zs חבר משקיען הודעות 5,023 מעורבות 1,718 נקודות 113 28/4/22 #41 תתחדש אפי...נהייתה אודיופיל מפונק,מחפש פיפסים כל היום
shushu חבר משקיען הודעות 1,515 מעורבות 974 נקודות 113 3/5/22 #42 אפי, יופי של סטיראו סידרת לך, החדר מזמין, ממש כיף! אחלה סאונד, הטאד מדהימים ומשתלבים פגז (הפתיע אותי לטובה) עם הלברדין! תתחדש
אפי, יופי של סטיראו סידרת לך, החדר מזמין, ממש כיף! אחלה סאונד, הטאד מדהימים ומשתלבים פגז (הפתיע אותי לטובה) עם הלברדין! תתחדש
Y yossie4 חבר משקיען הודעות 511 מעורבות 186 נקודות 43 3/5/22 #43 יופי של פוסט. תתחדש ותהנה, יופי של רמקולים, ויופי של סטאפ. אני בטוח שגם נשמע נהדר