שאלה לליאור קורן:
אני שוקל רכישת טלויזיה THOSHIBA 42RV500 (שהיא FULL HD ). קראתי את הביקורת החיובית שלך על ה-42CV500 - האם זו דעתך גם ה-42RV500 ? . אני מניח שתוכן HD נראה טוב יותר ב- 42RV500 מאשר ב- 42CV500 ׁ(תקן אותי אם אני טועה..) . השאלה החשובה היא האם סרטי DVD רגילים (לא BLUE RAY) ושידורי SD (כמו YES או HOT) נראים טוב יותר ב- 42RV500מאשר ב- 42CV500 .
תודה
נחום
אני שוקל רכישת טלויזיה THOSHIBA 42RV500 (שהיא FULL HD ). קראתי את הביקורת החיובית שלך על ה-42CV500 - האם זו דעתך גם ה-42RV500 ? . אני מניח שתוכן HD נראה טוב יותר ב- 42RV500 מאשר ב- 42CV500 ׁ(תקן אותי אם אני טועה..) . השאלה החשובה היא האם סרטי DVD רגילים (לא BLUE RAY) ושידורי SD (כמו YES או HOT) נראים טוב יותר ב- 42RV500מאשר ב- 42CV500 .
תודה
נחום