lcd 37

  • פותח הנושא פותח הנושא rlibzon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rlibzon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי

בדקנו מסכי LCD 37 אינץ ואנחנו מתלבטים בין 2 חברות:

1-SHARP- px5

2- LG-סידרה 30

מישהו יכול לעזור ולהגיד מה יותר מומלץ?
 

ראית את הדגמים בעיניים ?
 
בוודאי שראינו את הדגמים בעיניים

והאמת שהתמונה של ה-SHARP נראית הרבה יותר חדה מה-LG

המוכר המליץ לנו מאוד על ה-SHARP אבל אנחנו די מתלבטים
 
האם בדקתם את המסכים בעודם מחוברים לממיר טלוויזיה של יס או הוט ?
חדות זה פרמטר שאפשר לכוון במסך.
מה השימושים?
 

קנינו את ה-SHARP

גילינו שאין לה יציאת סקארט ואין כניסת אס וידאו

האם זה מהווה בעיה בשביל איכות טובה?
 
זה משאיר לכם רק את החיבור הנחות - קומפוזיט.
אין גם S-VIDEO בצד או מקדימה? מוזר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור