חזרה בתשובה

  • פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך

Croc

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
111
נקודות
43
האמת זה הולך כך:
never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never...........
לקוחים קצת אוויר
never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never say never
 

mmhifi

אוהב את התחום
הודעות
192
מעורבות
11
נקודות
18
הכול בסדר?(lol)(lol)(lol)
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
אלדר - מערכת שלי מסוגלת להרס בנין קומות באיזה TRANSIENT טוב ונקי...
ועדיין הפדל בין דיסק ותקליט הוא מאוד משמאותי...
איך אמר דיז"בס מרסק כליות".
בקשר להבבבבבדל בין דיסק לתקליט,מסכים שיש בזה משהו,אבל לא ברמות שאני פוגש אצל רוב החברה, לא של הפטפונים ,לא ראשים ,ולא פונו,
כדי לעבור נגן באמת טוב בכל תחום ,ולא רק באיזה תקליט ספציפי צריך חתיכת פטפון ואביזרים בעשרות אלפי דולרים,
יש לי חבר שיש לו משהו כזה, באמת אנלוג במיטבו, והכי חשוב שמה אלו התקליטים ששוים כמו כל המערכת,
אז קח לך מין קוזמה שכזה ,שים עליו תקליט מקורי הדפסה ראשונה ב 2000 דולר, חבר אליו ראש של גולפינגר ב10000 דולר,ואז תשמע קצת יותר טוב מתקליטור זהה ב50 שקלים על נגן יקר מאוד,
מה שאני אומר שבתנאים של הצע המוסיקה היום,עד שתתמצא תקליט נורמלי תצא לך הנשמה, ברוב המיקרים בהבשוואה נניח בין תקליט של אלטון גון לבין דיסק שלו,לתקליט העכשוי אין סיכוי לעבור את הדיסק או קטע זהה בהי רזולוטיין,
והתקליטים שמסתובבים היום בשוק המשימשים רובם זבל, מצאת תקליט גז במצב טוב נניח של ביל אוונס,כבר תשלם מאות דולריםיש לי חבר שיש לו את כל 100 המומלצים של HP בהדפסות מקוריות,כדי לקנות סט כזה צריך למכור דירה 4 חדרים בחולון,-זה מוזיקה זמינה או לא?
אז מה עושים כולם, קונים 500 תקליטים חורקים ומעופשים ב20 שקלים לאחד, רוב הזמן מנסים לדלות את המוץ מן התבן,ואחרי כמה שעות מכבים המערכת,לעומת זאת בעל נגן תקליטורים טוב, קונה דיסק ב90 שקלים נניח של בלו נוט או פנטסי,ECM ,ומיד מובטח לו שעות של הנאה ממוסיקה באיכות מעולה,בתור אחד שמכיר את שתי הצדדים,אל תבלבלו את הביצים,ספרו לי על מישהו שיש לו ספרית תקליטים כמו שצריך של גז במחיר הגיוני,אם אתה לא שיך סעודי אין סיכוי כמעט שיש לך משהו ששוה,ואז אתה מקבל איזה נטיה מוזרה לשמוע קלאסי שאתה לא מת על זה,כי זה מה יש.
לאז מסביר לעצמך עיי תרגילי מדיטציה ונשימות עמוקות ,שהצליל טבעי,אנלוגי ,אורירי,שהפצפוצים לא מפריעים לך,
והסדקים ניכרים אפילו אצל גדולי האספנים של תקליטים בארץ,גר מולי בחור שהוא אולי האספן הרציני ביותר עשרות שנים של מוסיקה אנלוגית,לפני כמה חודשים קנה מטדי ממיר,שיפר את הנגן שלו באחר,ושומע דיסקים בסתר.
אי אפשר כמעט היום שהמקור העיקרי שלך יהיה אנלוגי,פשוט אין DATA אנלוגית זמינה.
 

