MARANTZ LCD דגם LC3760EXII בגודל "37

  • פותח הנושא פותח הנושא margiz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

margiz

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אני אמור לקבל את ה MARANTZ דגם LC3760EXII בגודל "37 LCD (במתנה),
אשמח לדעת מה דעתכם על המסך, האם הוא HD ? (אני מניח ש READY ?)
כמה איכותי הוא ?

משום מה לא מצאתי מפרט מלא באינטרנט, אם למישהו יש לינק, מה טוב.

תודה רבה.
 

שמע, אם הוא במתנה - אז הוא בטוח ייתן תמורה מצויינת לכסף (Y)
 
תודה על המפרט (וגם על הבדיחה :-)),
המספרים לא אומרים לי הרבה, האם תוכלו לחוות דעתכם עליו ?
 

בגלל שהמספרים לא אומרים הרבה, חוות דעת נוכל לתת רק לאחר שנראה את המסך בעיניים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור