M margiz חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 13/5/08 #1 אני אמור לקבל את ה MARANTZ דגם LC3760EXII בגודל "37 LCD (במתנה), אשמח לדעת מה דעתכם על המסך, האם הוא HD ? (אני מניח ש READY ?) כמה איכותי הוא ? משום מה לא מצאתי מפרט מלא באינטרנט, אם למישהו יש לינק, מה טוב. תודה רבה.
אני אמור לקבל את ה MARANTZ דגם LC3760EXII בגודל "37 LCD (במתנה), אשמח לדעת מה דעתכם על המסך, האם הוא HD ? (אני מניח ש READY ?) כמה איכותי הוא ? משום מה לא מצאתי מפרט מלא באינטרנט, אם למישהו יש לינק, מה טוב. תודה רבה.
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 13/5/08 #2 לא מכיר את המסך הזה,אבל הוא HD Ready זה המפרט: http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=1592&CategoryID=138&Page=1
לא מכיר את המסך הזה,אבל הוא HD Ready זה המפרט: http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=1592&CategoryID=138&Page=1
keyser עוסק בתחום הודעות 570 מעורבות 0 נקודות 0 13/5/08 #3 שמע, אם הוא במתנה - אז הוא בטוח ייתן תמורה מצויינת לכסף (Y)
M margiz חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 14/5/08 #4 תודה על המפרט (וגם על הבדיחה ), המספרים לא אומרים לי הרבה, האם תוכלו לחוות דעתכם עליו ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/5/08 #5 בגלל שהמספרים לא אומרים הרבה, חוות דעת נוכל לתת רק לאחר שנראה את המסך בעיניים...