D dkl חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 3/6/08 #1 שלום אני מעוניין להשתמש בפונקציה של PIP אבל אני לא מצליח לגרום לזה לעבוד. נראה לי שהחיבורים בין ממיר ההוט שלי לLCD לא נכונים וגם לא ברור לי איך הממיר יתן לי שתי תחנות בעת ובעונה אחת. בתודה דני
שלום אני מעוניין להשתמש בפונקציה של PIP אבל אני לא מצליח לגרום לזה לעבוד. נראה לי שהחיבורים בין ממיר ההוט שלי לLCD לא נכונים וגם לא ברור לי איך הממיר יתן לי שתי תחנות בעת ובעונה אחת. בתודה דני
M momo369 חבר אתר הודעות 29 מעורבות 0 נקודות 0 4/6/08 #2 אולי התכוונת שאפשר לראות dvd וערוץ מהממיר יש את הפונקציה הזאת במוניטורים של פנסוניק
gal75 חבר משקיען הודעות 551 מעורבות 0 נקודות 16 4/6/08 #3 אתה יכול לקבל PIP רק ממקורות שונים, כגון DVD וממיר.