TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

  • פותח הנושא פותח הנושא efi1965
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש אפי...נהייתה אודיופיל מפונק,מחפש פיפסים כל היום :) :)
 
  • Like
Reactions: gtr
אפי, יופי של סטיראו סידרת לך, החדר מזמין, ממש כיף!
אחלה סאונד, הטאד מדהימים ומשתלבים פגז (הפתיע אותי לטובה) עם הלברדין!
תתחדש
 
יופי של פוסט.
תתחדש ותהנה, יופי של רמקולים, ויופי של סטאפ.
אני בטוח שגם נשמע נהדר
 

תודה לכולם (ורד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור