לא יודע למה מיכאל מתעקש לקרוא לrc שלי אקוילייזר , האמת היא שלא מכיר מוצר כל כך טוב ומשוכלל ,שמתאים לחמור מחשבים כמוני ,http://www.lyngdorf.com/content/view/21/45/
רבע שעה של מדידות בלחיצת כפתור בודדת ויש לך תיקון בחדר ברמה שלא תאומן , בדקנו את פעולתו יחד עם יאיר תמם בעזרת מכשירי מדידה, בקשר לכך שיש להכנס אל המכשיר אנלוגית ולא דיגיטלית , במקרה של הנגן שלו אין ברירה ,מכיוון שהוא קופסה אחת ולא נותן לצאת מהטרנספורט דיגיטלית ולחזור חזרה לממיר,
גם אני חשבתי שנים שדבר שכזה פוגע ב "טוהר המידות", אבל לדעתי כל מה שנמר כתב בקשר לנשמה של המערכת והטבעיות שלה, לא רק שלא פוגע בכך ,אפילו משפר.
ישנם מצבים בחדר שתדר של רמקול אחד מבטל תדר של רמקול שני תוך כדי התעופפותו לנקודת הישיבה , והיפוכי פזות מכאן ומשם, באם יש מכשיר שמאפשר לך לקבל את רוב הפוטנציאל של המערכת , ולשפר את הצליל בצורה שלא ניתנת או אולי בקושי ניתנת לעשייה עיי אקוסטיקה , אז על מה אתם מדברים?
בנוסף יש למכשיר אקילייזר אקטיבי עם דיליי ווליום ,שמאפשר להחדיר בצורה חלקה סבוופר אקטיבי ולחתוך אותו נכון , דבר שמאפשר לך להוריד מהעומס על המגבר הראשי ,ולכן לשפר את פעולתו ברמקולים הראשיים.
אני חושב שחלק מההתיחסות כאן פשוט נובעת מחוסר נסיון והתנסות , במקרה הזה לדעתי כל מי שמחזיק בדעה של הדרך הקצרה והטהורה של הסיגנל ,מקבל את כל הזבל שוצר בין הרמקולים לאוזן , וזו תהיה תמימות לחשוב שהחדר מספיק טוב ושכמה כריות וספה עושים את העבודה, שימוש במכשיר או דומים לו יעלה את האאודיו שלכם לרמה אחרת שלא תאמינו שאפשרי , אבל השיטה של להתבצר ב"דרך הקצרה" , נשמעת לי מוטעית , במיוחד בעולם האמיתי שאינו מאפשר הכנסת עשרות ,אם לא מאות קילוגרמים של חומר אקוסטי לחדר בעלות הטורפת , אבל הנה יושבים כאן כמה שמעולם לא התנסו בכלום ומחווים דעות על משהו שאפילו לא ראו,
וכשקם מישהו ומנסה טיפה לחלוק באיזה התנסות , מיד נשלחים לאויר צרורות של דעות שאינם מגובים בנסיון קטן אפילו , לי יש במחסן חומרי אקוסטיקה שנפחם לא יכנס לתוך הסלון הממוצע , והנה למרות הכל מעדיף את המכשיר וקצת חומרים, עלותו של מכשיר כ- 3500 דולר , וזה לא הרבה יחסית לאפקט המטורף שלו .
האם ה lyngdorf משמש כ RC לכל תחום התדרים או רק לבאס ?