pioneer elite pro 1150

  • פותח הנושא פותח הנושא jonathan tov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jonathan tov

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!
אבקש את עזרתם בנושא זה....
מה הכוונה להרצה ולמה או האם זה כל כך רצוי?
מה הכיול המקסימלי לפלזמה זו?
דבר נוסף האם ניתן לנגן קבצי divx דרך ה usb במדיה סנטר,האם הפורמט הזה ניתמך?

אשמח לקבל תשובות וגם המלצות או טיפים לגבי מסך זה....
תודה!
 

הרצה מתייחסת למסך חדש, במאות השעות הראשונות, רצוי לא לעבור את ערכי 50% בבהירות וגם לא להקרין תמונות סטטיות על המסך.

אין ערכי כיול "מקסימלי" מומלץ, לכל מסך יש ערכים משלו שמתאימים לדגם ולתאורה בחדר.
 
תודה!
מה לגביי ניגון סרטי divx דרך ה usb במדיה סנטר האם הוא ניתמך?
 
כאן כתוב לגבי זה http://www.hdtvsolutions.com/Pioneer_PRO-1150HD_Plasma_HDTV_Review.htm

הכי טוב, לבדוק בחוברת הפעלה (אולי ניתן להורידה מאתר פיוניר).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור