מגבר משנה משחק !!!


tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
עד היום האקסיומה היתה : סאונד ברמה גבוהה = המון כסף

אני לא כותב פה עוד ביקורת על מוצר זול שנשמע טוב . אני עומד לחלוק עמכם משנה משחק אמיתי !!
כל אודיופיל כבד כמתחיל מומלץ לו לבדוק את מה שאני מתאר פה לעומק . ומי שיבחר להתפס למנטרות הרגילות ונפשו חשקה בסמל סטטוס כבד ומרשים שעולה עשרות אלפי ש"ח זכותו .

הקדמה קטנה : פעם בהמון זמן נכנס לעולם האודיופילי השמרני מוצר שהוא משנה משחק אמיתי . דוגמא טובה לכך היתה כניסתו של מחשב האודיו נטול המאווררים לעולם ההיי אנד . בתחילה היו המון ספקות וזילזול וכמובן שבשלב זה היה מדובר בטכנולוגיה מבטיחה אך שעדיין לא הבשילה . עם הזמן נמצאו התוכנות הנכונות שיכולות למקסם את ביצועיי המחשב .והפלטפורמה המיחשובית שתבצע את המשימה בהצלחה נמצאה . כשזה קרה מהר מאוד החל להזנח נגן הדיסקים המסורתי לטובת עליונותו של המחשב .
למרות הסקסיות הרבה של הטרנספורטים המפוארים של סוף עידן נגן הדיסקים מי שנאמן לסאונד לבסוף פנה למחשב .

בתחום ההגברה שעליו אני מדבר היום יש שחקן שנמצא כבר מעל עשור בזירה אך לא הצליח להתקבל בשמחה למועדון הסגור של האודיופילים .
אני כבר בפעם הראשונה ששמעתי מגבר דיגיטלי בהדגמה של יאיר טמם בכפר המכבייה סימנתי את הטכנולוגייה הזאת כדבר הבא והחלתי להתנסות בה .
מה שקסם לי בסאונד הדיגיטאלי בזמנו היה השקט שהטכנולוגייה הזאת מייצרת . אך בלי ספק בזמנו הטכנולוגייה הזאת עוד לא הבשילה ולמרות שהיה בה משהו מיוחד, גם לדעתי היא לא היתה מוכנה למגרש של הגדולים .
אני השתדלתי בעשור האחרון לחוות כל מגבר דיגטלי בכל טופולוגייה שהיה בשוק . חלקם היו ברשותי וחלקם רק שמעתי .
והיום לאחר שחבר שלי שחולק איתי את האהבה לתחביב והמרדף להשגת סאונד HIEND במחיר שפוי קיבל לרשותו מגבר שמחולל מהפכה שקטה בעולם . מגבר ומתכנן שיש אליהם שירשור באודיו סירקל שנמשך שלוש שנים ומתפרס על מאות עמודים עם המון השוואות של המגבר המדובר עם ציודים כבדים בעשרות מונים ממנו ועל נטישה של קרלים ופאס לאביםו...... מבלי להביט לאחור .
מתכנן שלקח את הטכנולוגייה הזאת למקום הנכון , הראשון שבנה למודול הדיגיטלי ספק כוח מבוסס שנאי טורדיאלי ולא ממותג ועוד אי אילו שינויים שהביאו את המגבר שלו למקום שאפשר לומר סוף סוף : לא רק שהטכנולוגייה הבשילה היא עקפה את המתחרים ותפסה לה מקום טוב מאוד בצמרת של ההיי אנד מבחינת הסאונד . עכשיו מה נשאר ? ! לקבל את ההכרה של השחקנים הכבדים .
פה יש בעייה ! היות שמדובר במשנה משחק אמיתי : מתכנן המוצר התנער מכל מה שאינו שמיעה וכל מה שאמור לייצר פאסון של ציוד יוקרתי . דחף את המגבר שלו לקופסא ספארטנית פשוטה למראה ומשווק את המוצר שלו בשיווק ישיר בלבד . במחיר מופקע של 700 $ אמריקאי .
היות ואני מספר לכם על משנה משחק אמיתי בשביל הסכום הזה לא מקבלים מוצר של עלות תועלת . אלה מקבלים : 300 W לצד ב-* אום 600 ב-4 ו-600 ב-2 אום עים דאמפינג פקטור שלא קיים בשום מגבר טרנזיסטורי . הנתונים האלו שדוחפים THIEL CS6 (אחד הרמקולים הדינמיים הקשים לדחיפה שיש ,ובחול מדובר בהיסטרייה בקרב חובבי המגי למניהם) נתונים שניתן עד היום למצוא רק בקרלים ודומיהם . הנתונים האלו מגיעים עם סאונד חלומי שקט צלול ומפורט כמו שרק מגבר דיגטלי יודע אבל זה היה כבר בעבר . המגבר הזה מביא את המוזיקליות הנעימות והארמוניות האין סופיות לחבילה !!!!
לקבל כל גרגר אינפורמצייה שיש בקובץ בשקט מדהים ודינאמיות שאין שני לה ללא זכר לדיגיטאליות שאפיינה מגברים מסוג זה בעבר אלא להפך : מביא לתוך זה את הנעימות והמתיקות שיש בצליל .............................בקיצור משנה משחק !!! ומכאן אפשר רק לעלות.
המגבר המדובר :
http://classdaudio.com/audio-amplifiers/sds-470c-custom-class-d-amplifier.html

השירשור שנמשך 3 שנים על המוצר :
http://www.audiocircle.com/index.php?topic=76400.2600

תראו אני יודע שמייד יהיו מס חברים שירימו גבה בזילזול .
לכל מי שקורא את זה ומכיר או לא מכיר אותי אני בתחביב הזה עמוק כבר 20 שנה , שמעתי את מיטב המערכות הארץ אצל האודיופילים הכבדים ביותר בתערוכות והדגמות של יבואנים לא שפכתי מאות אלפים על המערכת שלי . אבל יש ברשותי מערכת מכובדת שבהערכה גסה אם היתה נרכשת כיום כחדשה בארץ היתה עולה 100000 שח ( היות ואני משתדל לרכוש יד2 מדובר על בסביבות חצי )
אני מציע לכל מי שנמצע בתהליך של חיפוש אחר סאונד טוב יותר לא לפסוח על מה שכתבתי .
אני בנוסף מזמין נציג של הפורום לבוא ולהקשיב למגבר הזה ולחלוק את רשמיו עם החברים.
סביר להניח שברגע שהאש תתפשט זה יהיה כמו שריפה בשדה קוצים וחברות היי אנד מכובדות יסגרו את הבסטה .( אני לא מספיד את הטרנזיסטור אבל יש לצפות שרק הטובים ביותר ישרדו )
אני כותב את שורות אלו במיוחד בשביל אלו שידם אינה מסגת ,בשבילם זה לדעתי הכיוון היחיד המומלץ .
ואני כותב את זה גם בשביל הכבדים שביננו שיש להם את האומץ להסתכל לקידמה בפנים
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
אתה כבר יכול לשנות את הסטטוט
"הכותב הנ'ל כבר לא דיסלקט"
סקירה מתומצתת ומקיפה :cool:
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
תביא להשוות בחייאת ,הוא לא כבד כמו שלי ,אז תביא אותו ותבוא עם החבר החמוד שלך!
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
כודם כל אישתי בדקה מילה מילה - טוב שלא ראיתה תאורגינל
אלדר דבר איתו אתה לא צריך טיווח שלי ( אני יצתרף )
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
לא מעט מגברי קלאס D קיבלו הרבה ביקורות מצויינות בעבר - ואין ספק שמתישהו בעתיד זו תהיה הטכנולוגיה השולטת. במיוחד DIRECT TO DIGITAL (כמו ה M2-3 של נאד ודומיהם). אני מאד מאמין בזה. אבל מכל מה שנתקלתי עד היום מנסיוני האישי, ושמעתי את זה גם מאחרים, התוצאה תמיד יותר "קלינית" , נקייה מדי, הצליל בהיר והבמה קטנה וצרה יחסית. אני מעדיף צליל מלא, חם, רטוב, עם מיד מלטף, ואפילו עם שילוב של קדם מגבר מנורות לא שמעתי תוצאה כזאת מקלאס D. הלוואי שאתבדה וזה באמת המקרה, ואולי המגבר הזה הוא הסנונית הראשונה.
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
מאוד מעניין ומסקרן
מחכה במתח לשמוע דעתו של השניצל
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
כודם כל אישתי בדקה מילה מילה - טוב שלא ראיתה תאורגינל
אלדר דבר איתו אתה לא צריך טיווח שלי ( אני יצתרף )
טוב , אני אזמין את שי ויאמר לך מתי.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
לא מעט מגברי קלאס D קיבלו הרבה ביקורות מצויינות בעבר - ואין ספק שמתישהו בעתיד זו תהיה הטכנולוגיה השולטת. במיוחד DIRECT TO DIGITAL (כמו ה M2-3 של נאד ודומיהם). אני מאד מאמין בזה. אבל מכל מה שנתקלתי עד היום מנסיוני האישי, ושמעתי את זה גם מאחרים, התוצאה תמיד יותר "קלינית" , נקייה מדי, הצליל בהיר והבמה קטנה וצרה יחסית. אני מעדיף צליל מלא, חם, רטוב, עם מיד מלטף, ואפילו עם שילוב של קדם מגבר מנורות לא שמעתי תוצאה כזאת מקלאס D. הלוואי שאתבדה וזה באמת המקרה, ואולי המגבר הזה הוא הסנונית הראשונה.
מה שאתה מתאר זה מה שהיה המצב.
צריך לומר שמי מאוהב צליל עגלגל ואיטי או חם מאוד לא ימצא פה את מבוקשו .
מי שאוהב נקיון פירוט שקט דינמיות זה הכיוון.
אכשיו אני ינסה להסביר את השינוי החשוב שהתחולל בסאונד ואני השתמש בדימוי מעולם הצילום : למצלמות הדיגיטליות הראשונות היו תמונות מאוד חדות וברורות אך אנשים לא התחברו אליהן כי התמונות תמיד היו נראות מוגזמות מבחינת הגוונים של הצבעים והיו מאופינות ברעש רב בקונטור של הגופים המצולמים (פחות או יותר ) ולכן האנשים שצפו בתמונות תאנו שהן נראות לא טיבעי .
אותו תהליך קרה עם ההגברה הדיגיטלית ודומני שגם עם נגני הסידי .
במגבר הזה עם אתה מקשיב לו מבלי לדעת במה מדובר לא תנחש לעולם שמדובר במגבר דיגיטאלי . כל הצבעים והקצוות שנשמעו בעבר כלא טבעיים ומעצבנים לא שם אך עדיין תקבל רמת פרוט ושקט ברמה שונה ממה שטרנזיסטור מסוגל לספק.
כמובן שפרה מנורות יכול לקחת את זה צעד נוסף לכיוון חמים יותר .בנוסף במכשיר הזה יש גיזמו נוסף שלא דיברתי עליו והוא כפתור שמאפשר לקבוע עקבת כניסה של המכשיר לתעימות אופטימלית בין הקדם למגבר . אני יכול לומר לך שמבדיקה שביצענו יציאה מהנקודה האופטימלית של הכפתור הזה מתקבל סאונד עוד יותר מתוק וחמים. אבל אני באופן אישי מעדיף את המפורט והדינמי .( אני אוהב שמצילה מתפוצצת לי בפנים ולא נשמעת רכה ומעודנת )
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
הראשונים שפיתחו את המגברים האלה היו Bang & Olufsen ואף רשמו פטנט עליהם.
מי שלקח אותם למרוץ מרתון היו jeff roland ו-bel canto שהיגעו אתם לפסגות.
אין ספק שווה לבדוק את המגבר,מניסיוני נשמעים טוב על רמקולים נצילים במיוחד.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני סקפטי.

ב-700 דולר אפשר לייצר מוצר שמתחרה בקרל ובנלסון פס?
אני לא ממש בטוח. הוא אולי מדהים למחירו.

חלק מהבעיה היא שאנשים לא תמיד יודעים להקשיב למוצר. היו אצלי כמה וכמה חברים שטענו לעליונות על מוצרים יקרים מבתים נחשבים מאוד. כשהביאו אותו אלי והפנתי את תשומת ליבם לכמה דברים חשובים שהמגבר שלהם פשוט לא עושה, הם הלכו ורכשו מגבר אחר ולא הביטו לאחור.

את ההבדל בין בועז שרעבי למדונה כל מגבר יודע לחשוף.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
קשה שלא להיות סקפטי למי שהיחס בין מיתוג ובנובע מחיר, לאיכות, כבר מוטמע היטב ב די.אנ.איי. האודיופילי שלו ( למען הסר ראשיתה של מחלוקת גם אני שם ). יותר מכך כמי שמאמין שלאוטו סוגסטיה על שלל נגזרותיה יש חלק נכבד כמעט בכל חוויה אנושית, אני מתקשה להאמין שגם לאחר בחינה מעשית ישתנה אותו פיקפוק.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אז תאמין.
אני האחרון ששם משחק אצלו תפקיד. אבל יחד עם זאת אני שומע כל כך הרבה מוצרים מיצרניות שונות בטווח מחירים רחב והמסקנות הן פשוטות. השם הזה, אותו ״מותג יוקרה״ אינו סתם כזה. הצליל של המוצרים היקרים בהחלט טוב יותר ממוצרים זולים ברוב המוחלט של המקרים.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
מה שאתה מתאר זה מה שהיה המצב.צריך לומר שמי מאוהב צליל עגלגל ואיטי או חם מאוד לא ימצא פה את מבוקשו .מי שאוהב נקיון פירוט שקט דינמיות זה הכיוון.אכשיו אני ינסה להסביר את השינוי החשוב שהתחולל בסאונד ואני השתמש בדימוי מעולם הצילום : למצלמות הדיגיטליות הראשונות היו תמונות מאוד חדות וברורות אך אנשים לא התחברו אליהן כי התמונות תמיד היו נראות מוגזמות מבחינת הגוונים של הצבעים והיו מאופינות ברעש רב בקונטור של הגופים המצולמים (פחות או יותר ) ולכן האנשים שצפו בתמונות תאנו שהן נראות לא טיבעי .אותו תהליך קרה עם ההגברה הדיגיטלית ודומני שגם עם נגני הסידי . במגבר הזה עם אתה מקשיב לו מבלי לדעת במה מדובר לא תנחש לעולם שמדובר במגבר דיגיטאלי . כל הצבעים והקצוות שנשמעו בעבר כלא טבעיים ומעצבנים לא שם אך עדיין תקבל רמת פרוט ושקט ברמה שונה ממה שטרנזיסטור מסוגל לספק.כמובן שפרה מנורות יכול לקחת את זה צעד נוסף לכיוון חמים יותר .בנוסף במכשיר הזה יש גיזמו נוסף שלא דיברתי עליו והוא כפתור שמאפשר לקבוע עקבת כניסה של המכשיר לתעימות אופטימלית בין הקדם למגבר . אני יכול לומר לך שמבדיקה שביצענו יציאה מהנקודה האופטימלית של הכפתור הזה מתקבל סאונד עוד יותר מתוק וחמים. אבל אני באופן אישי מעדיף את המפורט והדינמי .( אני אוהב שמצילה מתפוצצת לי בפנים ולא נשמעת רכה ומעודנת )
לא הצלחתי להבין מתיאור שלך במה שונים היתרונות של המגבר הזה ממגברים דיגיטאליים אחרים.אם לדעתך נדרש פרה מנורות כדי לחמם אותו קצת, זה אומר:א. שלדעתך משהו חסר בו.ב. לדעתי אתה טועה ש PRE כזה או אחר אמור ברמת ההי אנד להכניס דיסטורשן או תיקונים לרכיב אחר שלדעתך הוא ברמת הטובים ביותר.כמובן שעברנו בתחום הזה המון התלהבויות רגעיות ממוצרים כאילו ואחרים, ולצערי רוב ההתרגשויות חלפו די מהר, ונשארנו עם המוצרים הבאמת טובים ומה לעשות מאוד יקרים.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
אני סקפטי.

ב-700 דולר אפשר לייצר מוצר שמתחרה בקרל ובנלסון פס?
אני לא ממש בטוח. הוא אולי מדהים למחירו.

חלק מהבעיה היא שאנשים לא תמיד יודעים להקשיב למוצר. היו אצלי כמה וכמה חברים שטענו לעליונות על מוצרים יקרים מבתים נחשבים מאוד. כשהביאו אותו אלי והפנתי את תשומת ליבם לכמה דברים חשובים שהמגבר שלהם פשוט לא עושה, הם הלכו ורכשו מגבר אחר ולא הביטו לאחור.

את ההבדל בין בועז שרעבי למדונה כל מגבר יודע לחשוף.
זה גם עניין של טעם אישי , חוץ מזה כולנו עושים טעויות ואוהבים אותם , חלק טוענים שאנו חרשים למדי למערכת הפרטית שלנו ,יש לנו הרגלים ממנה ,והיא הרפרנס שלנו למערכות אחרות שצריכות לכאורה להשמע כמוה כי הרי היא ״ הכי טובה בעולם״ ,
אני מרגיש שבאופן אישי יכולות לי מחלוקות גם עם נלסון פאס וגם עם מגיקו, הרי הם אינם אקסיומה ,וגם אם נניח אני לא יודע לשמוע לכאורה את מה שצריך לשמוע מגבר טוב או מרמקול משובח , עדיין זה טעם שלי , האוזניים שלי בעלי אותו מנגנון כמו של וילסון ,קרוור ,פראויציני ,מייקל פרמטר וכו ,הרי לאף אחד אין מונופול על ההבנה איך זה נשמע נכון ,באודיו פיליה אתה עם השנים מפתח לך קונספט של איך הדברים צריכים להשמע ,והרבה פעמים אתה מכופף את הגישה לפי איך ששומעים אצלך ,לדוגמה - לי יש צליל רך גדול ולא מפורט ולך יש צליל מדויק מופרד ומהיר , אז מטבע הדברים נחדד בכוון הזה ,אתה תאמר שבלי פרטים אין מוזיקה וזה מה שמוקלט ולכן צריך להשמע ,ואילו אני יאמר שבהופעה חיה אין רזולוציות וצליל קטן זה מבאס ושמעו דף פרטים מתעייף המוח ,
בקיצור העניין פרטי לגמרי,וכולם צודקים .
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
אני רוצה לחזק את דבריו של צחי אבל לא מניסיון אישי - אני לא שמעתי את המגבר.
לפני כמה זמן (ממש לפני שבועיים) דיברתי עם בחור מהפורום (אני לא אומר את שמו- אם הוא רוצה, הוא יכול להצטרף לדיון - אני מניח שכולכם מכירים אותו, מהפורום לפחות), יש לו קילומטראז'ים של אודיופיל אולי יותר לכל אחד מאיתנו. עברו אצלו בידיים אין ספור של מותגים, ממנורות, טרנזיסטורי ועד class D.
יש לו את הדגם עליו מדבר צחי (נוסף לציוד רב אחר). הוא סיפר לי שהמגבר הזה מדהים והוא הכי קרוב למנורות שהוא שמע.
כמו כן, אנשים שביקרו אצלו, קיבלו את אותו הרושם. הוא הזמין אותי לביקור אבל לצערי עדיין לא הזדמן לי.

מכאן - תעשו עם זה מה שבא לכם :)
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
דרך אגב, החברה כרגע מייצרת רק מגברי הספק ומודולים ל-DIY. פניתי אליהם לפני שבועיים והם אמרו לי שבתוך שלושה חודשים הם יצאו עם Pre.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
צחי, אם המגבר ההוא עשה לך את זה, שווה לך לבדוק גם את המגברים של ספקטרון - (אם כי לא באותו מחיר):
http://www.spectronaudio.com/
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
אני סקפטי.

ב-700 דולר אפשר לייצר מוצר שמתחרה בקרל ובנלסון פס?
אני לא ממש בטוח. הוא אולי מדהים למחירו.

חלק מהבעיה היא שאנשים לא תמיד יודעים להקשיב למוצר. היו אצלי כמה וכמה חברים שטענו לעליונות על מוצרים יקרים מבתים נחשבים מאוד. כשהביאו אותו אלי והפנתי את תשומת ליבם לכמה דברים חשובים שהמגבר שלהם פשוט לא עושה, הם הלכו ורכשו מגבר אחר ולא הביטו לאחור.

את ההבדל בין בועז שרעבי למדונה כל מגבר יודע לחשוף.
אני יגיב בדוגמה מתחום אחר :
לפני לא המון שנים היו לפנטגון ולנסא מחשבי אל ענקיים עולים טרליונים . נבנו להם חדריי צינון מיוחדים ונדרשו צוותים שלמים של תכנאים לתחזק אותם . היום לכל ילד יש יותר כוח מיחשוב בכיס בעלות של עשרות דולרים בודדים.
דוגמה נוספת מתחומינו : בעבר המאוד לא רחוק פרחה תעשיית הטרנספורטים לCD HIEND חלליות יצרו לנו בעשרות אלפיי שחים וכל זה בשביל לסחוט את המקסימום אינפורמצייה מהדיסקית הכסופה ( עוד טרי לי בראש אך הזלתי ריר על הטרנספורט של CSC ו ה-BDR למניהם ) ולא חלף זמן רב ומחשביי האודיו הפכו את המכשירים היקרים האילו ללא רלוונטיים נקודה , (וצריך לזכור שהטרנספורט הגיע לשיאו מבחינה טכנולוגית והמחשב כטרנספורט רק בחיטולים )


חזרה לעניינינו !
בשניות אילו שאני כותב התחום של הגברה דיגטאלית כבר טס צעד נוסף מאיפה שהינו אתמול .לדוגמה בתקופה האחרונה יש מתכנן שקוראים לו BRUNO TUCZEYS שתכנן מודול חדש שניקרה NCORE ולחברה קוראים HYPEX ויש המונים בעולם שתוענים שהוא הדבר הבא לאחר הפיתוח של המגבר שדיברנו עליו . לברונו יש עדיין פטנט על המודול ולכן מחירו יותר יקר (והוא נמכר כיום רק כקיט ) את המודול של ברונו כבר רכשו מס חברות ממוטגות כמו ברייסטון ונד .

תראה נמר בקלות יכולתי לספר על מגבר קלאס D שעולה 12000 $ מחברה שמנסה למטג את עצמה כHIEND ואז היתי עובר את מחסום הכסף שגורם לך להגיב בסקפטיות מבלי ששמעתה . אבל עם היתה חופר בשירשור הענק שצרפתי מחול ובשרשורים רבים שיש ברשת היתה מגלה שהמגברים הדיגטליים עם רף המחיר הגבוהה והגבוהה מאוד הפסידו לאילו שתכננו את זה נכון .
אי אפשר לברוח מזה התכנולוגייה בבסיסה היא זולה מאוד ליצור היות ומדובר בתכנולוגייה מאוד יעילה מבחינת ניצול הכוח ואן צורך בשנאים ענקיים ולא בצלעות קרור ושאר ירקות בדיוק כמו שהשבב סיליקון הראשון עלה הון והיום מעבד פנטיום פי טרליון יותר חזק עולה דולרים בודדים.
התכנולוגייה הזאת לא תחליף ציוד מנורות . כמו שמחשב אודיו לא יחליף פטיפון . למנורה יש קסם משל עצמה ולמי ואוהב ניתן לשלב בדיוק כמו שמשלבים מנורות עם מגבר טרנזיסטורי .
אבל בלי שום ספק התכנולוגייה הזאת (ואני אומר דבר שאלול לעצבן רבים ) תיזרוק לפח זבל של ההסטוריה את המגבר הטרנזיסטורי .
מבחינת ביצועים וכוח נטו היא עקפה מזמן את מיטב הטרנזיסטורים : המגבר המדובר ששוקל 7-8 קילו מספק 300 W ב-8 אום 600 W ב-4 אום ותיקון מהפתיח 900 ב-2 אום ללא התחממות עם רמת דחיפה שקרל עם אותו הספק רק יכול לחלום אליה .
כל זה עם שקט אבסולוטי ורמת פרוט ללא תחרות . איפה היתה המסוכה האחרונה שבגללה נפתח השירשור : מבחן הסאונד .
ואני יכול לומר לך להמסוכה נחצתה .
 
נערך לאחרונה ב:

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
לא הצלחתי להבין מתיאור שלך במה שונים היתרונות של המגבר הזה ממגברים דיגיטאליים אחרים.אם לדעתך נדרש פרה מנורות כדי לחמם אותו קצת, זה אומר:א. שלדעתך משהו חסר בו.ב. לדעתי אתה טועה ש PRE כזה או אחר אמור ברמת ההי אנד להכניס דיסטורשן או תיקונים לרכיב אחר שלדעתך הוא ברמת הטובים ביותר.כמובן שעברנו בתחום הזה המון התלהבויות רגעיות ממוצרים כאילו ואחרים, ולצערי רוב ההתרגשויות חלפו די מהר, ונשארנו עם המוצרים הבאמת טובים ומה לעשות מאוד יקרים.
אני לא אמרתי שנדרש פרה מנורות בכדי שישמע טוב !
תקרא את מה שאלדר כתב בחוכמה רבה " כל אחד שומע אחרת ולכול אחד העדפות שונות "
ניתן לחבר פרה מנורות למי שאוהב את הנוחחות של מנורה . אצל חבר שלי זה מחובר לפרה של AUDIO GD טרנזיסטורי שבנוי בצורה מופרעת לחלוטין.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
האמת, מבין כל השרשורים שלך נראה שמאז שרכשת את הרמקול אתה לא מוצא הגברה נכונה ובעיקר מתלהב מהר מכל CLASS D שנכנס לך למערכת, כך גם התלהבת מהNAD שבסוף התברר תקול ושהחלפת אותו שוב התלהבת.
משפטים כמו "מה שצריך זה רק PRE מנורות לחמם את העסק" שומעים הרבה על מוצרים שפשוט לא מתאימים למערכת.

אין לי בעיה עם כלי מתכת שנשמעים כמו מתכת, אבל את זה אפשר להשיג גם עם מגבר טרנזיסטורי, מה שכנראה לא תקבל במגבר שלך זה את החום והסאונד ה"נוזלי" שכן קיים בטרנזיסטורים מסוימים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור