lcd sharp 32d44 חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא Barak-S
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Barak-S

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.

רכשתי לפני כשבוע טלויזיה sharp 32d44 .
כשאני מנסה לראות שידורי SD אז ממכלול האפשריות שהן: 14:9 NORMAL ,ZOOM
-,PANORMA, FULL , CINEMA 16:9 , CINEMA 14:9
אני יכול לצפות רק ב NORMAL ,PANORMA,FULL
ביתר המצבים התמונה נחתכת מלמעלה ולמטה.
ב PANORMA זה בלתי אפשרי בגלל שזה משגע אותי המתיחות בצדדים , וב FULL הדמיות נראות שמנות מידי ,אז מה שנשאר זה NORMAL.
כל המצב הזה הוא ממש מבאס , האם משהוא יכול לשפוך אור על הנושא ספציפי לטליוזיה הזאת (אולי יש איזה תקלה בטלויזיה) .
נ.ב: אני מודע לבעיות השידור בישראל ,אבל ממה שקראתי כאן יש אנשים שטוענים שהם רואים תמונה בפריסה מלאה בלי עיוותים או מתיחות תמונה בטלוזיות שלהן (מדגם שונה משלי).

2.כשאני מחבר את המחשב לטליוזיה יש לא מעט מקומות שהאותיות נראות מרוחות,האם אפשר לטעון שזה פגם ולהחזיר את הטלוזיה לחנות ? .
 

מצב PANORAMA מיועד למתיחה של שידורי 4:3, יש כאן מידע נוסף בנושא: מתיחת תמונה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור