Zellaton Stage

  • פותח הנושא פותח הנושא Rag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Rag

עוסק בתחום
הודעות
278
מעורבות
348
נקודות
63
שמחים לעדכן כי הגיע רמקול חדש - Zellaton Stage מסדרת ה- Klassik של Zellaton.
הרמקול כבר מנגן בתצוגה ומעביר חוויית סאונד ריאליסטית, דינמית ומיוחדת במינה כמיטב המסורת של חברת זלטון.


IMG_4621.jpg



IMG_4645.jpg



IMG_4606.jpg
 

גיא הייקר בהצלחה במכירה והשיווק של הרמקול שניראה סוף הדרך :בעד:
 
  • Like
Reactions: Rag
נראה ממש יוקרתי!
 
  • Like
Reactions: Rag
נראה מדהים!
אתה יכול לפרט על הדרייברים הכסופים האלה?
 

  • Like
Reactions: Rag
מדהים, בהצלחה!
 
  • Like
Reactions: Rag
נראה מדהים!
אתה יכול לפרט על הדרייברים הכסופים האלה?

Zellaton’s unique rigid-foam diaphragm technology was developed by Dr. Emil Podszus, who filed a patent on his sandwich cone driver in 1930. It features a “lightweight, torsionally stiff rigid-foam diaphragm with ideal unit pulse response.” Dr. Podszus’ grandson, Manuel Podszus, continues the family tradition of creating these amazing drivers by hand. A multiple-composite rigid foam is located behind an extremely thin aluminum film. The tweeter’s diaphragm is only 0.006mm thick and weighs a mere 0.18 grams. Unfortunately, these drivers cannot be mass-produced, and the hand-crafted diaphragms alone take weeks to build. The thin, lightweight diaphragms and foam substrate are very difficult to work with and have to meet Zellaton’s demanding standards. The rejection rate is very high and is the primary reason these sonic wonders are so scarce.​
 
תודה גיא :)
הדרייברים הם פיתוח של חברת זלטון אשר משתמשת בממברנות קצף קשיח ייחודיות בשלוש שכבות, המיוצרות בנפרד בעבודת יד משוכללת ביותר. תהליך הייצור כולו ניתן להשוואה לייצור של כלי נגינה איכותי מאוד ולהליך הארוך של כוונון הכלי בצורה מושלמת. לכן כל רמקול הוא ייחודי לחלוטין!
היחידות מיוצרות מאותם חומרים כולל הטויטר שקוטרו גדול מקוטר של טויטר סטנדרטי ,
והתוצאה חיבור מושלם בין היחידות שקיפות מהירות ריאליסטיות ודינמיות אדירה .
 

חלום!
אם אני זוכה בלוטו, הרמקולים האילה אצלי למחרת.
 
  • Like
Reactions: Rag
גיא היקר
***ב ה צ ל ח ה*** !

ניראה סוף
הכל.
 

אני וגולן התארחנו אצל גיא אתמול.
חוויה מטורפת של ממש.
שקיפות ופירוט ומהירות מדהימים.
בקטעים מסוימים,חיפשתי אם מחובר סאב בחדר.
חווית סאונד מופלאה באמת.
הגימור של הרמקול ברמה של פורשה.
תודה על האירוח,
תתחדש,ובהצלחה.
איתן.
 
רמקול חלום, הלוואי ויכולתי.
בהצלחה גיא היקר
 

  • Like
Reactions: Rag
גיא יקירי,

זה לא יפה מה שאתה עושה לנו פה :)

עכשיו ברצינות....רמקול על!
מאוד שקוף, עם הרבה עוצמה, מרטיט את הלב, מעביר רגש בצורה לא רציונאלית ואני יכול להמשיך בתיאורים כל היום והלילה.
התפר והתיזמון בין היחידות לא נישמע כלל (לא טרוויאלי, מרשים מאוד) כנראה שיש קשר ישיר לזה שכל היחידות עשויות מאותו החומר.
שמעתי המון רמקולים בחיי , זה לגמריי אחד הטובים שבהם.
מה עוד בן-אדם צריך בחייו? :)
בהצלחה!
 
  • Like
Reactions: Rag
אני וגולן התארחנו אצל גיא אתמול.
חוויה מטורפת של ממש.
שקיפות ופירוט ומהירות מדהימים.
בקטעים מסוימים,חיפשתי אם מחובר סאב בחדר.
חווית סאונד מופלאה באמת.
הגימור של הרמקול ברמה של פורשה.
תודה על האירוח,
תתחדש,ובהצלחה.
איתן.
איתן, עזוב סאב, איך אפשר שלא לשים לב למיד-היי של הרמקול הזה....פשוט מעולם אחר.
 
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: Rag
רוב רמקולי העל
לא צריכים סאב ליווי.
נקודה.

בקרוב אקפוץ לגיא להתרשם
ובהחלט אשתף רשמיי.

פשוט כך יצא !
שגיא מביא את מיטב חברות העל / אולטרה
לא משנה כיצד נקרא לזה,
בענף הזה.
 

  • Like
Reactions: Rag
רוב רמקולי העל
לא צריכים סאב ליווי.
נקודה.

בקרוב אקפוץ לגיא להתרשם
ובהחלט אשתף רשמיי.

פשוט כך יצא !
שגיא מביא את מיטב חברות העל / אולטרה
לא משנה כיצד נקרא לזה,
בענף הזה.

כפי שנאמר כבר עשרות פעמים, אין קשר בין יכולות הרמקולים ו/או מחירם, לבין הצורך בסאבוופר.

סאבוופר הוא מאסט בכל חדר סטנדרטי ולא מטופל מקצועית.

תמיד. ללא יוצא מן הכלל.

השאלה אינה נוגעת בכלל לצורך, כי זה ברור לכל מי שפתח ספר על אקוסטיקה בימי חייו, אלא נוגעת ליישום שהוא סופר בעייתי ולכן הרוב לא רוצה להכנס לזה.

סאבוופר הוא קודם כל לפני הכל, כלי אקוסטי ואינו קשור לעובדה אם הרמקול יכול לייצר באס, או אם יש לו 3 אלמנטים ,או 6, או אלמנטים של 7" או 13".

...כל זה בכלל לא מעניין את החדר.


רן
 
רן
כל מה שרשמת
כבר ידוע שנים.
מכבד דעתך.

יודע "גם" אחרת.

למרות שזה לא מסתדר עם דעתך.
 
רוב רמקולי העל
לא צריכים סאב ליווי.
נקודה.

בקרוב אקפוץ לגיא להתרשם
ובהחלט אשתף רשמיי.

פשוט כך יצא !
שגיא מביא את מיטב חברות העל / אולטרה
לא משנה כיצד נקרא לזה,
בענף הזה.
תתחדש?:)
 

  • Like
Reactions: Rag

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור