פלזמה pana 58 v10 or Samsung PS 58

  • פותח הנושא פותח הנושא izaki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

izaki

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
שאבתי מידע רב ממשתתפי פורום נהדר זה.
שאלתי (הראשונה) היא:
מה דעתכם - פאנאסוניק 58 V 10 או סמסונג PS 58 (דגם חדש).
על פניו ה SPECS של הסמסונג טובים יותר,
עלות (משוערת) - ה V10 כ- 13000ש"ח, הסמסונג כ- 15000 (יבוא מקביל).
אודה על דעתכם/כן והמלצותיכם/כן,
או - דגמים אחרים ???
בתודה מראש,:)
איזקי
 

לא יצא לי לראות את הסמסונג המדוברת, האם ראית אותה בחנות?
 
בתקציב כזה היתי הןלך לראות בעצמי את ההבדלים, זו לא טלויזיה ב 3,000 שח....
 
V10 58"

לא ראיתי את הסמסונג אבל לי יש את הפנאסוניק כבר כמעט חצי שנה
ופשוט ללקק את האצבעות תענוג של תמונה כל מי שבא לראות
אם זה שידור רגיל ואם זה HD לא מאמין למראה עייניו
תבדוק טוב טוב לפניי הקניה

בהצלחה
 

רק לראות בעיניים . במחירים כאלו אסור לקנות בלי שהעיין ראתה ו"מיששה" !!!.
לדעתי שתי החברות טובות מאוד ובשניהם תראה מכשירים מעולים . לי אישית יש נטיה לפנסוניק , אבל זה אני (-: .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור