sony kdl40-r473

  • פותח הנושא פותח הנושא דיטון66
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
940
מעורבות
197
נקודות
43
כברירת מחדל לסלון עם מרחק צפיה של 2.5/3 מטר, שימוש בעיקר שידורי הוטHD+סרטי בלוריי.
יש למישהו נסיון/תובנות עם המסך הזה?
תודה
 

זה דגם די בסיסי של סוני. הוא יעשה את העבודה, אבל אל תצפה לשחור מדהים או זויות צפיה רחבות במיוחד.
 
תודה, תמורת 2800 ש"ח לא מצפה לתמונת קולנוע. רק לתמורה הולמת לכסף. מלבד זאת, אם הייתי יכול,המוצר הזה לא היה בבית:מאזין:
 

תתחדש, רק אל תגזים עם הריאליטי :cool:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור