native rate רק ב-1024x768?

  • פותח הנושא פותח הנושא talm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

talm

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
היי,

מישהו יודע למה הטלוויזיה שלי מספקת native rate אך ורק ברזולוציית 1024x768 בחיבור vga מהמחשב וברזולוציה הטבעית שלה אני רואה מטושטש?

דרך ה-hdmi אין לי כלל native rate לא משנה מה עשיתי.

טלוויזיה "32 של hitachi.

תודה.
 

תבדוק במפרט הטכני מה המגבלות ברזולוציות דרך VGA.
יש מצב שאין אפשרות ל- NR דרך HDMI, זה לא קיים בכל המסכים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור