חוסר לינאריות גורם לדחיסת התחום הדינמי או הרחבתו (פחות נפוץ).
עיוות הרמוני נובע מדחיסה, מכוונת או לא מכוונת, שכן במישור התדר היא גורמת ליצירת הרמוניות נוספות על האות המקורי.
... ומהי מערכת לינארית.
דבריך היו תגובה לדבריך אתה.זה הפח הדמגוגי בו נפלת – דבריי היו בתגובה לטיעון שבתקליט יש דחיסה לאחר המאסטרינג.
דיגי, לא רלבנטי?
אין קשר?
עכשיו אתה כבר נכנס, לאזור שבו מה שאתה אומר, כלל אינו טכני, אלא דעתך בנושא, מה זאת אומרת לא רלבנטי?
אם תוצאות המחקרים של איך מה נשמע לאוזננו, לדעתך לא רלבנטי לענייננו, אז אין טעם להתדיין בנושא, הנך רשאי לבחור באיזה מודל עיוות וטווח דינמי שתבחר.
Look who's talkingאתה מקשקש בנושא שאין לך מושג לגביו.
אף אחד לא טען שייש דחיסה לאחר המאסטרינג.
לא לאחר המאסטרינג. רק בשלב שבו מעבירים את האות המוקלט דרך מסלול הייסורים והעיוותים, כולל RIAA, דחיסה וניסיון לפצות על חוסר הליניאריות של ה-disc cutter.האם קיימת דחיסה בפטפון, לאחר המאסטרינג? אם כן, מה גורם לדחיסה זאת?
או שנושא הדחיסה והקשר שלה לעיוותים לא שייך לפטפון?
דיגי, לא רלבנטי?
אין קשר?
עכשיו אתה כבר נכנס, לאזור שבו מה שאתה אומר, כלל אינו טכני, אלא דעתך בנושא, מה זאת אומרת לא רלבנטי?
אם תוצאות המחקרים של איך מה נשמע לאוזננו, לדעתך לא רלבנטי לענייננו, אז אין טעם להתדיין בנושא, הנך רשאי לבחור באיזה מודל עיוות וטווח דינמי שתבחר.
נסדר לך איזה crown 500, שלא יכנס לרוויה גם עם רמקול מפלצתי,עם איזה onboard realtek מצחין שימדד מבחינת טווח דינמי "יותר טוב" מתקליט, ואתה מסודר.
יש בעייה מהותית אם כל דבר שאתה לא מבין == "גיבוב חסר פשר" או "קישקוש" או "סתירה" או איזושהי "הערכה" אחרת.אנא האר את עייני, מהי תגובה תרבותית להודעה מס' 152 של עמיר, שהיא גיבוב חסר פשר של מונחים טכניים?
מהי תגובה תרבותית להודעה מס' 146 שבה משפט אחד סותר את המשפט הבא אחריו?
{טוב נו, גישה של מדען 2010 - לא בודק ומצהיר הרבה}.
חבל על הזמן להתווכח אתך
לוגיקה למתחילים:חוסר ליניאריות אינו דחיסה, בשום מקרה
זה יהייה מצחיק!!!אתה מוזמן להצטרף לקורס האלקטרוניקה.
הנושא יוסבר בשלבים מתקדמים שלו.
מה יהייה?
חבל על הזמן להתווכח אתך
ביקשת ממני סימוכין לטענה שאתה עיוותת והכנסת לפה שלי ("עיוות הרמוני גורם לחוסר לינאריות"). וחזרת על כך שלוש פעמים. כמו שעמיר אומר - אתה בלופ עם עצמך.ביקשתי ממנו שוב ושוב סימוכין לטענה השגויה שלו. כמובן שהוא לא הביא סימוכין – משום שאין כאלה.
ביקשת ממני סימוכין לטענה מופרכת שאתה עיוותת והכנסת לפה שלי ("עיוות הרמוני גורם לחוסר לינאריות").
חוסר לינאריות גורם לדחיסת התחום הדינמי או הרחבתו (פחות נפוץ).
...
עיוות הרמוני נובע מדחיסה, מכוונת או לא מכוונת, שכן במישור התדר היא גורמת ליצירת הרמוניות נוספות על האות המקורי.
אמנם דחיסה יכולה להעלות את רמת העיוות ההרמוני, אבל העיוות הרמוני לא נובע מדחיסה – לא בהכרח ולא תמיד.
חוסר ליניאריות של רכיב הגבר אינו מעיד על דחיסה, לא תמיד ולא בהכרח.
לבד מדבריך שלך, האם יש לך סימוכין לכך שעיוות הרמוני, תמיד ובהכרח, נוצר בשל דחיסה?