- הודעות
- 2,377
- מעורבות
- 728
- נקודות
- 113
שרשור תגובות עבור המאמר: iDizingof: השקת חנות שנייה של iDigital / אפל בדיזינגוף סנטר
הצליח להדליק אותי החוצפן.
מילא לעקוף בסיבוב את השאלה לגבי הביזיון של מערכת ההפעלה (שאלה: מדוע ולמה? תשובה: עזובת'ך! בוא נסתכל על דברים לא קשורים כמו השוואה לאחרים!), מילא חירטוטים לגבי האייפון (לא מעניין אותי אישית), אבל התשובה לגבי מדוע המכשירים כ"כ יקרים:
[FONT=arial,helvetica,sans-serif]"רמת השירות שלנו בחנויות, הדרכות והרצאות חינם, מעבדות ואנשי מקצוע שנותנים תמיכה ללקוחות – לכל הדברים הללו יש עלות במיוחד במדינת ישראל"[/FONT]
אז מר מנכ"ל Idigital: לא מעניין אותי!!! מתי יבואנים חצופים יקלטו שהתירוצים האלו לא מעניינים? מה קרה, מחוץ למדינת ישראל זה בחינם? בארה"ב, היכן שרמת השירות "טיפה" יותר גבוהה, זה לא עולה? ונניח שכן. מה פתאום לגלגל את זה על הצרכן? מה, אם אני סתם רוצה לקנות אייפוד בחנות 'באג' אני צריך לסבסד את הקרקס המתרחש בינתיים בחנויות Idigital? ואם תרצה להביא לשם גם מופעי זיקוקים וקוסם גם אותם תממן דרך העלאת מחירים??
התירוצים האלו מדליקים אותי. כנ"ל לגבי מיסים, שכנראה בחו"ל אין.
מסקנה: להזמין מ- Ebay ולחנך כמה שיותר אנשים לעשות זאת. המשלוח זול, ואחרי מיסים והכל (ולא תמיד מיירטים את כל החבילות) זה יוצא יותר משתלם מלקנות אצל גזלנינו המקומיים.