mmhifi

אוהב את התחום
הודעות
192
מעורבות
11
נקודות
18
סליחה-אבל אוסף של שתויות... רוב התקליטים מ "חור בשחור" נשמעים יותר טוב מרוב הדיסקים.
מה כן - צריך אוזניים ויכולת לכוונן חדר וציוד... ועוד סבלנות לנקות תקליטים... ובתנאים של חוסר זמן, עייפות ועצלנות כללית - זה לא תמיד בא לך, במיוחד שדיסק נשמע סביר סוף סוף...
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
כמה הערות ל-Katzofe
1. הראש MC-5000 צריך להיות ענתיקה אמיתית. זה ראש שלא מיוצר מזה מס' שנים - אני לא מסתדר עם הטענה של 4 שנים בלבד.
2. הראש הנ"ל מוציא מתח מאד נמוך. מנסיוני עם ה-3000, למדתי שהנתון הרשמי של החברה (0.2mV) פשוט לא נכון, והראש מוציא לא הרבה יותר מ-0.1mV . את זאת למדתי במרוצת הזמן בהשוואה לראשים דומים מחברות אחרות.
3. לפחות לגבי ה-3000, ההנחייה שקיבלתי בזמנו מהמהנדס הראשי של אורטופון, היא לכוון את ה-Anti-Skating כ-50% יותר מאשר VTF. אני מניח שה-5000 מקרה זהה אם כי אין לי סימוכין לכך (יש רמז במנואל).
4. פונו-סטייג' מנורתי, טוב ככל שיהיה, לא יכול לתמוך בראשים מהסוג הזה, עקב Gain מוגבל. העיצה של לשים שנאי היא עיצה סבירה אם כי הנסיון שלי עם השנאי של אורטופון על ציוד טרנזיסטורי לא היה מדהים - אני העדפתי בסופו של דבר פונו-סטייג' טרנזיסטורי שקט במיוחד עם GAIN של 64dB ואופי מאד אנליטי.
5. רמקולים של AE1 על מערכת כזו? וואו...
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
בקשר למספר בערות שהופנו ל- Katzofe .
יתכן שיש אצלו בעיה טכנית שאינה קשורה למחיר הציוד. באותה מידה זה בהחלט אפשרי שזאת פשוט ההעדפה האישית שלו – הוא מעדיף את הצליל של תקליטורי CD .
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
כמה הערות ל-Katzofe
1. הראש MC-5000 צריך להיות ענתיקה אמיתית. זה ראש שלא מיוצר מזה מס' שנים - אני לא מסתדר עם הטענה של 4 שנים בלבד.
2. הראש הנ"ל מוציא מתח מאד נמוך. מנסיוני עם ה-3000, למדתי שהנתון הרשמי של החברה (0.2mV) פשוט לא נכון, והראש מוציא לא הרבה יותר מ-0.1mV . את זאת למדתי במרוצת הזמן בהשוואה לראשים דומים מחברות אחרות.
3. לפחות לגבי ה-3000, ההנחייה שקיבלתי בזמנו מהמהנדס הראשי של אורטופון, היא לכוון את ה-Anti-Skating כ-50% יותר מאשר VTF. אני מניח שה-5000 מקרה זהה אם כי אין לי סימוכין לכך (יש רמז במנואל).
4. פונו-סטייג' מנורתי, טוב ככל שיהיה, לא יכול לתמוך בראשים מהסוג הזה, עקב Gain מוגבל. העיצה של לשים שנאי היא עיצה סבירה אם כי הנסיון שלי עם השנאי של אורטופון על ציוד טרנזיסטורי לא היה מדהים - אני העדפתי בסופו של דבר פונו-סטייג' טרנזיסטורי שקט במיוחד עם GAIN של 64dB ואופי מאד אנליטי.
5. רמקולים של AE1 על מערכת כזו? וואו...

הפונו של מנלי כולל שנאי Step up, דרגת הMM שלו מוציאה 48DB בערך...
מנסיון שלי אצל עופר, גם עם רמקול אחר, וגם עם הפונו הקודם וראש שלטר 901 היה תמיד חסר משהו מהותי בצליל. יתכן שזה מיס מאטצ' של זרוע עם דק?
עופר גם ציין שהפטיפון הגיע אליו שהזרוע לא ישבה במקומה המדויק, והיה צריך לקדוח חורים חדשים...
יתכן ויש גם בעיית גיין ,אם ה5000 אכן מוציא 0.1MV יתכן וצריך עוד הגבר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
אני עדיין מנסה להבין את מקור האכזבה של עופר, לכן כמה שאלות והצעות.

בוא נניח שהפטיפון תקין, הזרוע תקינה וכ"ו. פשוט מכיון שדרך האינטרנט אי אפשר לבדוק.

נראה שיש קצת בעיה של GAIN במערכת. 65 דיבי בפונו זה לא מעט, אבל גבולי ל-0.2 מיליוולט. ב - 0.1 מיליוולט, למשל, כבר חייבים 72 די.בי.
במערכת עם רמקולים קלים יחסית להנעה ועם המגבר המנורתי הנוכחי אני משער שאין בעיה, אבל עם ה - AE1 שדורשים המון זרם, אני משער שהמצב גבולי בקומפקט, ופחות מגבולי עם הגיין של הסט האנאלוגי. התוצאה שהייתי מצפה היא צליל קצת סגור וחסר דינמיות
הפיתרון - לבדוק את המערכת עם מגבר טרנזיסטורי חזק עם גיין גבוהה או עם אותו מגבר ורמקולים קלים מאוד להנעה.

עוד משהוא שלא הבנתי - האם את אותם תקליטים עופר שמע גם במערכות אנאלוגיות אחרות - ואם כן, האם הבעיה נשארה לדעתו, ומה חשבו בעלי אותן מערכות?

ועוד משהוא - כשעופר קנה ממני את הסט לפני 10 שנים פלוס, התוצאה היתה טובה כל כך שאם אני זוכר נכון, הוא מכר את ה - CD שלו ולא רצה יותר דיסקים. האם הצליל השתנה מאז, או אולי הטעם / המערכת?

אייל, הסאונד הפוך ממה שאתה מתאר.. ממש לא חסר דינמיות, (בסידי בעיקר) ובוודאי לא סגור.
הרמקול הנ"ל אינו יורד מ-6 אוהם ולכן אינו בעייתי במיוחד ,חדר בגודל 3x4 מ"ר.
אכן נגנתי מספר תקליטים נבחרים במערכות אחרות (גם אצל עופר שחורי ) אופי של סאונד
נותר כשהיה

הסט נרכש לפני כ-10 שנים כפי שציינת ואכן זרק לקרשים את ה-Meridian 508 שהיה לי
בשעתו, רק מאז משהו השתנה בדיגיטל, הלא כן?
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
הבעיה שלך אלדר, היא שאתה חושב שצריך לזרוק עשרות אלפי דולרים

איך אמר דיז"בס מרסק כליות".
בקשר להבבבבבדל בין דיסק לתקליט,מסכים שיש בזה משהו,אבל לא ברמות שאני פוגש אצל רוב החברה, לא של הפטפונים ,לא ראשים ,ולא פונו,
כדי לעבור נגן באמת טוב בכל תחום ,ולא רק באיזה תקליט ספציפי צריך חתיכת פטפון ואביזרים בעשרות אלפי דולרים,
יש לי חבר שיש לו משהו כזה, באמת אנלוג במיטבו, והכי חשוב שמה אלו התקליטים ששוים כמו כל המערכת,
אז קח לך מין קוזמה שכזה ,שים עליו תקליט מקורי הדפסה ראשונה ב 2000 דולר, חבר אליו ראש של גולפינגר ב10000 דולר,ואז תשמע קצת יותר טוב מתקליטור זהה ב50 שקלים על נגן יקר מאוד,
מה שאני אומר שבתנאים של הצע המוסיקה היום,עד שתתמצא תקליט נורמלי תצא לך הנשמה, ברוב המיקרים בהבשוואה נניח בין תקליט של אלטון גון לבין דיסק שלו,לתקליט העכשוי אין סיכוי לעבור את הדיסק או קטע זהה בהי רזולוטיין,
והתקליטים שמסתובבים היום בשוק המשימשים רובם זבל, מצאת תקליט גז במצב טוב נניח של ביל אוונס,כבר תשלם מאות דולריםיש לי חבר שיש לו את כל 100 המומלצים של HP בהדפסות מקוריות,כדי לקנות סט כזה צריך למכור דירה 4 חדרים בחולון,-זה מוזיקה זמינה או לא?
אז מה עושים כולם, קונים 500 תקליטים חורקים ומעופשים ב20 שקלים לאחד, רוב הזמן מנסים לדלות את המוץ מן התבן,ואחרי כמה שעות מכבים המערכת,לעומת זאת בעל נגן תקליטורים טוב, קונה דיסק ב90 שקלים נניח של בלו נוט או פנטסי,ECM ,ומיד מובטח לו שעות של הנאה ממוסיקה באיכות מעולה,בתור אחד שמכיר את שתי הצדדים,אל תבלבלו את הביצים,ספרו לי על מישהו שיש לו ספרית תקליטים כמו שצריך של גז במחיר הגיוני,אם אתה לא שיך סעודי אין סיכוי כמעט שיש לך משהו ששוה,ואז אתה מקבל איזה נטיה מוזרה לשמוע קלאסי שאתה לא מת על זה,כי זה מה יש.
לאז מסביר לעצמך עיי תרגילי מדיטציה ונשימות עמוקות ,שהצליל טבעי,אנלוגי ,אורירי,שהפצפוצים לא מפריעים לך,
והסדקים ניכרים אפילו אצל גדולי האספנים של תקליטים בארץ,גר מולי בחור שהוא אולי האספן הרציני ביותר עשרות שנים של מוסיקה אנלוגית,לפני כמה חודשים קנה מטדי ממיר,שיפר את הנגן שלו באחר,ושומע דיסקים בסתר.
אי אפשר כמעט היום שהמקור העיקרי שלך יהיה אנלוגי,פשוט אין DATA אנלוגית זמינה.


על מערכת אנלוגית בשביל לקבל צליל יפה וכיפי מרב התקליטים בבית, ושכל הנוצץ יקר
זו בעיה שלך, בשביל לבנות סט אפ אנאלוגי טוב, צריך טאצ' חבל"ז וידע,
לא צריך גולדפינגר, אפשר Denon DL למינהם.
אתה יכול לבנות סט מהנה ביותר מבלי לשבור את חשבון הבנק. מלחפש מותגים ומחירים חמש ספרתיים לא תגיע רחוק
מסכים איתך שזה לא תחליף לCD, אבל זו תוספת אדירה במערכת לכל חובב מוסיקה אמיתי
Rock the house!
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
OK

אייל, הסאונד הפוך ממה שאתה מתאר.. ממש לא חסר דינמיות, (בסידי בעיקר) ובוודאי לא סגור.
הרמקול הנ"ל אינו יורד מ-6 אוהם ולכן אינו בעייתי במיוחד ,חדר בגודל 3x4 מ"ר.
אכן נגנתי מספר תקליטים נבחרים במערכות אחרות (גם אצל עופר שחורי ) אופי של סאונד
נותר כשהיה

הסט נרכש לפני כ-10 שנים כפי שציינת ואכן זרק לקרשים את ה-Meridian 508 שהיה לי
בשעתו, רק מאז משהו השתנה בדיגיטל, הלא כן?

אם כך, מה אופי הסאונד שמפריע לך?

עם איזה פטיפון שמעת אצל שחורי?

הרמקול ממוצע 6 אום, יורד ל - 4.5, אבל דורש הגברה אימתנית - וזה מניסיון. עוד לט=א שמעתי מגבר מנורות קט=ונוונציונלי שיממש את הפוטנציאל שלו.

כן, הרבה השתפר בדיגיטלי. אבל גם באנאלוגי
icon7.gif
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
על מערכת אנלוגית בשביל לקבל צליל יפה וכיפי מרב התקליטים בבית, ושכל הנוצץ יקר
זו בעיה שלך, בשביל לבנות סט אפ אנאלוגי טוב, צריך טאצ' חבל"ז וידע,
לא צריך גולדפינגר, אפשר Denon DL למינהם.
אתה יכול לבנות סט מהנה ביותר מבלי לשבור את חשבון הבנק. מלחפש מותגים ומחירים חמש ספרתיים לא תגיע רחוק
מסכים איתך שזה לא תחליף לCD, אבל זו תוספת אדירה במערכת לכל חובב מוסיקה אמיתי
Rock the house!

מסכים גם מסכים. ב-40000 ש"ח, בערך (מחיר חדש. הרבה פחות מחיר יד שנייה.) אפשר להרים מערכת אנלוגית שטוחנת, מבחינות מסוימות, כל נגן תקליטורים ששמעו אוזניי אי פעם, ובעיקר ביצירות בהיקף גדול, כגון סימפוניות וכיו"ב.

גם הטענה שרוב התקליטים המשומשים לא שמיעים איננה נכונה. כל מי שרוצה לבנות בארץ ספריית מוזיקה קלסית מתקליטים, יעשה את זה בקלות ובממון זעיר (מחיר אסלה בדירת ארבעה חדרים בחולון, שניצל). לרוב, מצב התקליטים האלה טוב עד מצוין, ומכונה לניקוי תקליטים תשפר את המצב לאין ערוך.

לגבי הדפסות ראשונות: לרוב זה נכון שההדפסות הראשונות נשמעות טוב יותר (בדרך כלל צליל דינמי ועשיר יותר), אבל לא תמיד. יש גם מקרים הפוכים. מכל מקום, מי שלא שקוע בפטיש של הדפסות ראשונות, ייהנה מאוד גם מהדפסות מאוחרות יותר, ומרב הסיכויים שהוא בוודאי ייהנה מתקליט נקי יותר ועם פחות שריטות.

אין מה לעשות, המדיום האנלוגי עושה מוזיקה. וכשמתרגלים לכל ההתרוצצות מסביב לפטפון ולתקליטים זו לא נראית מלאכה קשה (אם כי תמיד תעבתי לנקות תקליטים במכונה).

אז אפוא הבעיות במדיום הזה?
1. כמו שאמר שניצל, אין אפשרות להרים היום ספריית ג'ז רחבה וסדורה היטב אם אתה לא שייח סעודי. במילים אחרות, חובבי התקליטים נאלצים להסתפק רק מן השיירים שהם מוצאים פה ושם. אין כך שום אפשרות לבנות ספרייה יפה של המוזיקה שאדם אוהב (כאמור, חוץ ממוזיקה קלסית ורומנטית בביצועים ישנים).
2. הוא שבק חיים לפני 25 שנה בערך. במילים אחרות: אם מעניין אותך לשמוע מה עשו ב-25 השנה האחרונות אתה בבעיה חמורה.
3. אחרי שמתרגלים לנוחות של נגן התקליטורים, המביאה אותך בעקבות זה להקשיב יותר למוזיקה ופחות לבעיות של המכשור, קשה מאוד לחזור לפטפון.
4. הרמה של כמה נגני תקליטורים היום היא כל כך גבוהה ומענגת, עד שההתעסקות בפטפון נראית פתאום טרחנית ואודיופילית לשמה.
5. רמת ההקלטות ב-15 עד 20 השנה האחרונות בתחום המוזיקה הקלסית (בעיקר בסגנונות הברוק, הרנסנס וימי הביניים) היא כל כך גבוהה (והיא עלתה אף יותר בעשור האחרון), עד שהיא יכולה לספק אפילו אודיופילים כבדים.

עם זאת, למי שמתעקש, הדרך היא להחזיק בפטפון ובנגן תקליטורים. בכל זאת, מה שהוקלט בתקופת התקליטים ונמצא על גבי תקליטים, נשמע בדרך כלל טוב יותר מן ההעברה הדיגיטלית. כמו כן, יש לא מעט תקליטים שלא הועברו עדיין למדיה הדיגיטלית, וכנראה לא יעברו לעולם.
בנוסף, התקליטים - לפחות במוזיקה קלסית - הרבה הרבה יותר זולים מן ההעברות הדיגטליות שלהם.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
אם כך, מה אופי הסאונד שמפריע לך?

עם איזה פטיפון שמעת אצל שחורי?

הרמקול ממוצע 6 אום, יורד ל - 4.5, אבל דורש הגברה אימתנית - וזה מניסיון. עוד לט=א שמעתי מגבר מנורות קט=ונוונציונלי שיממש את הפוטנציאל שלו.

כן, הרבה השתפר בדיגיטלי. אבל גם באנאלוגי
icon7.gif

כאמור אני מדבר אך ורק על מוסיקה קלאסית ,לדעתי לא חסר תקליטים קלאסים שנעימים
לאוזן רק שלצערנו המצב הוא כפי ששניצל תאר (ערן, לתשומת ליבך) מעבר לכך איכות
שחזור המוסיקה בסידי עולה לדעתי לאין ערוך על זו שניתן להשיג בפטיפון בכל הקשור
לגודל של תזמורת ,הדינמיקה ,הבמה וכיו"ב, אין בנמצא תקליטים שמנגנים תזמורת
בצורה זו ולא חשוב הפטיפון עליהם הם מונחים .
נכון הדבר שחלקם אכן נעימים לאוזן ויש חשיבות לאיכות הפטיפון הכיוונים וכו' אבל
לדעתי המאמץ אינו משתלם כלל ,מה גם שמדובר בעלויות גבוהות מאד.
זאת אני טוען לאחר ששמעתי מספר סט-אפים אנלוגים יקרים כולל של שחורי
בשעתו( פטיפון Clearaudio)

אני חוזר וטוען שלא קיימת אצלי בעיית gain ,המינימום של הרמקול AE1 הוא 6 אוהם
ולא הממוצע, אני מוצא את הרמקול הנ"ל מתפקד נהדר בחדר קטן (3x4) ומשמש
עבור מוסיקה קלאסית.עבור רוק כבד וכו' הייתי מחפש משהו אחר.
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
לדעתי לא כך

דינמיות וגודל במה? באנאלוג טובה הרבה יותר.

פירוט ומיקרודינמיקה? כנ"ל.

שיחזור הרמוניות, מהירות וטבעיות? כנ"ל.

לגבי הקליר אודיו שהיה לפני שנים אצל שחורי - כבודה של החברה במקומו, רבים אוהבים אותה, אבל הצליל שלה מסוים מאוד מאוד בשל השימוש הבלעדי בחומרים אקריליים.

מכיון שאתה ממש לא נהנה מהפטיפון שלך, והבאתי כמה אפשרויות למה זה יכול להיות, כדאי שתמכור אותו בכל מחיר שיציעו לך. חבל, אבל זה המצב.

את התקליטים תוכל להעביר אלי.
icon7.gif
icon15.gif
 

Croc

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
111
נקודות
43
שמעון,
יש לי מאות תקליטים קלאסיים - רוב רובם נשמעים רע.
לעומת CD או SACD הם נשמעים כמו רדיו טראנזיסטור מלפני 30 שנה.

הוצאות מוצלחות לא מוצאים בחור בשחור ב-5 ש"ח ולשלם 50$-150$ עליהן זה מטופש מבחינתי בזמן שיש מבחר גדול של SACD קלאסיים במחיר של 10$-15$.

אני בכלל שומע ג'אז ויש לי כמה תקליטים חדשים מחברות טובות - הם נשמעים חמוד מאוד ואכן יש חוויה אחרת.
אבל SACD כל כך קרוב בחוויה ויש כל כך הרבה דיסקים זמינים (wish list שלי מעולם לא נגמר) שזה הופך ל-no brainer.

ועוד לא דיברנו על רכישת תקליטים חדשים מחול ועד כמה זה יקר ולא אמין ורק מוצאי חשק.
זה מגיע לרמות גיחוך שאני קיבלתי פעם תקליט חדש הדפסה עכשיות בניילון שמעולם לא נפתח - אבל בפנים שרוט.
הייתי צריך לשלם על חשבוני עלות משלוח חזרה כדי לקבל תקליט אחר. ממש חויה מפוקפקת.......
 

Triton

חבר משקיען
הודעות
1,249
מעורבות
0
נקודות
0
katzofe, וכל מי שמושקע גם באנלוגי וגם בדיגיטלי:

הייתי שמח לדעת, האם השקעת את אותו סכום, גם בצד הפלייבק הדיגיטלי ?
אם לא, באיזה יחס למחיר שהשקעת באנלוגי ולמה.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
שוויה של המערכת האנלוגית שלי הוא יותר מאשר פי 6 ממחיר הנגן הדיגיטאלי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אצלי זו נקודה קצת כואבת.

אני רכשתי את הפטיפון שלי שהלירות סטרלינג היו בשמיים {אולי בשיאן} ולכן מה שהשקעתי אז היה הרבה מאוד והיום הוא כמעט מחצית. אם נסתכל על השקעה של אז, המצב הוא שהפטיפון שלי עולה כמעט כפליים מהנגן הדיגיטלי שלי.

מעבר לכך, מתוקף תפקידי השוואתי את הפטיפון שלי לנגנים דיגיטלים שעולים גם כפול מהסטאפ האנלוגי. תמיד, בלי יוצא מהכלל, העדפתי את האנלוג.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
גנאדי,

על הפטיפון שלך מורכב ראש פשוט. לא השקעת עשירית מהזמן בהתעסקות איתו לעומת הזמן שהשקעת בשינויי הגברה, כבילה ומקור דיגיטלי.

לדעתי, לומר שהתקליטים נשמעים אצלך רע בלי ממש להשקיע, זה לא הכי הוגן.
 

Croc

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
111
נקודות
43
אתה צודק - לא השקעתי בזמן והתעסקות.
אני לא מספיק מומחה.
אייל פור סידר את הכל. טוב? לא טוב? בטח יותר טוב ממיני.
הראש עצמו הוא 750$ לא ממש גרושים.....

שוב - אני יותר רואה בעיה במידה ולא בציוד.
כי תקליטים טובים נשמעים כיף.
רק יש לי מעט מדי כאלו.
 

itz56

אוהב את התחום
הודעות
466
מעורבות
30
נקודות
28
סליחה-אבל אוסף של שתויות... רוב התקליטים מ "חור בשחור" נשמעים יותר טוב מרוב הדיסקים.
מה כן - צריך אוזניים ויכולת לכוונן חדר וציוד... ועוד סבלנות לנקות תקליטים... ובתנאים של חוסר זמן, עייפות ועצלנות כללית - זה לא תמיד בא לך, במיוחד שדיסק נשמע סביר סוף סוף...

אני מצטער להגיד את זה, אבל החנויות יד שניה של תקליטים תורמים לבעיה
הם חייבות לעשות סלקציה יותר טובה, קניתי משם תקליטים ~~, עד שהגעתי לחנות יד שניה בשבדיה (משפחה) לכל תקליט יד שניה 10 עותקים וכולם מינט (עם כיסוי רך אודיופילי), פשוט תענוג, קניתי רק 8 תקליטים (בעיית משקל), כל התקליטים בחנות (והיו שם עשרות אלפים) 25 שקל
שנה הבאה כנראה אני יעמיס כפול ומכופל
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור