VGA

  • פותח הנושא פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
למישהוא ידוע מדוע אין לי קול בחיבור VGA למחשב,כלומר רק תמונה?ישנה כניסה נוספת ליד החיבור הנל בLCD ,והיא פשוט ללא כל סימון של צבע,וניסיתי אותה אך לא יצא לי קול דרכה,לא יודע למה היא משמשת.כך שאני חייב להשתמש ברמקולים הבייתיים או של המחשב,כדי לצרף הקול לתמונה:Oמובן,שבשאר החיבורים המסך מוציא כמובן גם קול.
 

חיבור VGA הוא וידאו בלבד. אין קול. אם אתה רוצה להשתמש ב VGA ולהשתמש ברמקולים של הטלויזיה, תצתרך למצא את יציאת הקול אצלך במחשב, בדרך כלל מחבר "בננת ווקמן" ירוק, ולמצא את כניסת הקול הטלויזיה. וכמובן לחבר בניהם. אם אתה רוצה "שנים באחד" אז HDMI יודע להעביר אודיו ווידאו על אותו מחבר.
 
חיבור VGA הוא וידאו בלבד. אין קול. אם אתה רוצה להשתמש ב VGA ולהשתמש ברמקולים של הטלויזיה, תצתרך למצא את יציאת הקול אצלך במחשב, בדרך כלל מחבר "בננת ווקמן" ירוק, ולמצא את כניסת הקול הטלויזיה. וכמובן לחבר בניהם. אם אתה רוצה "שנים באחד" אז HDMI יודע להעביר אודיו ווידאו על אותו מחבר.
זה באמת רעיון לחבר מהיציאות קול של המסך למחשב,אני אנסה לחבר עם מפצל מ2 ל 1 (כמו לסאב)רק שכמובן זה עוד תוספת ניכבדה של חוטים לארסנל הקיים,שצריך להסתיר.לגבי HDMI ידוע לי אופי החיבור רק שעדיין לא יצא לי להתנסות בו.מודה לך ידידי על עזרתך,וכמובן כמו כול פעם לך תוציא את הLCD מהקיר כולל הפין בטיחות,ןלאחר מכן תנסה להשחילו חזרה......:כועס:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור