שלום לכולם,
שאבתי מידע רב ממשתתפי פורום נהדר זה.
שאלתי (הראשונה) היא:
מה דעתכם - פאנאסוניק 58 V 10 או סמסונג PS 58 (דגם חדש).
על פניו ה SPECS של הסמסונג טובים יותר,
עלות (משוערת) - ה V10 כ- 13000ש"ח, הסמסונג כ- 15000 (יבוא מקביל).
אודה על דעתכם/כן והמלצותיכם/כן,
או - דגמים אחרים ???
בתודה מראש,
איזקי
שאבתי מידע רב ממשתתפי פורום נהדר זה.
שאלתי (הראשונה) היא:
מה דעתכם - פאנאסוניק 58 V 10 או סמסונג PS 58 (דגם חדש).
על פניו ה SPECS של הסמסונג טובים יותר,
עלות (משוערת) - ה V10 כ- 13000ש"ח, הסמסונג כ- 15000 (יבוא מקביל).
אודה על דעתכם/כן והמלצותיכם/כן,
או - דגמים אחרים ???
בתודה מראש,
איזקי