Zellaton Stage

  • פותח הנושא פותח הנושא Rag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לני,
אתה ממשיך להיות חמוץ, זה עושה קמטים בעור. חבל
 
יש פה כמה "נשמות טובות" שזה עושה להם ממש רע כמישהו מתחדש או משקיע מזמנו בתחביב, אני מניח שזה בא מחוסר יכולת להשקיע בתחביב.
 
נערך לאחרונה ב:
גם להשתלט על פוסט של מישהוא אחר זה לא מקובל.זה פוסט(מעניין)על רמקולי זלטון.אם אתה רוצה להתפלסף על סכבוופרים תפתח פוסט משלך.
 

צר לי לני יקירי, אני מקווה שתקבל ממש בהבנה את הדברים שלי....

.. לצערי צריך להסביר לך בכלל את מהות התחביב , כי עושה לי רושם שלא ממש הבנת אותו.

מהות התחביב לני, הוא לא להקשיב למוזיקה, אלא שיפור התוצאה הסונית במערכת שלך, אם תואיל ותקרא את הפורום, או כל פורום אחר הקשור לאודיו, אתה תבין ש 99 אחוז מהשירשורים נוגעים אך ורק לזה.

העובדה שאני מעמיק , לא צריכה להטריח, או להכביד, או להרתיע אותך, אלא לגרום לך להבין שישנם אנשים שלא מסתפקים בזריקת סיסמאות לחלל, או שימוש תכוף במילה "אוויר", אלא גם קוראים, לומדים ומתנסים, תוך רצון תמידי (וגם סיזיפי) להגיע לתוצאות טובות יותר.

ברגע שאני אזנח את הכל ואבחר רק לשבת ולהקשיב למוזיקה, באותו רגע, בחרתי לזנוח את התחביב.

אז אני לא נפגע לני, ההערות שלך פשוט נובעות מחוסר הבנה בסיסי...:)

רן
התחביב הוא מעין אפליקציית הכרויות. יש כל כך הרבה אופציות שמנסים כל הזמן אנשים חדשים ובסוף לא מתחתנים.
 
גם להשתלט על פוסט של מישהוא אחר זה לא מקובל.זה פוסט(מעניין)על רמקולי זלטון.אם אתה רוצה להתפלסף על סכבוופרים תפתח פוסט משלך.
היות ואנחנו לא מכירים ומעולם לא נתקלתי בשם שלך ב- 30 שנים האחרונות בהקשר של איזה ידע יוצא דופן, או מערכת יוצאת דופן.

החלטתי להקדיש מזמני היקר ולרפרף בין ההודעות שלך, על מנת להבין אם כתבת משהו מועיל ותרמת לקהילה, וזאת מעבר לההערות לגבי רמת האובססיביות שלי לתחביב, או הטענות ההזויות שלך הנוגעות לפרגון מזויף לדן נגר..

המסקנה הברורה מהודעותיך היא, כי יש לך ידע מסוים במוזיקה, אך גם ברור שהידע שלך באודיו מועט עד מאוד וחסר לך המון מידע ובעיקר הבנה בסיסית, כיצד למקסם את הסאונד לו אנו מקשיבים.

מה שמוביל לסיטואציה שאולי אתה מקשיב להמון מוזיקה, אבל לא באמת מבין איך צריך להקשיב ועל מה צריך לתת את הדגש.

לאור זאת, ככל ואתה באמת רוצה לתרום כאן, היה זה נכון יותר לו היית מנצל את הזמן ובמקום לשרוף אותו על הערות אישיות שהם לא מן העניין, היית משקיע בלימוד, קריאה והעמקה בחומר, כי ניכר שיש לך פערים מאוד גדולים שאתה צריך להדביק וזאת על מנת להיות חלק מועיל בדיונים שמתנהלים כאן.

זו עצתי.

רן
 
לא מסכים כל מילה אבל בחלק אתה צודק.וזו לטעמי היתה תגובה יותר ראויה.ובכל זאת חושב שהוגן לבעל הפוסט להצמד לנושא(זלטון).
 

סבבה.

שיהיה לך המשך יום טוב.

רן
 
אני מאוד אוהב אובססיביים ולומד מהם, אפילו אם לפעמים הם (זא גם אני) יכולים לשגע. נהיה הלך רוח בו "חקרן" זו קללה ו"העמקה" זו מילת גנאי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור