R rlibzon חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 17/8/08 #1 היי בדקנו מסכי LCD 37 אינץ ואנחנו מתלבטים בין 2 חברות: 1-SHARP- px5 2- LG-סידרה 30 מישהו יכול לעזור ולהגיד מה יותר מומלץ?
היי בדקנו מסכי LCD 37 אינץ ואנחנו מתלבטים בין 2 חברות: 1-SHARP- px5 2- LG-סידרה 30 מישהו יכול לעזור ולהגיד מה יותר מומלץ?
R rlibzon חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 17/8/08 #3 בוודאי שראינו את הדגמים בעיניים והאמת שהתמונה של ה-SHARP נראית הרבה יותר חדה מה-LG המוכר המליץ לנו מאוד על ה-SHARP אבל אנחנו די מתלבטים
בוודאי שראינו את הדגמים בעיניים והאמת שהתמונה של ה-SHARP נראית הרבה יותר חדה מה-LG המוכר המליץ לנו מאוד על ה-SHARP אבל אנחנו די מתלבטים
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 18/8/08 #4 האם בדקתם את המסכים בעודם מחוברים לממיר טלוויזיה של יס או הוט ? חדות זה פרמטר שאפשר לכוון במסך. מה השימושים?
האם בדקתם את המסכים בעודם מחוברים לממיר טלוויזיה של יס או הוט ? חדות זה פרמטר שאפשר לכוון במסך. מה השימושים?
R rlibzon חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 19/8/08 #5 קנינו את ה-SHARP גילינו שאין לה יציאת סקארט ואין כניסת אס וידאו האם זה מהווה בעיה בשביל איכות טובה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/8/08 #6 זה משאיר לכם רק את החיבור הנחות - קומפוזיט. אין גם S-VIDEO בצד או מקדימה? מוזר