joda5 חבר משקיען הודעות 1,212 מעורבות 153 נקודות 63 26/2/19 #1 שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה
שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,206 מעורבות 1,121 נקודות 113 26/2/19 #2 נכתב ע"י joda5: שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה לחץ כדי להרחיב... VT50 מסך מיושן בין 5 שנים שנמכר דרך היבואן יורוקום. לדעתי לא שווה התעסקות בתיקונים, במיוחד שניתן לרכוש מסך חדש ועדכני במחיר שפוי.
נכתב ע"י joda5: שלום הכרטיס הטלויסיה הhdmi נישרף האם ניתן לתקן נכון שיש יבואן חדש והוא ברימאג האם מישהו התנסה או ניתקל בבעיה זו. האם שווה תיקון ? תודה לחץ כדי להרחיב... VT50 מסך מיושן בין 5 שנים שנמכר דרך היבואן יורוקום. לדעתי לא שווה התעסקות בתיקונים, במיוחד שניתן לרכוש מסך חדש ועדכני במחיר שפוי.
Y yuvalg חבר אתר הודעות 33 מעורבות 2 נקודות 8 25/4/19 #3 מסך מצוין מסדרת העילית של פנסוניק, שלמרות גילו, עדיין בעל תמונה מצוינת. לגבי התיקון - מסך OLED בגודל דומה יעלה כמעט 6K ש"ח, כך שאני הייתי מבקש הצעת מחיר ומחליט.
מסך מצוין מסדרת העילית של פנסוניק, שלמרות גילו, עדיין בעל תמונה מצוינת. לגבי התיקון - מסך OLED בגודל דומה יעלה כמעט 6K ש"ח, כך שאני הייתי מבקש הצעת מחיר ומחליט.
T Tamir Ivan כתב האתר צוות האתר הודעות 1,118 מעורבות 271 נקודות 83 25/4/19 #4 אם הכרטיס נשרף והתיקון פשוט, שווה לבדוק בחנויות אלקטרוניקה. יתכן מאד והתיקון יהיה משתלם.