למישהוא ידוע מדוע אין לי קול בחיבור VGA למחשב,כלומר רק תמונה?ישנה כניסה נוספת ליד החיבור הנל בLCD ,והיא פשוט ללא כל סימון של צבע,וניסיתי אותה אך לא יצא לי קול דרכה,לא יודע למה היא משמשת.כך שאני חייב להשתמש ברמקולים הבייתיים או של המחשב,כדי לצרף הקול לתמונה:Oמובן,שבשאר החיבורים המסך מוציא כמובן גם קול.