Picture in picture

  • פותח הנושא פותח הנושא dkl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dkl

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אני מעוניין להשתמש בפונקציה של PIP אבל אני לא מצליח לגרום לזה לעבוד.

נראה לי שהחיבורים בין ממיר ההוט שלי לLCD לא נכונים וגם לא ברור לי איך הממיר יתן לי שתי תחנות בעת ובעונה אחת.

בתודה

דני
 

אולי התכוונת שאפשר לראות dvd וערוץ מהממיר
יש את הפונקציה הזאת במוניטורים של פנסוניק
 
אתה יכול לקבל PIP רק ממקורות שונים, כגון DVD וממיר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור