הסיפור על יריב רימר מאודיו קונספט ו-KRELL KSA250.


מצב
הנושא נעול.

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
יש שיר של להקת כוורת.
אם יואל מסר את המכשיר למר רימר מתוך הבנה משותפת שימסר לטכנאי
הרי למר רימר יש אחריות על המכשיר.
ואם יואל מסר את המכשיר ישירות לטכנאי ואפילו בהמלצתו ותיווכו של רימר, הרי שכאן יאין אחריות למר רימר.
פה קבור הכלב
ומאחר ושני הצדדים חלוקים בגירסתם ביחס לנקודה מהותית זו
דינו של העניין להתברר בבית משפט, והצדדים יצטרכו להביא ראיות לעניין זה.
קבלת דבר מתוך כוונה שלא להחזירו, היא גניבה, וצריך להוכיח את היסוד בנפשי
במיקרה זה , לא קיים יסוד כזה ולכן אין טיפול משטרתי

ודבר אחרון. אני קורא תגובתו של מר רימר.
אני חושב שמן הראוי היה לעשות יותר, מעבר לגלגול האחריות, שכן יש נגיעה
בין מר רימר לטכנאי ועל כך אין מחלוקת.
זה ההבדל בין שירות מעולה (גם אני מסרתי לאחרונה מכשיר תיקון לרן שביט (סבו אודיו) שהעביר עבורי
את המכשיר לטכנאי שלו בהרצליה על אף שהסתיימה האחריות)
לבין שירות אחר ואתם תחליטו איך להגדירו.
חברים חבל האנרגיה, המקרה המשפטי מאוד קל לפתרון
השאלה רק מי משקר.
לי כבר יש דיעה ולכם??........................

מאוד פשוט: המגבר הזה נמסר ליריב רימר בפתח חנות אודיו קווסט והוא זה שהעביר אותו לטכנאי שלו.

המגבר הושאר להמשך תיקון במעורבות ישירה של יריב רימר, החל מההמלצה הגורפת, דרך ההשתתפות במו"מ הכספי וגמור בלכלוך על טכנאי אחר - ובעיקר ומעל לכל: הטכנאי הזה הוצג כטכנאי שהעסק עובד אתו; כלומר קיים קשר מסודר. ואכן, בהתחלה, הקשר עם הטכנאי היה דרך יריב רימר.

אלה העובדות. יריב רימר פשוט לא קולט את המחויבות שלו בעניין זה
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
יואל
לחזור על הדברים שוב ושוב לא עושה אותם נכונים יותר
למר רימר יש גירסה הפוכה, וזכותו לטעון כרצונו
דאג לאסוף ראיות לתמוך בגירסתך, שקול הזמנת הטכנאי (אפשר דרך בימ"ש)
אם הינך סבור שיכול לתרום לגירסתך
ותן קרדיט לבית המשפט.
מילה אחרונה למר רימר.
מבלי לקחת אחריות על שום דבר
אם יש ביכולתך בכל דרך לדאוג להשבת המגבר לבעליו
עשה זאת, מן הסתם זה מה שיואל מבקש. אפשר גם להבין אותו....
 

newboy

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
יואל פלרמן הוא אדם שקרן .
הוא היה אצל הטכנאי בחודש שעבר פעם נוספת לבד (בזמן שאני הייתי בתערוכה במינכן)
בוא נעשה שוב פעם סדר :
1.אני לא מעבדה
2.אני לא נציג של חברת KRELL
איזה הגיון יש שאני אקח מגבר בין 15 שנה לערך (לא לתפוס אותי על היום) של חברת KRELL לתיקון ?
המגבר הגיע אליי להחלפת קונקטורים את זה ביצעתי נקודה.
יואל הוזמן לקחת את המגבר והוא החליט להשאיר אותו לתיקון יסודי אצל הטכנאי משיקוליו הפרטיים
מחיר זול לתיקון, משקל כבד לניוד, לא יודע וגם לא עניין שלי (למה זה לא ברור)
אני קיבלתי את הכסף עבור החלפת הקונקטורים ומרגע זה אין שום קשר עסקי בינינו (למה זה לא ברור)
מסייה יואל פלרמן יכול לגשת ולקחת את המגבר שלו בכל זמן נתון (למה זה לא ברור)
אולי בגלל המשקל הוא מצפה שאני אביא לו את זה הביתה ? ואני אומר ת ת קדם !!!

אדון רימר
אתה קולט שכל מה שקורה פה דופק אותך אבל בגדול או לא?
ממה שאנחנו מבינים יואל לא מצליח ליצור קשר עם טכנאי הסתרים המעפן הזה, את זה הצלחת להבין או עדין לא?
יואל לא מבקש לקבל מגבר תקין הוא רק מבקש לקבל את המגבר, את זה הבנת?
מאחר ,שכשאתה רוצה, מסתבר שאתה מצליח לתפוס את טכנאי הסתרים הזה למה שלא תעזור ליואל לקבל את המגבר ????
יש בינכם קשר עיסקי או אין זה ממש לא משנה.
שמעת פעם על המילה שרות? או שתקשר ביניהם או שתעזור לו לקבל את המגבר חזרה כי מסתבר שלך יש את היכולת ולא
אין.
מה ההתעקשות הדבילית הזו שלך לא לעזור לו ??? הוא שילם לך על מה שהיה צריך לשלם נכון? תעזור לו כבר ,פשוט הזויה ההתנהלות שלך וזה ללא קשר מי צודק.

הזוי פשוט הזוי. אני יכול להגיד לך דבר אחד, שאני אישית, בחיים לא אכנס אליך ואני אומר לך שלא רק אני. אתה יוצא פה לא טוב, כי השרות שלך והיחס ללקוח פשוט מתחת לכל ביקורת.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
יואל
לחזור על הדברים שוב ושוב לא עושה אותם נכונים יותר
למר רימר יש גירסה הפוכה, וזכותו לטעון כרצונו
דאג לאסוף ראיות לתמוך בגירסתך, שקול הזמנת הטכנאי (אפשר דרך בימ"ש)
אם הינך סבור שיכול לתרום לגירסתך
ותן קרדיט לבית המשפט.
מילה אחרונה למר רימר.
מבלי לקחת אחריות על שום דבר
אם יש ביכולתך בכל דרך לדאוג להשבת המגבר לבעליו
עשה זאת, מן הסתם זה מה שיואל מבקש. אפשר גם להבין אותו....

אין ליריב רימר, בסופו של דבר - וגם בתחילתו - גרסה עובדתית אחרת.

יריב רימר סבור שהוא אינו אחראי לעובדה שקיבל מגבר, העביר אותו לטכנאי שלו, היה שותף פעיל בעניין התיקון ביותר מדבר אחד, והמגבר לא הוחזר עד היום.

שוב, למרות שלו היה ויש קשר עם הטכנאי הזה, ביותר ממובן אחד, ולמרות זאת הוא, שקיבל את המכשיר על בסיס של קשר צרכני, אינו טורח לעשות דבר וחצי דבר כדי להחזיר אותו. להחזיר אחרי שנה, כן?
פשוט מאוד.
התגובה שלו רק מדגישה את הכשל המוחלט של יריב רימר ואודיו קונספט בכל היבט שהוא: צרכני, מוסרי, חוקי וכל מה שקשור לאינטגריטי של התנהלות במקרה כזה.

בשרשור הזה, יותר מפעם אחת, עלה עניין הפתרון לסאגה המכעורת הזאת: החזרת המגבר ותו לא.

יריב רימר, גם את הדבר הזה, שהוא מחויב לו מכל בחינה שהיא, מסרב לעשות ויחד עם זאת מתבטא באופן נאלח.
זהו כל הסיפור.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
גרופר,
רן שביט הוא אחד האנשים המקסימים וההגונים שיצא לי להכיר בתחום.
אני לא מתפלא כלל על חווית השירות שלך מרן.
.......
 

moshe31

אוהב את התחום
הודעות
74
מעורבות
0
נקודות
0
יריב

אתה מחוייב להחזיר את המכשיר לבעליו ! בחרת לבצע יוזמה ללא מטרת רווח זו בעייה שלך בחרת אתה אמור לתת את השירות אפילו אם הלקוח עולה לך על העצבים יורק מקלל ומרביץ - בחרת בפעולה להעביר לטכנאי הבית שלך מוצר של צד אחד כלומר יואל אתה מחויב ליצור קשר עם הטכנאי ולקחת את המכשיר באותו מצב ( אם לא מתוקן ) כמו שקיבלת אותו ולדעתי לגבות עמלה על השירות אין פשוט מזה - ועצם זה שאינך נוהג בצורה הזאת תמנע ממני ומהמון קוראים פה באתר בכלל על להתקרב ולנסות לבצע עסקים איתך או עם מי מטעמך באודיו קונספט וחבל שכך כי אתם מחזיקים כמה מותגים מעניינים
תעשה את הפעולה הנכונה והראויה על אף שהיית צריך לעשות את זה כבר לפני המון המון זמן ותיפרד מיואל אחת ולתמיד אל תספק לו יותר שירות ואל תתן לו לדרוך לך שוב בחנות ושלום על ישראל !
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
אין ספק שהחנות כבר הפסידה בסיפור הזה, גם אם תנצח בבית משפט.
 
נערך לאחרונה ב:

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
אין ליריב רימר, בסופו של דבר - וגם בתחילתו - גרסה עובדתית אחרת.

יריב רימר סבור שהוא אינו אחראי לעובדה שקיבל מגבר, העביר אותו לטכנאי שלו, היה שותף פעיל בעניין התיקון ביותר מדבר אחד, והמגבר לא הוחזר עד היום.

שוב, למרות שלו היה ויש קשר עם הטכנאי הזה, ביותר ממובן אחד, ולמרות זאת הוא, שקיבל את המכשיר על בסיס של קשר צרכני, אינו טורח לעשות דבר וחצי דבר כדי להחזיר אותו. להחזיר אחרי שנה, כן?
פשוט מאוד.
התגובה שלו רק מדגישה את הכשל המוחלט של יריב רימר ואודיו קונספט בכל היבט שהוא: צרכני, מוסרי, חוקי וכל מה שקשור לאינטגריטי של התנהלות במקרה כזה.

בשרשור הזה, יותר מפעם אחת, עלה עניין הפתרון לסאגה המכעורת הזאת: החזרת המגבר ותו לא.

יריב רימר, גם את הדבר הזה, שהוא מחויב לו מכל בחינה שהיא, מסרב לעשות ויחד עם זאת מתבטא באופן נאלח.
זהו כל הסיפור.

יואל, אתה יודע למה הדג בצלחת?
כיוון שפתח את הפה.....

היעדר גירסה עובדתית או סתירות באותה גירסה
מחזקת את ראיות הצד שכנגד
לכן אני מתפלא ולא מבין איך אתה מבלי לשים לב עוזר לצד שכנגד.
ושוב ליריב- בידך ורק בידך לנסות ולסיים הפרשה. עזוב הכל בצד ותחשוב בהגיון.
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,057
מעורבות
465
נקודות
83
המלצתי הכנה:

הרימו בת קול נרגשת,
לשופט הכי תימני בארץ-נמר,מעל דפי פורום זה,למען ידאג לסיום סאגה זו.

מאמין שירים את הכפפה,ובא לציון גואל.
ובכול מקרה שאפו למר לנדאו שהציע להתערב.

איתן
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לגרופר
תודה, אבל נהפוך הוא.
בכל מה שקשור לעובדות, לצד שכנגד לא רק שאין ראיות אחרות אלא של דבר אישר את עיקרי הדברים.
מעבר לכמה סתירות שהיו בדבריו (מה שלא מוסיף קרדיט לאמינות דבריו) הוא רק הפגין כאן את מה שעשה ולא עשה כל הזמן: אי הבנה מוחלטת של חובותיו ואפס פעילות כדי לפתור את הבעיה שהוא אחראי לה. זה הכל.
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,687
מעורבות
211
נקודות
63
לא מבין איך עוסק בתחום יורד לרמה כזו ובמקום לנסות לתקן
תמצב רק מחרבן אותו יותר,הנזק שזה גורם לו יעלה לו הרבה יותר,מבחינת מוניטין,
ממגבר מקולקל.
 

Audio-Concept

עוסק בתחום
הודעות
100
מעורבות
0
נקודות
0
תגידו השתגעתם לגמרי ?
אני אומר שוב פעם : יואל היה אצל הטכנאי בתחילת חודש מאי (פיזית ממש) עמד ליד המגבר שלו, למה הוא לא לקח אותו ?
מה אני מפספס כאן ? אף אחד לא מונע מיואל ללכת לקחת את המגבר !
מי שמצליח לזהות כאן בעיית שרות, אני מתנצל בפניו אך כנראה אנחנו לא מתאימים וזה גם בסדר.
את החלק שלי בהתקשרות הנכפת עם יואל אני סיימתי רגע אני מדגיש סיימתי !
אני רוצה לראות את המגיבים כאן בשעת אמת, לקבל סתירה מלקוח בצורה מעליבה ובטח אחרי זה גם להגיש את הלחי השנייה.
לי זה לא מתאים. וזה אני. מי שטוב לו מוזמן ומי שלא טוב לו משוחרר, אני להבדיל לא כופה את עצמי על אף אחד !!!
אני חייב להודות שקצת הותשתי בנסיוני להסביר את הצד שלי אך כמו גם בסיפור עם הפלסטינאים מסתבר שאנחנו קצת פחות
טובים בהסברה ומי שתוקף ראשון הוא הצודק.
נשאר לי רק לאחל לכם שבת שלום
וליואל להגיד עזוב את זה שאתה עיתונאי קטן ומתוסכל אתה גם איש רע ונסיון פגיעה כזה בעסק לא יחמוק לך מחייך יש מי
שרואה ושומע ומלאכתם של צדיקים נעשית ביידי אחרים.
לך וקח את המגבר שלך ותפסיק לספר סיפורים אף אחד לא מונע את זה ממך.
אני מראש מתנצל אך לא אגיב עוד לשום תגובה חיובית או שלילית כאחד.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
ונסיון פגיעה כזה בעסק לא יחמוק לך מחייך יש מי שרואה ושומע ומלאכתם של צדיקים נעשית ביידי אחרים.
QUOTE]

הייתי אצל הטכנאי בתחילת מאי.

איך הצלחתי ליצור אתו קשר, לאחר שחודשים על חודשים רדפתי אחריו, ולו כדי לגמור את הסיפור?

בדיוק, דרך מכתב מעורך הדין שלי שנשלח ליריב רימר ומשם הגיע לעורך הדין של רימר, שאמר שהמגבר מוכן.
את זה כתבתי כבר בתחילת הפוסט הזה.

לאחר מספר ימים של דחיות טלפוניות - המגבר לא היה מוכן - הגעתי לשם, חיכיתי ארבע שעות, המגבר הורכב ולא פעל.
הטכנאי אמר שיסדר את התקלה - ונעלם. שוב. לגמרי

לכן, אחרי אותה היעלמות - ולאחר משלוח כתב התביעה מעורך הדין שלי, שוב ליריב רימר, דבר שלא זכה לתגובה - אני פונה למי שקיבל את המגבר ממני והעביר אותו לטכנאי שלו ולמי שיש לו קשר עם הטכנאי, שיעשה את הדבר המתבקש: יחזיר לי את המגבר.

שנה לאחר שקיבלת אותו, ומסרת אותו לטכנאי שלך, זה הדבר היחיד שאתה יכול לעשות.

ובעניין הזה של האיומים - "פגיעה כזה בעסק לא יחמוק לך מחייך יש מי שרואה ושומע ומלאכתם של צדיקים נעשית ביידי אחרים"; יריב רימר: אתה צריך כעת, יותר מכל דבר אחר, להתפלל לשלומי ולדאוג שלא תיפול אפילו שערה משערה ראשי.

אם תיפול, ולו שערה אחת, אתה תהיה החשוד היחיד.
 

נערך לאחרונה ב:

newboy

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
תגידו השתגעתם לגמרי ?
אני אומר שוב פעם : יואל היה אצל הטכנאי בתחילת חודש מאי (פיזית ממש) עמד ליד המגבר שלו, למה הוא לא לקח אותו ?
מה אני מפספס כאן ? אף אחד לא מונע מיואל ללכת לקחת את המגבר !
מי שמצליח לזהות כאן בעיית שרות, אני מתנצל בפניו אך כנראה אנחנו לא מתאימים וזה גם בסדר.
את החלק שלי בהתקשרות הנכפת עם יואל אני סיימתי רגע אני מדגיש סיימתי !
אני רוצה לראות את המגיבים כאן בשעת אמת, לקבל סתירה מלקוח בצורה מעליבה ובטח אחרי זה גם להגיש את הלחי השנייה.
לי זה לא מתאים. וזה אני. מי שטוב לו מוזמן ומי שלא טוב לו משוחרר, אני להבדיל לא כופה את עצמי על אף אחד !!!
אני חייב להודות שקצת הותשתי בנסיוני להסביר את הצד שלי אך כמו גם בסיפור עם הפלסטינאים מסתבר שאנחנו קצת פחות
טובים בהסברה ומי שתוקף ראשון הוא הצודק.
נשאר לי רק לאחל לכם שבת שלום
וליואל להגיד עזוב את זה שאתה עיתונאי קטן ומתוסכל אתה גם איש רע ונסיון פגיעה כזה בעסק לא יחמוק לך מחייך יש מי
שרואה ושומע ומלאכתם של צדיקים נעשית ביידי אחרים.
לך וקח את המגבר שלך ותפסיק לספר סיפורים אף אחד לא מונע את זה ממך.
אני מראש מתנצל אך לא אגיב עוד לשום תגובה חיובית או שלילית כאחד.

האם אנחנו השתגענו, אתה שואל?????
השגעון נמצא כולו אצלך ,פשוט לא יאומן כי יסופר.

אתה קולט שיואל לא מצליח לתפוס את הטכנאי?? הוא מנסה ומנסה ומנסה אבל הטכנאי לא עונה.

לך ,משום מה, הוא עונה.

צור איתו קשר ,תגיד לו שיביא את המגבר אליך לחנות ויואל יגיע לקחת אותו.

אתה חי בסרט והוא ממש לא קומדיה, מדובר בטרגדיה מבחינתך.

כמה שתבין זאת מהר יותר, ככה תיפגע פחות מבחינה כלכלית ,כי ככל שעובר הזמן מספר הלקוחות
הפוטנציאלי שלך מצטמצם .

הגיע הזמן להתעורר ויפה שעה אחת קודם.
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
75
נקודות
28
שלום חברים

אל לכם להתפלא, ברוב המוחלט של העסקים בארץ אין דבר כזה שירות, שירות זה השקעת כסף ובעלי עסקים לא מוכנים.
זה מדהים אותי כל פעם מחדש כמה התודעה פה שואפת לאפס.

לגבי המקרה הספציפי, בעל העסק לא מבין מה הנזק שנגרם, גם אם זה עניין עקרוני, השאלה היא עלות/תועלת והוא לא חכם לעשות את החשבון, אתם יודעים מה? בעיה שלו.

פעם הזמנתי דרך חנות מוצר שאודיו קונספט מיבא, 4 חודשים עברו בהתנצלויות ודחיות, מוצר מדף מה שנקרא, ממש חובבנות, כאשר הגיע לאחר 4 חודשים, לא טרחתי ללכת ולשלם על המוצר, משירות כזה אני לא קונה.

כנראה שיש סיבה כלשהי שיואל לא מצליח להחזיר לידיו את המכשיר, מהי הסיבה? לא יודע ולא ממש משנה, אם למישהו יש יכולת, שירים את הכפפה ויסגור את הסאגה הזו כי זה ממשיך להסריח.

אני את שלי הסקתי, גם מהמקרה שלי וגם ממקרה זה, ואתם??
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
בסך הכל מצא מין את מינו.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
בסך הכל מצא מין את מינו.
???????

מה דעתך על הטקסט הזה:
"אבל בכללי מוכרח להודות שאם היו סוחבים אותי חודשיים לתיקון , היו צריכים להביא נידת לחנות".

האם הטקסט הזה נראה לך?
האם לדעתך יש הבדל בין חודשיים לשניים עשר חודשים?
האם שקט מוחלט במשך שנה וניסיונות לפתור בעיה ללא ידיעת איש, זהים למצב בו צריך להזמין ניידת?
 
נערך לאחרונה ב:

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
אני חושב שעצם השרשור הזה עושה לו שיווק רע אני ממליץ פשוט לא לקנות ממנו ולא להתעסק איתו אם ככה הדברים פשוט מאוד מי שלא יודע לתת שירות שלא יהיה בתחום הזה
 

Audio-Concept

עוסק בתחום
הודעות
100
מעורבות
0
נקודות
0
  • אודיו קונספט לא היבואנית של krell.
  • אודיו קונספט לא מכרה ליואל פרלמן את המגבר.
  • אודיו קונספט לא קיבלה את המגבר לתיקון ( מה ההיגיון לקחת כזה מגבר לתיקון שלא נרכש מאיתנו ).
  • אז על מה אודיו קונספט צריכה לתת שירות ?
הקשר היחידי שהיה ושיהיה לאודיו קונספט וליואל פרלמן הוא מכירה של 4 מחברים של WBT.
האם יואל מסוגל להמציא איזה שהוא מיסמך על זה שהוא מסר לאודיו קונספט מגבר לתיקון ?

יואל מנסה לקחת את אודיו קונספט כבני ערובה כי הוא לא רוצה לשלם לטכנאי ( משיחה שנערכה עם הטכנאי יום שישי ) על ההחלפה של כול המחברים כולל החלפה של כניסות XLR
יואל מראש פעל בצורה לא ישרה שהכניס מגבר שרוף כדי להחליף טרמינלים
הטכנאי לא מוכן להמשיך להתעסק עם יואל ולתקן את המגבר
ציטוט של הטכנאי : "רוצה תשלום על ההחלפות ושלא יבוא לפה יותר לא מתעסק עם רמאים"
הסאגה הזאת יכולה להיסתיים עוד היום אם יואל יכניס יד לכיס וישלם לטכנאי מה שמגיע לו ובצדק
וכל הניסיון לרכב על הגב של אודיו קונספט הוא מעשה נתעב ושפל.

אדי.
 

מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור