dvi

  • פותח הנושא פותח הנושא arikel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
רציתי לדעת מה ההבדל בין פלג dvi 24 +1 לבין 18+1פין
והאם בכבל באורך 3 מטר לא תהיה ירידה באיכות.
תודה.
 

DVI עם 24 פינים מכונה DUAL LINK, מסוגל להעביר רוחב פס גדול, כלומר עומק צבע ותדר.
אבל זה לא ממש בא לידי שימוש באפליקציות ביתיות (שם החיבור המקובל הוא SINGLE LINK דהיינו 18 פינים).
 
זה לא משנה אם כרטיס המסך שלי בעל 24+1 ה18+1 יתחבר ללא בעיה כרטיס מסך 7100gs gefroce
תודה
 
לא אמורה להיות בעיה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור