T talm חבר אתר הודעות 10 מעורבות 0 נקודות 0 30/3/09 #1 היי, מישהו יודע למה הטלוויזיה שלי מספקת native rate אך ורק ברזולוציית 1024x768 בחיבור vga מהמחשב וברזולוציה הטבעית שלה אני רואה מטושטש? דרך ה-hdmi אין לי כלל native rate לא משנה מה עשיתי. טלוויזיה "32 של hitachi. תודה.
היי, מישהו יודע למה הטלוויזיה שלי מספקת native rate אך ורק ברזולוציית 1024x768 בחיבור vga מהמחשב וברזולוציה הטבעית שלה אני רואה מטושטש? דרך ה-hdmi אין לי כלל native rate לא משנה מה עשיתי. טלוויזיה "32 של hitachi. תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 30/3/09 #2 תבדוק במפרט הטכני מה המגבלות ברזולוציות דרך VGA. יש מצב שאין אפשרות ל- NR דרך HDMI, זה לא קיים בכל המסכים.
תבדוק במפרט הטכני מה המגבלות ברזולוציות דרך VGA. יש מצב שאין אפשרות ל- NR דרך HDMI, זה לא קיים בכל המסכים.