jonathan tov
חבר מתחיל
- הודעות
- 3
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום!
אבקש את עזרתם בנושא זה....
מה הכוונה להרצה ולמה או האם זה כל כך רצוי?
מה הכיול המקסימלי לפלזמה זו?
דבר נוסף האם ניתן לנגן קבצי divx דרך ה usb במדיה סנטר,האם הפורמט הזה ניתמך?
אשמח לקבל תשובות וגם המלצות או טיפים לגבי מסך זה....
תודה!
אבקש את עזרתם בנושא זה....
מה הכוונה להרצה ולמה או האם זה כל כך רצוי?
מה הכיול המקסימלי לפלזמה זו?
דבר נוסף האם ניתן לנגן קבצי divx דרך ה usb במדיה סנטר,האם הפורמט הזה ניתמך?
אשמח לקבל תשובות וגם המלצות או טיפים לגבי מסך זה....
תודה!