פלזמה vt 50 פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא joda5
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,212
מעורבות
153
נקודות
63
שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה
 

שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה

VT50 מסך מיושן בין 5 שנים שנמכר דרך היבואן יורוקום. לדעתי לא שווה התעסקות בתיקונים, במיוחד שניתן לרכוש מסך חדש ועדכני במחיר שפוי.
 
מסך מצוין מסדרת העילית של פנסוניק, שלמרות גילו, עדיין בעל תמונה מצוינת.
לגבי התיקון - מסך OLED בגודל דומה יעלה כמעט 6K ש"ח, כך שאני הייתי מבקש הצעת מחיר ומחליט.
 
אם הכרטיס נשרף והתיקון פשוט, שווה לבדוק בחנויות אלקטרוניקה.
יתכן מאד והתיקון יהיה משתלם.
 

אחלה מסך שווה תיקון במחיר סביר כמובן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור