דיטון66 חבר משקיען הודעות 940 מעורבות 197 נקודות 43 3/11/13 #1 כברירת מחדל לסלון עם מרחק צפיה של 2.5/3 מטר, שימוש בעיקר שידורי הוטHD+סרטי בלוריי. יש למישהו נסיון/תובנות עם המסך הזה? תודה
כברירת מחדל לסלון עם מרחק צפיה של 2.5/3 מטר, שימוש בעיקר שידורי הוטHD+סרטי בלוריי. יש למישהו נסיון/תובנות עם המסך הזה? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/11/13 #3 זה דגם די בסיסי של סוני. הוא יעשה את העבודה, אבל אל תצפה לשחור מדהים או זויות צפיה רחבות במיוחד.
דיטון66 חבר משקיען הודעות 940 מעורבות 197 נקודות 43 4/11/13 #4 תודה, תמורת 2800 ש"ח לא מצפה לתמונת קולנוע. רק לתמורה הולמת לכסף. מלבד זאת, אם הייתי יכול,המוצר הזה לא היה בבית
תודה, תמורת 2800 ש"ח לא מצפה לתמונת קולנוע. רק לתמורה הולמת לכסף. מלבד זאת, אם הייתי יכול,המוצר הזה לא היה בבית
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/11/13 #5 תתחדש, רק אל תגזים עם הריאליטי