, טבעיות. דברים אחרים לא.
בעיקר - תדרים גבוהים לא חלקים כמו עם מגבר משובח. תדרים גבוהים פתוחים וגם נקיים וחלקים זה דבר נדיר
מאוד וגם יקר מאוד. מחייב סינרגייה מושלמת בין כל חלקי המערכת ובין המערכת ועם חלל ההאזנה. עניין מסובך...

סתם לשם עניין , איזה מגברים כן עונים לנושא הזה של גבוהים כאלו ? ובאיזה סדרי מחיר ?
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
משה:
1. "אבל לא שמעתי עדיין נגן עד 10000$ שלא המיט שממון על עפעפיי או לא הקפיץ אותי אחרי כמה דקות להשתיק את המדקרה הדיגיטלית"
2. "כמו ברוב נגני התקליטורים ששמעתי, הצליל היה קטן ודק".

- או שהטעם שלך מופלא מאין כמותו, ו/או האנינות שלך היא בממדים אינטרגלקטיים(1) או שסתם לא שמעת נגני תקליטורים טובים(2).
אני, אם יורשה לי, שומע בעיקר תקליטים, יש לי הרבה הרבה יותר מהם מאשר תקליטורים ובעצם אני מעדיף את התוצר המוזיקלי האנלוגי (הוכם ההשקעה הכספית בהתאם).
ברם, אולם, האמירות הנ"ל צורחות מופרכות קשה. כל כך קשה, עד כי, כמו במקרים רבים, פשוט הופכות ללא אמינות בעליל.
כמה חבל (לאור השפה, האהבה לנושא ובכלל).

אתה יואל ואני שמעון ואינני שופט אותך, אז למה לך לשפוט אותי?
אינני מדבר בשם עם ישראל היושב בארצו לבדד ולבטח, אלא בשמי בלבד (או בכינוי החביב שלי כאן, משה).
ובכן כפי שכתבתי, כל קומפקט ששמעתי עד 10000$ (ושמעתי, כמו רבים מאתנו, כמה עשרות) נשמע לאוזניי כפי שתיארתי. יתר על כן: מעולם לא שמעתי נגן תקליטורים, בכל מחיר, שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב.
הנגן היחיד שהעלה חיוך בין אוזניי הוא השילוב שהזכרתי (הטרנספורט של CEC עם הממיר של AUDIO LOGIC). וזאת למה? מפני שסוף סוף שמעתי משהו דיגיטלי שיכול לאפשר לי לשמוע את ההקלטות מן הדור האחרון בלי להיות מוכה סייגים וכיווצים. אחרי הכול, אני רוצה ליהנות מן המוזיקה, לא לסבול ממנה. האם אינך מודע לכך שיש אנשים שממש סובלים מצלילים לא נעימים, לא מכוונים, לא הרמוניים, וכיו"ב?
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אתה יואל ואני שמעון ואינני שופט אותך, אז למה לך לשפוט אותי?
אינני מדבר בשם עם ישראל היושב בארצו לבדד ולבטח, אלא בשמי בלבד (או בכינוי החביב שלי כאן, משה).
ובכן כפי שכתבתי, כל קומפקט ששמעתי עד 10000$ (ושמעתי, כמו רבים מאתנו, כמה עשרות) נשמע לאוזניי כפי שתיארתי. יתר על כן: מעולם לא שמעתי נגן תקליטורים, בכל מחיר, שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב.
הנגן היחיד שהעלה חיוך בין אוזניי הוא השילוב שהזכרתי (הטרנספורט של CEC עם הממיר של AUDIO LOGIC). וזאת למה? מפני שסוף סוף שמעתי משהו דיגיטלי שיכול לאפשר לי לשמוע את ההקלטות מן הדור האחרון בלי להיות מוכה סייגים וכיווצים. אחרי הכול, אני רוצה ליהנות מן המוזיקה, לא לסבול ממנה. האם אינך מודע לכך שיש אנשים שממש סובלים מצלילים לא נעימים, לא מכוונים, לא הרמוניים, וכיו"ב?

אין בדברי שיפוט מכל סוג ומין.
רק ציינתי כי, משום מה, האמירות הנ"ל נראות קצת, לא הרבה, אבל בכל זאת קצת מוגזמות, שלא לומר קיצוניות.
מן הסתם לא נחונתי באנינות שלך, אבל התיאורים האלו על עשרות מכשירים שלפחות מחירם ממקם אותם גבוה בסולם, ולאור ניסיוני, נראים כמו הגזמה רבתי.
ואם המדיה הדיגיטלית לא לטעם אוזניך, מוזר שמכשיר אחד, טוב ככל שיהיה, הצליח לעשות את קפיצת הקוואנטום הזאת. דימויים מהמין היצירתי במיוחד זה דבר חביב ומפגין יכולת. מידע לקורא? זה כבר עניין אחר.
אגב, גם אני לא שמעתי נגן תקליטורים "שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב". אם אתה מצאת נגן כזה בפרט ו/או מכשיר כזה בכלל, אני שמח בשבילך. פשוט, לא ידעתי שיש, בכלל, מכשירים שעושים דברים כאלו ש"מטלטלים כמו לולב" (פרט למכונת כביסה בזמן סחיטה, כמובן, ועוד אחד, המוגבל רק למחצית האוכלוסייה הבוגרת של האנושות).
 
נערך לאחרונה ב:

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
סתם לשם עניין , איזה מגברים כן עונים לנושא הזה של גבוהים כאלו ? ובאיזה סדרי מחיר ?

הגברה יקרה מאוד, הרבה מאוד אלפי דולרים. וגם שם ממש מעטים עושים את זה.
אם יצא לך לבקר בתערוכת אודיו בחו"ל ולשמוע טווח רחב של תקציבי מערכות תווכח בעצמך.
אין לדעתי עדיפות למנורות או טרנזיסטור בעניין הזה. מה שקובע זה תכנון וביצוע.
הכוונה למערכת עם מקור דיגיטלי. עם אנאלוג התמונה משתנה לטובה. להגברה יש בקטע הזה
עבודה "יותר קלה".
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
הגישה שגויה

אתה יואל ואני שמעון ואינני שופט אותך, אז למה לך לשפוט אותי?
אינני מדבר בשם עם ישראל היושב בארצו לבדד ולבטח, אלא בשמי בלבד (או בכינוי החביב שלי כאן, משה).
ובכן כפי שכתבתי, כל קומפקט ששמעתי עד 10000$ (ושמעתי, כמו רבים מאתנו, כמה עשרות) נשמע לאוזניי כפי שתיארתי. יתר על כן: מעולם לא שמעתי נגן תקליטורים, בכל מחיר, שהקסים או ריגש אותי או טלטל אותי כמו לולב.
הנגן היחיד שהעלה חיוך בין אוזניי הוא השילוב שהזכרתי (הטרנספורט של CEC עם הממיר של AUDIO LOGIC). וזאת למה? מפני שסוף סוף שמעתי משהו דיגיטלי שיכול לאפשר לי לשמוע את ההקלטות מן הדור האחרון בלי להיות מוכה סייגים וכיווצים. אחרי הכול, אני רוצה ליהנות מן המוזיקה, לא לסבול ממנה. האם אינך מודע לכך שיש אנשים שממש סובלים מצלילים לא נעימים, לא מכוונים, לא הרמוניים, וכיו"ב?



הגישה הזו שגויה לחלוטין.

מאוד יכול להיות שהקומפקט של EMM בסדרי גודל יותר טוב מהקומפקט שאהבת, אבל המערכת ששמעת איתו מאוד לא לטעמך.
הפרדת המשתנים המוזרה הזאת, בה אתה טוען שאתה יכול לאבחן השפעת קומפקט מתוך מכלול של אלקטרוניקה, רמקולים, אקוסטיקה וכבילה, היא אשליה ולא צריך להיות מומחה גדול באודיו כדי להבין שאין מאחוריה בסיס.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
ליואל פרלמן,
פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב.

לאייל פור,
אני מכיר מצוין את המערכת השנייה ושמעתי אותה עם כמה וכמה נגנים.
שנית, אני בהחלט חושב שניסיון רב ואוזן טובה מאפשרים לבודד משתנים,
ואני מניח שהיית מסכים אתי אילו הייתי מוקסם מאחד הנגנים שאתה משווק.

לדיז 1,
אינני רוצה שום שיג ושיח איתך!
ניסיתי להיות נחמד איתך לרגע, אבל אתה ממשיך כהרגלך בהתבריינות שלך.
בשום אתר אין מקום לעבריין מקלדת סדרתי כמוך, ואם לא תסור מדרכי,
לא רק שאפנה להנהלת האתר, אלא אגיש נגדך תלונה למשטרה.
ראה הוזהרת!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ליואל פרלמן,
פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב.

לאייל פור,
אני מכיר מצוין את המערכת השנייה ושמעתי אותה עם כמה וכמה נגנים.
שנית, אני בהחלט חושב שניסיון רב ואוזן טובה מאפשרים לבודד משתנים,
ואני מניח שהיית מסכים אתי אילו הייתי מוקסם מאחד הנגנים שאתה משווק.

לדיז 1,
אינני רוצה שום שיג ושיח איתך!
ניסיתי להיות נחמד איתך לרגע, אבל אתה ממשיך כהרגלך בהתבריינות שלך.
בשום אתר אין מקום לעבריין מקלדת סדרתי כמוך, ואם לא תסור מדרכי,
לא רק שאפנה להנהלת האתר, אלא אגיש נגדך תלונה למשטרה.
ראה הוזהרת!

כל אחד והתגובות שלו. כשאני שומע פטיפון טוב אני נהנה אבל נשאר במצב פיזי רגוע. טילטול יפגע לי קשות בבמה.:)


לא מסכים לחלוטין לשתי האמרות שהפנת לאייל.
1- לא ניתן לבודד מכשיר אחד ממערכת שלמה שהיא לא שלך. אולי ניתן להבחין בשינוי אך ניתוח מפורט למשתנה היחיד במערכת שאינך חי איתה הוא קשה עד בלתי אפשרי.

2- גם במערכת שאתה חי איתה אינך יכול להחליף שני מכשירים ולבודד {באוזן} רק אחד מהם. ישנם יחסי גומלין בין כל המכשירים והחלפת מכשיר אחד יכול להציג שינוי מהותי שיבוא דווקא ממכשיר שלא הוחלף {כמובן כתוצאה מהמשתנה}.

אסביר.
נניח שהחלפת רמקול. אתה עלול להסיק מסקנה שהרמקול החדש יותר טוב מהישן. מה שכחנו? שהמגבר שלך פשוט מסוגל להתמודד עם הרמקול החדש יותר טוב מפני שהוא יותר נציל ואתה נניח עם מגבר SET. כך אפשר להביא דוגמאות על כל מכשיר ומכשיר שתחליף.

ולכן, אם אתה יודע שהחלפת הרמקול לנציל יותר ייתן למגבר עוד אוויר צריך לדעת לנתח את הרמקול מול המגבר ולא לשלול את הרמקול הקודם שהמגבר התקשה להניע.

רוצה לאמר.
משתנה אחד במערכת משפיע על כל המערכת ולכן המערכת צריכה להציג את המשתנה באופן שווה {או דומה} למכשיר ששונה.

אני מנסיוני {מתוקף תפקידי יצא לי להחליף הרבה מכשירים במערכת } מעולם לא הצלחתי לבודד משתנה אחד מתוך שניים כאשר שניהם חוברו בו זמנית למערכת שלי.

לגבי רוזי.
הלכת קצת רחוק, משטרה? כולה הוא מתווכח איתך בפורום.:מבולבל:
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
נמר,
לא רוזי, אלא דיז 1. ולא הלכתי רחוק, כי הוא כבר מתח יותר מדי את החבל
לגבי השאר, אגיב בהמשך.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
בואנה נמר, אתה כותב ממשאלות ליבך?
מה אתה מערבב אותי עם משטרה ומשה:)
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
יהיה מעניין

יהיה מעניין אם המשטרה דווקא תרצה לחקור את DIZ 2. ... (lol) ...
 
נערך לאחרונה ב:

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
"פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב."
- מטלטל? הפטפון? כמו לולב?
אכן, חוויות כבירות הן. בעוונותי לא היה לי העונג. ייתכן, ומתישהו. אמן.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שנית, אני בהחלט חושב שניסיון רב ואוזן טובה מאפשרים לבודד משתנים,

להפך, ניסיון רב מלמד שאי אפשר לבודד משתנים בתוך מערכת שאתה לא מכיר.

אדם מנוסה, ברצונו לבדוק מכשיר ספציפי, תמיד יעשה זאת בסביבה בה הוא מכיר את שאר המשתנים (שאר חלקי המערכת).
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
בואנה נמר, אתה כותב ממשאלות ליבך?
מה אתה מערבב אותי עם משטרה ומשה:)

לפחות ראית שגם עלייך אני מגן.:D

המשפט הזה תקף גם לגידי. הוא אולי ציני אבל האחרון שהייתי מתלונן עליו במשטרה - ועל מה? על זה שדעותיו שונות משלך ושהוא מנסה "להוכיח" אותך? :מבולבל:

שמעון - הכי טוב לא להתייחס לאדם שעושה לך לחץ דם גבוה.:)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
להפך, ניסיון רב מלמד שאי אפשר לבודד משתנים בתוך מערכת שאתה לא מכיר.

אדם מנוסה, ברצונו לבדוק מכשיר ספציפי, תמיד יעשה זאת בסביבה בה הוא מכיר את שאר המשתנים (שאר חלקי המערכת).


בדיוק.(Y)
 

yo-ss

אוהב את התחום
הודעות
280
מעורבות
0
נקודות
0
"פטפון, יקירי, פטפון טוב מטלטל אותי כמו לולב."
- מטלטל? הפטפון? כמו לולב?
אכן, חוויות כבירות הן. בעוונותי לא היה לי העונג. ייתכן, ומתישהו. אמן.

יואל, כמה אתה שוקל בערך?
אולי תנסה לשבת על הפלטה ואז להפעיל את הפטיפון :cool:

אה... את הזרוע תשאיר בצד ;)
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
ל-YO-SS תודה, באמת תודה. חשבתי ליישם את זה, אבל אז נזכרתי ביצרן שטען בתוקף כי הפטפון שלו פועל חלק, ואכן, מבט חודר גילה את אשר יגורתי: הנוטינגהם פשוט סובב מעדנות. וזהו.
המשקל שלי, חוששני, גם הוא מוציא אפשרות טלטול מהעסק. באסה
***
לעניין עצמו: ניתן להתרשם מרכיב בכלל וממה ששינה בצליל בפרט רק אגב השוואתו למשהו דומה/קודם/אחר. כל עוד לא נשלף רכיב ובודד, כל מה שניתן ללמוד עליו הוא הצליל הכולל של במערכת. סביר שכאשר הצליל הוא בסדר/מצוי/מטלטל/מפוצץ ושאר ביטויים, המקור, למשל, לא מפשל. סביר גם כי מכיוון שלמשה הייתה בעיה עם צליל דיגיטלי, סביר שהמכשור הנ"ל אכן לא עושה לו פריחות.
מכאן, ועד לומר דברים ממוקדים על רכיב מסוים, הדרך ארוכה היא ורבה.
 
נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
רק עכשיו קראתי את כל השרשור המגוחך הזה.

אני רוצה להבין משהו, מישהו פתח פוסט התרשמות על מקור בשתי מערכות אודיו שונות לגמרי ואתם מתייחסים לכך ברצינות?

זו דוגמא מצויינת לאיך אסור לבצע השוואות באודיו ותו לא. זה הרבה פחות מחובבנות לשמה.
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור