מגבר משנה משחק !!!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
קרוז.

לא כואב לשלמה כלום. פשוט לא קראת את מה שהוא כתב.

אני מצטט אותו במדויק: ״אתה באמת חושב ששני הצ'וקומוקים שיש אצלך ואצלי יכולים לשחזר מהירות ודינמיות של תיזמורת פילהרמונית?״

אז יוצא שהוא צר עין גם כלפי עצמו?
בלי קשר, הוא די צודק. גם הרמקולים שלי, שהם בערך בגודל של דוב גריזלי בוגר וגם שוקלים בהתאם, עם יחידות מהטובות והדינמיות שיש בשוק האודיו כיום, לא מתקרב למה שמתרחש במציאות...
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
בסוף ה"מוזיקאליות" הגדרה שנמר מיתכחש אליה ,היא שמנצחת.
זה לא יעזור,מוזיקליות היא שגורמת להנאה בהאזנה .
ז"א צריך את כל הפרמטרים האחרים ,אבל בלי רגש במוזיקה אפשר ליסגור הבסטה.
למה נמר בחר בAVM ואתה לא? הרי הרמקול שלכם הוא אותו אופי,אותה מהירות אני מניח שגוון סאונד כמעט זהה....יכול להיות שהמקורות שלכם שונים ומשדרים התחלה שונה של גוון סאונד ואי לכך נמר כן צריך AVM שלדעתי הוא מגבר מאוד מאוד מאוד מוזיקאלי,חם ונעים.ואילו המקור שלך מלכתחילה זורק משהוא אחר. ומה שה AVM נותן אתה לא "צריך".
לא ניראה לי שאתה או נמר היתפשרתם נהפוך הוא שניכם לא כאלה.
שניצל יכול להגיד /לכתוב עד מחר שהמע' שלו חמה ,נוזלית ווט אבר...היא ממש לא כך.
מאוד מפורטת,די מהירה,מישקל וגודל עצומים,מאוד מוזיקאלית.
בקיצור ,מה שאני רוצה לומר הוא,שאם דכיתה את מימד המוזיקאליות מהמע' .
הפכתה אותה לפלאפל עם קציצות ממארז של סנפרוסט.

ולצחי פותח הפוסט,שמע ,מיצטער .לא מאמין בתוצאה של מגבר של 700$ לעומת ,נניח המגברים המדוברים לעיל.
שים אחד כזה על המע' שלך ליד אותו מגבר מדובר ,שמע הרמקול שלך איך הוא מתחיל לדבר ואז תקבל עוד תובנה.

גם בטוח שלא האמנתה שאלדר יניח בצד CD ב-100000 שח ויקשיב דרך מחשב בפחות מעשירית .
בקרוב אנחנו נעשה מאמץ להגיע לאלדר עם המכשיר ואני בטוח שתופתע . למרות שאני יודע שהסיגנון סאונד שלך ושל אלדר שונה ב-180 מעלות משלי ושל חבר שלי שרכש את המגבר .עם תקשיב באוביקטנביות ויהיה לנו זמן קצת לשחק עם המגבר אתה תופתע מאוד .

ויש לי גם כמה מילים על הויכוח של מה זה סאונד טוב ונאמנות למקור : בויכוחון על הגדרות סאונד אני עם נמר ישנן חבילה של הגדרות שכולם מבינים אותם וממש ניתן לבדוק אותן כגון דינאמיות פירוט ושקט - אפשר להריץ קטע ולדעת באיזו קונפיגורצייה שומעים יותר פרטים יש יותר שקט ודינמיות . ומוסגים אמורפיים כגון נוזלי ואפילו מוזיקלי לא שייכים לקבוצה הזאת מהסיבה הפשוטה הם שיכים לצד לא פחות חשוב אבל מאוד אישי שהו מה בעניי היא מערכת טובה , מה עושה לי טוב . כסף שלי מערכת שלי אוזניים שלי צריך לספק אותי ( חרה הפונט לא חוזר לגודל הרגיל ) . ולמה כל התאורים האילו לא תופסים ככשאני אומר תראו איזו יפיפיה שווה ו..... אני מתכוון לאחת בעלת מראה פרחי זורם מישהו אחר יחפס דוגמנית צמרת ומשהו נוסף יסובב את הראש ויחפס מולאטית עם ישבן בגודל טקסס .
וחזרה לענינינו : ראיתי שדיברו פה גם על המושג האמורפי נאמנות למקור . אני באופן אישי לא יודע מה זה המקור אבל !! אם הכוונה לקלף את מקסימום האינפורמצייה שיש על הדיסק בצורה הנקייה ביותר ושכול ארמונייה תמשך אל תוך השקט המוחלט עד קצה יכולת האוזן האנושית .וכל זה מבלי להלביש אופי קיצוני ולא טיבעי המגבר המדובר הוא המועמד המנצח .
ואלדר תהיה רגוע הסאונד נשאר גדוללל
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
צחי
מנסיון,למרות שכתבתי שכדאי לבדוק,עזוב את נושא העלות,לכל המגברים מ Claas-D עדיין יש מגבלות.
למרות שהם העתיד,יזרמו עד הרבה מים בירקון עד שיהיו מובלים,ואו עונים לרב הצרכים באודיו.
מציע לך לנסות את מה שנמר כתב,ולערוך ניסוי על המערכת שלך,ואחר כך לפתוח ב"מלחמות".
כרגע אין סיכוי לקרב ראש בראש במגברים גדולים מ-Class-a+b.
אך הסר דאגה מלבך זה עוד יגיע.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
שמע, ההגדרות שלך הן קצת בעייתיות בעינ. אבל לפני זה...

מצד אחד של המתרס יש את אלדר. "אודיופיל" שבא מהשכונות, כזה שלא מחפש הגדרות או אידאולוגיה. מחפש את הפאן, את ההתעסקות, את חוויית ההאזנה המהנה.

מצ שני יש אותך. מחוייבויות שונות לתחום - עבר אולפני, עבר בהופעות, הווה בתיקלוטים (אם איני טועה)? ובל נשכח תחושת שליחות של ניהול פורום, המלווה בסקירות, לקיחת תפקיד של גורו (או קצת גורו) עבור המתחילים שרוצים להכנס לתחום... וכו' וכו'.

שני צדדים שונים של המתרס, שניהם לגיטימיים. שניהם אוהבים את התחום.

משיחות רבות איתך, למדתי ששנינו אידאליסטים בנשמה; בין אם זה פוליטיקה, ובין אם זה הגדרה של מה מערכת אמורה לעשות. למדתי שיש לנו הרבה מהמשותף, ובהקשר של השירשור הזה: הדעה שמערכת טובה יותר היא מפורטת יותר, דינמית יותר, נותנת במה מדוייקת יותר.
אבל בתור קורא מהצד, מעניין אותי לראות שאתה הולך לכיוון אקסטרים של הפיכת המערכת ל"מכונה לשיחזור סאונד", עם התייחסות שנעה בין מעטה לכמעט מזלזלת בהגדרות אמורפיות כמו "מוסיקליות" או "נוזליות" של מערכת, למרות שכולנו יודעים למה אנשים מתכוונים.

מעניין לראות כיצד הרקע ממנו אתה בא, והתפקיד שיש לך היום, מעצבים (או לפחות כך אני מפרש זאת ותקן אותי אם אני טועה) את הטעם שלך בבחירת ציוד.

אני, למשל, בדיוק כמוך - מחפש תמיד את הפירוט הנוסף. את המהירות, ה- ATTACK הנכון והדעיכה הנכונה. לא צריך מערכת "חמה" או "קרה", בלונדינית או ברונטית. צריך אותה נכונה. אבל! שמעתי מספר מערכות כאלה שכאילו עשו הכל נכון, אבל היו משעממות ת-ח-ת. בעיקרון שילובים של ווילסונים, קרלים ו- WADIAיות. נשמע כמו בדיקת פוליפים במעיים.

הסיבה לליהוג שעת לילה הזה שלי היא שמעניין אותי לקרוא את שני הפוסטים - שלך ושל שניצל - ומתוכם לנסות להבין: מה במערכת עושה אותה נעימה להאזנה? פירוט רב, טונאליות נכונה וכל שאר הפרמטרים שיבוצעו בצורה מושלמת - אינם בהכרח הערובה לכך.
ואני לא מדבר כלל על מתלהבים שאוהבים "צליל מנורות" כי זה עושה להם נעים עד שהם מבינים יום אחד שזה יכול גם להיות מרוח, סתום ואיטי. אני מעבר לזה.
אני מנסה להבין מה בהגברה של פאס או קאראן עשה לי מוזיקה בצורה אחת, כאילו מבלי להתפשר על כלום, ומה בגרמנים (כמו AVM) היה מאד מענין מצד אחד, אבל מצד שני לא היה מספיק.

למה אי אפשר גם וגם?
סאונד טוב ונכון (מה שנקרא, נאמן למקור - כשהמקור טוב), כולל גם רזולוציה וגם פירוט.
כאשר רזולוציה זה לשמוע את כל מה שיש על הדיסק, ופירוט פירושו לשמוע את כל מה שיש על הדיסק בגודל בטונאליות הנכונה.
למה אודיופילים מפרידים בין שני הפרמטרים האילו?
כי קשה להשיג את שניהם יחד באותה מערכת.
למרות אמירתך שעם פאס וקאראן לא התפשרת בכלום,
אני מאמין שגם בפאס לאב וגם בקראן היו דברים שהיו קצת פחות טובים ממגברים אחרים ששמעת ופחות אהבת מהם.
לדעתי אתה ונמר למדתם בחיפוש אחרי המגבר הקדוש, שמרמה מסויימת - המגברים מצוינים וההבדלים הם כנראה כבר התאמה של המגבר למערכת ולחדר.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
בסוף ה"מוזיקאליות" הגדרה שנמר מיתכחש אליה ,היא שמנצחת.
זה לא יעזור,מוזיקליות היא שגורמת להנאה בהאזנה .
ז"א צריך את כל הפרמטרים האחרים ,אבל בלי רגש במוזיקה אפשר ליסגור הבסטה.
למה נמר בחר בAVM ואתה לא? הרי הרמקול שלכם הוא אותו אופי,אותה מהירות אני מניח שגוון סאונד כמעט זהה....יכול להיות שהמקורות שלכם שונים ומשדרים התחלה שונה של גוון סאונד ואי לכך נמר כן צריך AVM שלדעתי הוא מגבר מאוד מאוד מאוד מוזיקאלי,חם ונעים.ואילו המקור שלך מלכתחילה זורק משהוא אחר. ומה שה AVM נותן אתה לא "צריך".
לא ניראה לי שאתה או נמר היתפשרתם נהפוך הוא שניכם לא כאלה.
שניצל יכול להגיד /לכתוב עד מחר שהמע' שלו חמה ,נוזלית ווט אבר...היא ממש לא כך.
מאוד מפורטת,די מהירה,מישקל וגודל עצומים,מאוד מוזיקאלית.
בקיצור ,מה שאני רוצה לומר הוא,שאם דכיתה את מימד המוזיקאליות מהמע' .
הפכתה אותה לפלאפל עם קציצות ממארז של סנפרוסט.

ולצחי פותח הפוסט,שמע ,מיצטער .לא מאמין בתוצאה של מגבר של 700$ לעומת ,נניח המגברים המדוברים לעיל.
שים אחד כזה על המע' שלך ליד אותו מגבר מדובר ,שמע הרמקול שלך איך הוא מתחיל לדבר ואז תקבל עוד תובנה.

שלמה.
מוסיקליות הוא מושג מאוד אישי. כמו ״יפה״. אישה יפה בענייך בעיני יכולה להיות דומה לכרובית. מוסיקאלי זה בעצם רך? אולי חם? אולי מאוד טבעי בלי צבע? אולי הצבע והתיבול הוא מוסיקליות? אולי בכלל העומק בבס? במידבס? התיבול במיד? גבוהים רכים?

ברגע שמישהו כאן ימצא לי ניסוח שמתאים לכולם למושג מוסיקליות אני אתחיל להישתמש במושג הזה כמושג שברור לכולם.

על המושגים עליהם אני מדבר אין ויכוח. כולם כולל כולם ידעו באופן מדויק למה אני או אתה מתכוונים כאשר משתמשים במושגים מקובלים שהגדרתם ברורה.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
בסופו של דבר ,גם אני וגם נמר ואפילו החבר של צחי ,כולנו מחפשים את אותה תוצאה ,גם אני לא רוצה מערכת אטומה ומהמהמת
ולתת לזה הגדרה של מוזיקליות ,זו בטח לא הכוונה ,הלוואי ויכולתי לקבל הפרדה כמו אצל החברה הללו ,אבל הרמקולים שלי אינם מסוגלים להגיע לרמות כאלו בגלל הטכנולוגיה ,מצד שני ,כל הרמקולים "המפרידים" הללו ,יש בהם משהו מסוכן ,וצריך לעבוד קשה בכדי לנטרל את הקליניות המובנית בהם ,אבל אם מצליחים לעדן טיפה העסק הזה ,יש סיכוי שנמר ,וכל שאר בעלי הרמקולים המדויקים הללו יגיעו לגבהים שלעולם לא ישוחזרו ברמקול מאפען כמו שלי ,
אבל לקחת את התכונות הללו ולהקצין אותם כאילו זו האמת המוחלטת ,כאילו זו חווית האזנה האולטימטיבית ,כאילו כל השאר תפל ונחות ,זה פשוט לא נכון ,כי הרמקולים הללו בלי כיוון ואהבה יחתכו לך את העצבים ויקרעו לך את האוזניים ,
מצד שני ,בשנים האחרונות התאספו כאן המון אודיופילים שיודעים את אשר הם עושים ,ורכשו רמקולים שכאלו ,ויודעים מה הם רוצים לקבל מהם ,אז הם מעדנים לעצמם את התוצאה ,אבל עדיין ממשיכים לצעוק כאן -הפרדה-דינמיות -פרוט -תחרוואט -
בעוד שבבית הם פועלים בדיוק ההפך ,
אבל אין ספק שבגלל פעילות האתר -עלתה הרמה ,החשיפה למוצרים ,ושיתוף בניסיון של חברים ,וזה בעיני מאוד נחמד!!!!!
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
מה כואב לך, ילדה חמודה?

דובר על הפוקוס, גוון הצליל וההרגשה הכללית של הזמר.
כן, אתה נורא תתפלא מה צ'וקמוקים כאלו עושים.

בעצם, לא ברור למה טרחתי להגיב לתגובה צרת עין שכזו, תהנה.

אתה כניראה לא יורד לסוף דעתי,תנמיך את סף האגו,תיקרא טוב מה כתבתי ואולי תשנה דעה.
אני לא טוען שהרמקול שלך או של מישהוא אחר לא טוב ,להפיך לדעתי המוניטור שלך מצוין.
אבל בכל זאת זו תיזמורת פילהרמונית חבר.
 
נערך לאחרונה ב:

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
חסרות מערכות סופר מפורטות שנשמעו כאן להרבה חברים מעייפות עד גבול המטרידות?
ואני מדבר על חברים שכן משקיעים - ממון, זמן ואנרגיות, בשביל למצוא את המערכת המנצחת שלהם.
משמע, אם כל חבילת ה - פירוט- דינמיות -שקיפות - רזולוציה, לא מביאה באמתחתה גם את התוספת המתעתעת הזו שרבים מאיתנו מכנים "מוזיקליות", אז המערכת מבאסת ולא יהיה כייף לשבת מולה שעות.
זה אגב, מה שבדרך כלל אפיין את מרבית מגברי קלאס D ששמעתי עד היום.
אני תמיד מחפש את השילוב המנצח הזה - פירוט ורזולוציה, עם "מוזיקליות".
משהו שגם ישרה נינוחות וייתן למוזיקה לזרום, לא רק להכות בי. שאוכל לעצום את העיניים ולהתענג, לא רק מצליל הפיקולו שמתבודד לו מול יתר חברי התזמורת, אלא מכל השילוב של עשרות הכלים ומהאנרגיה הטובה של המוזיקה.
מושג טריקי -סובייקטיבי, שלא מצאתי לו עדיין הגדרה טובה.
נדמה לי שבשנים האחרונות קצת קשה יותר למצוא אלקטרוניקה ובמיוחד רמקולים שיתאימו לכך. יש לי תחושה שהתעשייה מאוד התקדמה בכל מה שקשור לדיוק, פירוט וכד'. פחות בכל מה שקשור ל"מוזיקליות".
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
אתה כניראה לא יורד לסוף דעתי,תנמיך את סף האגו,תיקרא טוב מה כתבתי ואולי תשנה דעה.
אני לא טוען שהרמקול שלך או של מישהוא אחר לא טוב ,להפיך לדעתי המוניטור שלך מצוין.
אבל בכל זאת זו תיזמורת פילהרמונית חבר.

האמת היא שהכוונה הייתה בעיקר לחוויה הכללית,
כשחזרתי מהמופע והאזנתי אצלי בבית גוון הצליל היה זהה לחלוטין,
כשאמרתי שאצלי היה יותר באס - אצלי הסאב נחתך גבוה כך שהבאס יהיה מלא יותר ועוטף, דבר שמן הסתן לא היה בהיכל התרבות שם הוא היה ממוקד מאוד.

בכל אופן שלמה אני נורא מתנצל, בהחלט פספסתי מילה אחת ששינתה משמעות של תגובה שלמה.
סליחה :עצוב:
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
חסרות מערכות סופר מפורטות שנשמעו כאן להרבה חברים מעייפות עד גבול המטרידות?
ואני מדבר על חברים שכן משקיעים - ממון, זמן ואנרגיות, בשביל למצוא את המערכת המנצחת שלהם.
משמע, אם כל חבילת ה - פירוט- דינמיות -שקיפות - רזולוציה, לא מביאה באמתחתה גם את התוספת המתעתעת הזו שרבים מאיתנו מכנים "מוזיקליות", אז המערכת מבאסת ולא יהיה כייף לשבת מולה שעות.
זה אגב, מה שבדרך כלל אפיין את מרבית מגברי קלאס D ששמעתי עד היום.
אני תמיד מחפש את השילוב המנצח הזה - פירוט ורזולוציה, עם "מוזיקליות".
משהו שגם ישרה נינוחות וייתן למוזיקה לזרום, לא רק להכות בי. שאוכל לעצום את העיניים ולהתענג, לא רק מצליל הפיקולו שמתבודד לו מול יתר חברי התזמורת, אלא מכל השילוב של עשרות הכלים ומהאנרגיה הטובה של המוזיקה.
מושג טריקי -סובייקטיבי, שלא מצאתי לו עדיין הגדרה טובה.
נדמה לי שבשנים האחרונות קצת קשה יותר למצוא אלקטרוניקה ובמיוחד רמקולים שיתאימו לכך. יש לי תחושה שהתעשייה מאוד התקדמה בכל מה שקשור לדיוק, פירוט וכד'. פחות בכל מה שקשור ל"מוזיקליות".
לדעתי התעשיה דווקא מאוד התקדמה, גם באיכות וגם בעלות.
הבעיה היא שמכשירים טובים יותר הם פחות סלחנים, ואם כל הנדרש אינו טוב מספיק, הם מענישים אותך.
שים צמיגים דפוקים על רכב משפחתי פשוט, וכנראה שלרוב הנהגים זה לא יזיז או ישנה.
שים את אותם צמיגים ברכב ספורט מצוין, ותראה איך הוא מתחיל להחליק ולאבד שליטה.
פעם הציוד היה מכוון למה שהחברים פה קוראים ״מוסיקאלי״, וזה טוב אבל לא מספיק.
בכלל, הגישה פה שאם זה מדויק זה לא יכול להיות מהנה, מה שממש לא נכון.
אמממה, זה באמת קשה להשגה, ואני אישית שמעתי מערכת וחצי שבאמת יודעות לעשות את זה, ואף אחת מהן לא הייתה מושלמת באמת עבורי.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
טעות
 
נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
הרבה מהמקורות כוללים גם פיפסים שאפשר לשמוע במערכת רזולוציונית וגם סאונד שמכונה מוסיקאליות.
רק שהרבה מערכות מוציאות רק אחד מהפרמטרים, כי זה מה שהם יכולות, ולכן הויכוח נסב פעם אחר פעם מה עדיף.
אף אחד מהפרמטרים אינו טוב אם אינו מלווה בשני.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
גם בטוח שלא האמנתה שאלדר יניח בצד CD ב-100000 שח ויקשיב דרך מחשב בפחות מעשירית .

על מה אתה מדבר ,אתה בשביל לשמוע ממע' מחשב כמו של אלדר תיצתרך להיפרד מלפחות 80K ש"ח.
מה אתה חושב ,שהוא שומע איך שהוא שומע ב 10 K ש"ח.
חלומות באספמיה....ממיר כמו של EMM (כמו שיש לאלדר) כמה עולה?
דונגל כמו שיש לאלדר כמה עולה?
מחשב כמו שיש לאלדר כמה עולה?
כבלים ושאר ירקות.....? עזוב בחייך.
והההה ,הוא ממש לא הניח בצד את הסידי.הנוחות היא שמדברת.

נ.ב
אתה זוכר ביזמנו שידרגתה ושידרגתה הסידי שלך .
כל מיני ג'וקים ,אופה ,שעונים והשד יודע מה.הייתה בטוח שזהוא זה .
ושהישוותה אותו לסידי כמו של אלדר או אחר (לא זוכר בדיוק) הבנתה שאין קיצורי דרך.
תקן אותי אם אני טועה?
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
האמת היא שאני משתמש בנגן בעיקר בחלק של הממיר שלו ,אבל הוא עובד כל הזמן ,לא שהחלפתי אותו באיזה "עגל".
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
אצל GTR עם הגברה זהה לשלך ה"עגל" משתלב סוף! בכלל, זו אחת המערכות הטובות ששמעתי בארץ.
 

נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
אצל GTR עם הגברה זהה לשלך ה"עגל" משתלב סוף! בכלל, זו אחת המערכות הטובות ששמעתי בארץ.

נכון,אבל בכל זאת העלות הכוללת של המקור מחשב של GTR היא בין 30-40 K ש"ח.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
מאיפה הבאת את זה? בסה"כ מק מיני. המחיר שלהם מתחיל ב-$700 והיקרים ביותר לא מגיעים ל- $2000.

גם המחשב של שניצל (ללא הפיירווייר) עולה עשיריה בלחץ. ובכלל, ומנסיון עם ממיר יקר הרבה יותר, אחרי מס' שנים הוא כבר מתחיל להיות פרה היסטורי. ה-"עגל" הזה יותר קרוב להיות שור מעגל.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
אצל GTR עם הגברה זהה לשלך ה"עגל" משתלב סוף! בכלל, זו אחת המערכות הטובות ששמעתי בארץ.
אבל כבר יש לי את הממיר הזה ,יש לו שם לא פחות טוב מהממיר שהמלצת לי ,אז למה אני צריך לנסות להחליף אותו ?
לתחושתי ,אם מציעים לך ממיר של EMM - כמו שיש לי במקום המכשיר שיש לך בבית ,בתוספת סבירה של נניח 10000 $ ,כדאי לך לקפוץ על המציאה ,
ה HEGEL מכשירים נחמדים ביותר ,אבל יש מעליהם קבוצה אחרת במחירים ובאיכות אחרת ,ועד שיש לי כזה ,לא בא לי להחליף למשהו אחר.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
תשאר איתו ותהנה.

תודה על ההמלצה. אני לא שם כרגע.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
שלמה
הממיר הכבלים והמסביב הם לא חלק מהמשחק
המחשב מחליף את הטרנספורט בלבד
וברור שהסידי שלי לא התקרב ל EMM וגם עם חשבתי שיש סיכוי אז ממש לא .
אבל המחשב כטרנספורט מפרק כל ממיר מהרגע שהתגברו על עניין מערכת ההפעלה שהתערבה בסאונד וסילקו את כל החלקים הנעים מהמחשב .
ברור שטרנספורטים ברמת קצה הצליחו להגיעה כרוב מאוד לטרנספורט מחשב שהקובץ נקרא מזיכרון קש מהיר להחריד ולא מדיסקית מסתובבת .
תכך בחשבון דבר נוסף כשמדברים על מחירים גבוההים של מוצרים ותיקים : כל עוד לא מדובר באנלוגי אלה במכשיר דיגטלי , שזאת אומרת תלויי שבבים התכנולוגייה טסה קדימה במהירות האור . ומחפילים את כוח המחשוב שלהם כל מס חודשים במגביל המחירים מתרסקים . תראה לאיזה רמות הגיעו ממירים קטנים שיושבים על כרטיס בגודל כופסת סיגריות .
יש כמובן תחומים באודיו ששם לא ניתן להקטין עלויות ולשמור על רמה כגון ברמקולים פטיפונים.........אבל כל מה שהוא תלוי שבב ישתפר ויוזל כל הזמן
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור