הסיפור על יריב רימר מאודיו קונספט ו-KRELL KSA250.


מצב
הנושא נעול.

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
יום שישי, צהריים. הטלפון מצלצל.

"תראה", אמר יריב רימר, "יש בעיה עם ההתקנה של ה-WBT"
"???"

"הזמנו מחברים לא מתאימים"
"לא נורא, אני לא ממהר, הרי הרמקולים נוסעים לתיקון"

"לא הבנת, אתה צריך לשלם על המחברים"
"???!!!???"

"אין לי מה לעשות אתם"
"גם לי לא. אתה היבואן, יהיו לך לקוחות. ובכלל, למה אני צריך לשלם על משהו שאתה הזמנת?"

"אתה לא אמרת לי איזה מגבר זה, אז הזמנתי את הרגילים".
"בוודאי שאמרתי לך בשיחה באיזה מגבר מדובר מכיוון שהתייחסנו אליו. אבל מה זה בכלל שייך?
הרי הבאתי את המגבר אליך. אתה הרי הזמנת את המחברים אחרי שהוא הגיע לחנות שלך"."

טוב, אז אזמין עוד פעם".
"תודה".

***​


הזוי, לא? אבל גבירותי ורבותי, חברי פורום נכבדים, כל זה הוא פרומיל, רמז, צל צלו של מתאבן, ביחס לסיפור המלא אודות אותו מגבר, שאותו יריב רימר מסר לטכנאי המדהים שהוא עובד אתו, זה שהוא הכי טוב שיש.
פרטים בהמשך.
 

נערך לאחרונה ב:

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
לא ברור למה הפסקת באמצע... בכמה כסף מדובר

נו....
בנית סיפור מתח..."צל צילו"..."הסיפור המלא..."טכנאי"....
למה הפסקת באמצע..יש לך שלשול?
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לאיתי
כל הסיפור כולו, בבת אחת, הוא פגיעה לא הוגנת בחברי הפורום. גם כך זה עניין קשה מאוד. אז התאזר בסבלנות.

אני נאלץ להתאזר בסבלנות כבר שנה - וזו אינה טעות הקלדה. אכן: שנה.

אז נכון, נאלצתי ללכת דרך הליך נוסף.

אבל נראה לי כי ראוי שחברי הפורום יתוודעו לעניין מחד גיסא, אך כאמור, אין להפיל עליהם דבר שכזה במלוא משקלו - שלא לדבר על המאפיינים הקשים באמת - מאידך גיסא.
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
יואל, אינני מתפלא כלל שכך התחיל .....
נעקוב בתיקווה לסוף טוב.
 

gil

אוהב את התחום
הודעות
329
מעורבות
13
נקודות
18
לא הבנתי את הקשר בין קרל בן עשרים ומשהו ואודיו קונספט שקימת שנים בודדות.
ואם אני זוכר נכון ויש לך אפוג'י, למה ולאן הם נסעו לתיקון?
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לגיל: מאוד פשוט. החנות הייתה ליבואנית WBT לפני משהו כמו שנה. כאשר דיברתי עם יריב והזמנתי את המחברים הנ"ל, יריב הציע ואף המליץ על הטכנאי שהוא עובד אתו שיעשה עבודה מצוינת.

ומה סביר יותר שטכנאי הבית ירכיב את המחברים?

והרי ברור שיבואן, שמביא גם מוצרי אלקטרוניקה וגם רמקולים, קשור בקשרי עבודה עם טכנאי ראוי, שהרי הוא חייב לתת שירות ראוי.

ברור, לא ככה?

ממש, לגמרי לא ככה.

ההפך הוא הנכון.

וזה הרבה יותר חמור ממה שניתן להעלות על הדעת.

*********
לגבי האפוג'י: הם נסעו לתיקון בגלל שאת פאנל הבס אפשר להחחליף רק בגולה, ובמשך השנים נוצרו מספר לחצים מעצבנים עליו (4 למען הדיוק). הסיבה שזה היה הזמן, נובעת בגלל מכשיר אחר, אבל פירוט בקרוב.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
מהלך העניינים, חלק א'

מעשה שהיה כך היה
רציתי מחברי WBT לקרל שלי. במינכן 2011 לא מכרו, אבל המליצו לי לקנות ברשת מהסוכן האמריקאי. לאחר מספר שבועות קראתי באתר הזה שאודיו קונספט החלה ביבוא המוצרים של החברה הזאת. פניתי ליריב, הסברתי מה אני רוצה, קיבלתי המלצה יותר מנלהבת להרכבת המחברים אצל הטכנאי שלו, אסף שלמה.

העסק עבד, ומתישהו היה צריך להביא את המגבר, להרכיב את המחברים – וזהו.

אלא שלאחר השיחה הראשונה עם יריב רימר, הקדם מגבר שלי התחרפן, שלח תדר לא ידידותי להמשך והותיר את הריבון של המיד/טוויטר של רמקול ימין מדולדל.

היה ברור: צריך לתקן את הריבון הזה, אבל מכיוון שרציתי לסדר גם את פאנל הבס (מה שאפשר לעשות רק בחול) ומכיוון שהיה צריך לשלוח את הקדם מגבר לתיקון לקנדה (שם פועל עדיין האיש של סוניק פרונטיר, היה לי זמן.

וזו הייתה הזדמנות מצוינת להביא גם את הקרל ליריב על-מנת שיותקנו בו המחברים של WBT. באמצע הייתה השיחה ההזויה שהובא לעיל, אבל אנחנו הרי מכירים, אז מה, נסיק מסקנות אופרטיביות וננתק מגע? נו, באמת.

ואכן, בבוקר לא עבות התייצבתי עם המגבר, שלפתי את הבהמה מהאוטו והנחתי אותו בעדינות בפתח החנות (קונוסים חדים ופארקט לא חברים).

אני לא מיהרתי. המסע של הרמקולים, ידעתי מניסיון, הוא סיפור ממושך גם בגלל קטעי הביטחון האמריקאים. והיר גם הקדם מגבר נסע לצפון אמריקה.

זה, כדי להיכנס ללוח זמנים החשוב לעניין, קרה לפני כשנה.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
מה שמעניין שיריב מגיב פתאום בכל השרשורים האחרים למעט כאן !
וזו פעם שניה שמישהו מתלונן,פעם אחרת נדמה לי מישהו נשלח מהחנות !
אם להודות על האמת ,אני ביקרתי שם עם טומי וגיא לנדאו ,והתקבלנו בסבר פנים יפה וארחו אותנו למופת ,למרות שבאנו לבלבל את הביצים ,עשו לנו קפה ,שתיה ,השמיעו לנו מה שרצינו ,היה מאוד נחמד וידידותי ,
אני חושב שגם יריב צריך אחרי שיגמר כאן הסיפור בהמשכים להגיב ,למרות שאם יואל פלרמן המאופק מאוד מעלה זאת כאן ,הוא עצבני פחד! וזה ממש לא אופיני .
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
שלום שניצל
החביבות הזאת הייתה גם מנת חלקי. עד שקראו דברים אחרים. והדברים האחרים האלה הם מהסוג שהיה גורם לך, אפילו לך, לא להגיב בכלל. לפחות בהתחלה.

התימהון, התדהמה, חוסר היכולת לקלוט התנהגות שכזאת היו מעל ומעבר לכל התנסות שלך בתחום.

אנוכי, למרות גילי הקשיש משהו והתנסות כזאת ואחרת בכל מיני עניינים, מעולם לא נתקלתי בדבר שכזה.

איך כתבת לא מזמן, שחודשיים המתנה היו גורמים לך לעשות כל מיני דברים?

מה היית אומר על זה שלאחר חצי שנה, מי שקיבל ממך את המכשיר, לא רק שלא היה מוכן בכלל להתייחס לכך אלא היה מגרש אותך מהחנות אגב איומים פיזיים, ממש לא הרבה זמן אחרי שגם שיקר וגם המציא סיפורים?

אני מבטיח לך: למרות גילך הבוגר, תופתע.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
יואל,

משתתף בצערך על הקדם מגבר ועל הרמקול :עצוב:.
הסיפור על יריב הזוי.

תומר
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
שלום תומר
אז הרמקולים עובדים, תודה. הקדם מגבר חזר אף הוא. והמגבר? או. זה סיפור ארוך, ולא רק בגלל שהוא נמשך שנה.

מה שמוביל אותנו לחלק ב'.
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,687
מעורבות
211
נקודות
63
עצוב לשמוע,שמעתי לא מעט סיפורים על חברה שקנו ציוד
ונדפקו חזק על ידי חנות כזו או אחרת.
יש חברה טובים ומצוינים בענף הסטריאו
הבעיה שאפשר לספור אותם רק על יד אחת,וחבל.
מקווה שהכל יסתדר לך בסוף.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
הסיפור על יריב רימר מאודיו קונספט ו-KRELL KSA250. חלק ב'

אז הנה, המגבר המיועד לשדרוג התייצב לו בבית היבואן, לחץ לא היה והכל נראה בסדר. ובכלל, את יריב רימר הרי הכרתי קודם, והוא היה חביב ובכלל.

אז נכון, הוא ניסה באמצעות השיחה ההיא להעביר אלי את הטעות שלו, ועשה את זה בשילוב לא מחמיא של אי אמירת אמת יחד עם זיכרון לא יעיל וחוסר תבונה ברמת הטיעונים, אבל מילא. יאללה. נעביר.

אז בינתיים הטכנאי חלה, והסיפור נדחה. הטכנאי, אסף שלמה, לא תמיד ענה, וגם סמסים לא נענו בהתאם, אבל זה הרי לא שינה באמת כי ידעתי למי מסרתי את המכשיר. גם ככה, שאר המערכת הייתה בחוץ, ואני נסעתי פעם לפה ופעם לשם, והיה ברור שזה יסתדר. כולה מחברים, כן?

ואז, לאחר נדנודים, ועוד, הסתבר שסוף סוף העסק מוכן. הרי אם אני לא השגתי את אסף שלמה, יריב רימר השיג אותו. הוא תמיד השיג אותו. הוא היה גאה בכך (כל איש והישגיו).

באתי על מנת לקחת את המכשיר, וישבתי אצל יריב רימר במשרדו, וכמובן היה נחמד וחביב והכל ממש בסדר. "המכשיר שלך לא בסדר", הביא רימר את דברי הטכנאי. סביר, הרי הייתה תאונה למערכת, "אסף אמר שצריך לתקן".
הלכנו לשמוע את דבר הטכנאי. המחברים של WBT היו מותקנים, אבל "ערוץ אחד לא בסדר, וחוצזמה כדאי להחליף את הקבלים כי הם ישנים". יריב ניהל את המשא ומתן הכספי. זה יעלה כך וכך חלקים ועבודה ואז הכל יהיה מחודש כדבעי. אמן.

חזרנו לחנות ושילמתי ליריב רימר על המחברים עצמם. יריב רימר, שותף למשא ומתן כאמור, ומנהל הצד הכספי שלו, מאוד המליץ על אסף שלמה כמתקן מדופלם, שאין כמוהו. טוב, למשל, מיאיר פורמן. על ג.ו – מתקני קרל בישראל - הוא לא שמע, אבל אסף שלמה הוא האיש. סביר שהוא לפחות סביר, בכל זאת, טכנאי הבית של יבואן המביא מותגים נכבדים, וההמלצה כל כך גורפת, ולא בפעם הראשונה.

ומה שאני זכרתי כל אותו פרק זמן הוא המשקל של הקרל הזה. עצם המחשבה על סחיבת המכשיר הזה עוררה חלחלה רבתי. המדרגות הלולייניות שהובילו אז למעבדה החמירו את העניין עוד יותר (אם רק הייתי יודע שיש יציאה ישירה לחניון...). כן, וגם מאוד לא נוח להחזיק אותו.

ברור למה פורמן, שיש לו שם פנטסטי אבל גר הרחק, נראה מושך פחות. על ג.ו, שעשו עבודה מעולה בפעם קודמת, ידעתי שהם ברנשים עסוקים מאוד.
איזה שיקולים מטומטמים. וזה עוד לאחר השיחה ההיא.
טוב, אמרתי ליריב, לכו על זה.
****​
סיכום קצר לתקופה ארוכה, של שלושה חודשים: אסף שלמה לא חזר, לא ענה, לא הגיב. יריב רימר סיפר שהוא מחפש אותו, לא מוצא אותו, לא יודע איפה הוא. "אפילו הקרטונים שלנו אצלו, ויש בעיה". אסף שלמה, כך נאמר, חולה.

אני לא רוצה תיקון אמרתי, אני רוצה רק המכשיר שלי בחזרה. הקדם מגבר חזר, הרמקולים בדרך ארצה, ואני מת לשמוע מוזיקה.

איפה.

יריב רימר - האיש שהמליץ, קיבל את המכשיר, מסר אותו, היה שותף למו"מ בהמשך - לא יודע דבר וחצי דבר. הייתי פעם אחת, לא יצא כלום. בפעם השנייה חיפשנו יחד, אולי מישהו ראה, לא יצא כלום.

ואז אחרי החיפוש הזה, עם תרגיל קטן, הוצאתי מרימר את שם אמו של אסף שלמה, שם שהיה על דלת העסק. רימר לא קלט שזה קורה לו עד שזה קרה לו.

וזה גבירותי ורבותי, חצי שנה לאחר שמסרתי את המכשיר ליריב רימר.

אתם חושבים שזה שיא הסיפור?

אתם טועים.

שני הקטעים המופרעים ביותר הם ההמשך המיידי לאותו מפגש אחרון, ועוד מפגש בוקר אחד, קצר במיוחד.

(יהיו עוד, אבל שיאים כאלה לא נשברים בקלות)
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
יאיר פורמן הוא לא סתם טכנאי, הוא מהנדס בוגר טכניון.
גם אודיופיל, גם חובב אלקטרוניקה..
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
יאיר פורמן הוא לא סתם טכנאי, הוא מהנדס בוגר טכניון.
גם אודיופיל, גם חובב אלקטרוניקה..

אין ויכוח על יכולותיו של יאיר פורמן. יש בעיה עם העובדה שבגלל שיקולי משקל ומרחק קיבלתי אמירה כל כך מטומטמת מאדם שכבר פגשתי בבעיות של האמירות שלו.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
הסיפור על יריב רימר מאודיו קונספט ו-KRELL KSA250. חלק ג'

בקיצור, תרגיל קטן והנה מספר הטלפון של אימו של אותו אסף שלמה אצלי ביד. התקשרתי, היא כמובן לא ידעה דבר, הסיפור האישי שם היה קשה מאוד.

יריב רימר, מה שקוראים, התהפך.

האיש חולה, אמר רימר בהיסטריה, חצי שנה לאחר שקיבל ממני מגבר, וכל מה שמעניין אותך זה המגבר העתיק שלך. אתה בכלל היית אצלו ומה אתה עכשיו ככה?

"אני אצלו? מאיפה אתה מוציא את זה?"
"אני יודע הכל, אני יודע כל מה שצריך לדעת".

יריב רימר, שבאותו זמן כבר לא ידע איפה טכנאי הבית המומלץ שלו, החליט שאני הסתרתי את הקלקול במגבר בכוונה (שזה מטומטם במיוחד לומר את זה, כי הרי קיבלתי בלי בדיקה את האמירה שהמגבר פגום, והוא מצדו ידע מה קרה), וכי עצם הדרישה שלי לקבל את המגבר היא התנהגות אלימה. לא פחות. שלא לדבר שמדובר במגבר עתיק.

***​

מה עושים? אני רוצה את הרכוש שלי, ואין לי כל סיכוי להגיע אליו. פריצה – אבל חוקית – נראתה רעיון טוב. הלכתי לג.ו. הוצאתי את המספר הסידורי של המגבר – השירות והיחס הם מעל ומעבר, והדגישו עוד יותר את עליבות ההתנהלות המכוערת של הפירמה אודיו קונספט – וכתבתי מכתב עליו היה אמור יריב רימר לחתום.

במכתב אמור יריב רימר לאשר שקיבל את המגבר מספר זה וזה ממני ומסר אותו לאסף שלמה. עם זה, כך קיוויתי, אוכל לסדר פריצה בחסות החוק.

מספר ימים אחרי ההתפרצות הנ"ל באתי לחנות בבוקר. נכנסתי, יריב רימר הגיע ממשרדו בפנים. אין לי כל עניין אישי, רק ניסיון לפתור בעיה.

אמרתי "בוקר טוב יריב" ולחצתי את ידו.

הוספתי ואמרתי: "יש כאן מכתב שאני מבקש שתחתום עליו"

יריב רימר, בתגובה, אמר את המשפטים הבאים

"אני לא עובד אצלך"
"אל תתנשא עלי"
"צא מכאן לפני שאתן לך צ'פחה"
- ואז דחף אותי מהחנות החוצה.

***​

סוף סיפור
אמרתי לו שאתבע אותו. "אז תתבע אותי".
חיכיתי. דבר לא קרה.
עורך הדין שלי פנה אליו (ואל אסף שלמה)
- והופה: יש תגובה מעורך הדין של יריב רימר.

המגבר מוכן, דבר עם אסף שלמה וסגור עניין.

דיברתי עם אסף שלמה. טכנאי הבית של אודיו קונספט, למרות שלא קיבל את המכתבים, ידע במה מדובר.

המגבר, כמובן, לא היה מוכן. תבוא מחר.

אני את הסחורה הרי מכיר. הגעתי יומיים אחרי, וגם אז נרשמו דחיות.

החניתי את הרכב ב-12 בצהריים. חיכיתי ארבע שעות. המגבר הורכב רק אז, חובר לחשמל.

ונאדה. כלום, גורנישט. קצת עשן מדיודה או משהו.
אני אסדר, דבר אתי מחר.
אסף שלמה, כמובן, נעלם, וגם מגבר אין.
***​
מה עושים?
תובעים. עכשיו.
***​
ואיך אני שומע מוזיקה?
אז אחרי ששנוררתי מאיל פור ברוב טובו האינסופי שני מגברים, נאלצתי לרכוש מגבר לשירות האפוג'י שיחליף את הקרל. כן, קניתי מרק לווינסון משומש – וזה כאשר יש לי מגבר.
מגבר שאין לי.
***​
זה הסיפור המופלא אודות יריב רימר מאודיו קונספט שקיבל ממני מגבר ולא מצא לנכון, גם לאחר שנה, להחזירו, אפילו להתייחס לכך.
ועוד לא אמרתי דבר אודות ההתנהגות המכוערת, משולחת הרסן, השקרית והחצופה מאין כמוה. בעצם, למה להחזיר אם אפשר להתעלם לגמרי?
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
לא הבנתי למה לא לקחת את המגבר כמו שהוא מאותו טכנאי?
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
היה צריך לגמור את הסיפור, שהרי הוא היה "גמור", ובאותם ימים אחרונים היה הטכנאי בקשר רציף.

נראה היה שעקב כניסת עורך הדין של אודיו קונספט לסיפור, העסק מקבל תפנית חיובית ו"עניינית", משהו כמו "מבוגר אחראי".

טעות, טעות מוחלטת.
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
אתה בטוח שזה סיפור אמיתי?
 

מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור