THOSHIBA 42RV500

  • פותח הנושא פותח הנושא nachumbl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nachumbl

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שאלה לליאור קורן:

אני שוקל רכישת טלויזיה THOSHIBA 42RV500 (שהיא FULL HD ). קראתי את הביקורת החיובית שלך על ה-42CV500 - האם זו דעתך גם ה-42RV500 ? . אני מניח שתוכן HD נראה טוב יותר ב- 42RV500 מאשר ב- 42CV500 ׁ(תקן אותי אם אני טועה..) . השאלה החשובה היא האם סרטי DVD רגילים (לא BLUE RAY) ושידורי SD (כמו YES או HOT) נראים טוב יותר ב- 42RV500מאשר ב- 42CV500 .

תודה
נחום
 

אני יכול לתת חוות דעת רק על מסכים שבדקתי וראיתי, קשה לתת תשובה מקצועית על דגם שלא נבחן אצלנו.
יכול להיות שישנם מאפיינים דומים בין שני המסכים, אם אתה יושב קרוב למסך, אזי יהיה יתרון ל- RV500 בצפיה בתכני 1080p.
לגבי צפיה בשאר התכנים, צריך לבדוק בפועל.
האם יצא לך לראות אותה במציאות, מחוברת לממיר טלויזיה רגיל?
 
42RV500

ליאור,
תודה על תשובתך. האם ידוע לך היכן ברשת ניתן לקרוא סקירה מקצועית על ה-42RV500 ?
 
לבצע חיפוש בגוגל... אגב, יכול להיות ששם הדגם הוא ספציפי לאיזור שלנו, יש מצב שישנו דגם זהה בעולם אבל עם אותיות שונות בשם, כך שחיפוש על השם RV500 לא דווקא יניב תוצאות מארה"ב או אירופה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור